استراتژی تأمین منابع – 7 دلیل که باید منابع جهانی را در نظر بگیرید

[ad_1]

استراتژی

تأمین منابع جهانی اصطلاحی است که برای توصیف استراتژی خرید کالا و خدمات از کشورهایی غیر از کشور خود به کار می رود تا بتوانید به مزایای قابل توجهی دسترسی پیدا کنید. دلیل این امر آنست که نقاط مختلف جهان در مراحل مختلف توسعه خود قرار خواهند گرفت و بنابراین ساختارهای متفاوتی دارند. همچنین ممکن است به این دلیل باشد که کشورهای دیگر ممکن است مواد اولیه ای داشته باشند که در کشور شما موجود نباشد و یا کمبود داشته باشد.

در اینجا هفت دلیل وجود دارد که باید منابع جهانی را در نظر بگیرید.

1. دسترسی به مواد اولیه. اگر شرکت شما از مواد اولیه ای که به طور گسترده در کشور شما موجود نیست استفاده می کند ، اگر در دسترس بودن این مواد در جاهای دیگر بیشتر باشد ، می توانید با برون سپاری منابع جهانی ، خطر تأمین منابع خود را کاهش دهید. صرفه جویی در مقیاس در استخراج ممکن است حتی با در نظر گرفتن هزینه اضافی حمل و نقل و هزینه ها به معنای کاهش قیمت باشد.

2. دستمزد کمتری دریافت کنید. فرآیندهای تولید پرمشغله را می توان با هزینه کمتری از کشورهایی دریافت کرد که دستمزد آنها کمتر از دستمزد خود شما است. این امر بخصوص اگر فناوری مورد استفاده چرخه عمر داشته باشد ، بیشتر صدق می کند. با بلوغ فناوری ، تولیدکنندگان با دستمزد بالاتر تمایل دارند به فناوری جدیدی بروند که در آن از ویژگی ها و مزایایی که برای آن به ارمغان می آورد ، می توان یک قیمت برتر را پرداخت کرد که هزینه های بالاتر کار را جبران می کند. کشورهای کم هزینه پس از آن تمایل به استفاده از فناوری قدیمی برای تولید محصولات برای “اکثریت عقب مانده” کاربرانی دارند که با قیمت خرید می کنند. حتی بدون این تأثیر تکنولوژیکی ، برخی از خدمات به دلیل نرخ پایین پرداخت می توانند با هزینه کمتری در خارج از کشور اداره شوند – به عنوان مثال تعداد مراکز تماس و توسعه دهندگان نرم افزار اکنون در هند و اروپای شرقی.

3. تجارت متقابل. تأمین منابع جهانی در هر دو جهت کار می کند زیرا هم سازمان خرید و فروش را در بر می گیرد. اگر شرکت شما محصولات خود را به کشوری می فروشد که می تواند کالاهایی را که می خواهید خریداری کنید نیز تهیه کند ، در این صورت ممکن است فرصتی برای معامله ای ایجاد شود که خرید و فروش شما را خنثی کند و سود کلی اقتصادی بهتری برای شما ایجاد کند.

4- نحوه تجارت در کشور دیگر را بیاموزید. شناختن فرهنگ و روشهای کار در سایر کشورها می تواند کمک بزرگی به شما کند ، وقتی می خواهید آن را به آنها بفروشید. خرید از آن کشورها می تواند روشی م effectiveثر برای یادگیری نحوه تجارت با آن کشور قبل از آغاز فروش و بازاریابی برای برنده شدن تجارت در آنجا باشد.

5- تحریک رقابت به صورت محلی. گاهی اوقات تامین کنندگان در کشور شما اگر فکر کنند سهم زیادی از بازار محلی را دارند ، می توانند احساس خوبی داشته باشند. جستجوی گزینه های جایگزین در خارج از کشور می تواند راهی مناسب برای جذب تازه واردان (یا تهدید به انجام این کار) و ایجاد تحول در بازار محلی باشد.

6. افزایش ظرفیت تأمین. اگر کمبود فعلی یا بالقوه ماده اصلی یا م componentلفه فرآیند تولید شما وجود داشته باشد ، ممکن است در معرض خطر جدی تأمین قرار بگیرید. یافتن منابع جایگزین تأمین در خارج از کشور می تواند ظرفیت موجود را افزایش داده و در نتیجه خطرات را کاهش دهد.

7. از داشتن یک سازمان جهانی بهره مند شوید. اگر سازمان شما جهانی است ، تأمین منابع مربوط به شرکت های تابعه می تواند راهی عالی برای دستیابی به منابع جهانی باشد که دسترسی به آن به تنهایی دشوار است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا