استراتژی های بازاریابی آنلاین 2017

[ad_1]

اگر می خواهید بازار خوبی داشته باشید ، باید تغییرات را برنامه ریزی و پیش بینی کنید و از روندها استفاده کنید. سال قبل سال خوبی برای بازاریابی آنلاین بود. برای رقابتی ماندن ، باید از استراتژی های زیر در زمینه بازاریابی در سال 2017 استفاده کنید.

1. واقعیت افزوده

چه کسی می دانست Pokemon Go روزانه میلیون ها دلار درآمد کسب کند؟ این برنامه به ما دو درس داده است: کاربران امروز در تجربه های AR و اینکه این پتانسیل برای کسانی که می خواهند وارد این جهان شوند بسیار عالی است. در آینده مارک های بیشتری را خواهید دید که تبلیغات AR ، بازی های AR و غیره دارند.

2. پخش زنده

کاربران رسانه های اجتماعی امروز در محتوای واقعی هستند. امروزه به دلیل سرعت بالای اینترنت و میلیون ها دستگاه تلفن همراه ، پخش مستقیم آسانتر شده است. می توانید ببینید که برنامه های بیشتر و بیشتری با پخش مستقیم فیلم پخش می شوند. بنابراین ممکن است امسال بخواهید از این ویژگی استفاده کنید.

3. تجسم داده ها

اگر بازاریاب باشید ، اهمیت داده ها را می دانید. در واقع ، شما باید از اطلاعات کمی استفاده کنید تا دریابید که چه کسی به چه چیزی علاقه دارد. مشکل این است که امروزه تحلیلگران داده در درک آنچه می گویند مشکل دارند. در حقیقت ، مغز ما نمی تواند حجم زیادی از داده ها را بدون کمک دستگاه ها مدیریت کند.

اکنون ، تجزیه و تحلیل داده ها به دلیل تحولات تکنولوژیکی به یک تکه کیک تبدیل شده است. امروزه می توانید از بسیاری از ابزارهای تحلیل داده موجود در بازار استفاده کنید. در سال های آینده ، این فناوری کمی پیچیده تر خواهد شد و نیاز به تجزیه و تحلیل داده ها بیشتر خواهد بود.

4. تبلیغات اصلی

با توجه به روندها ، تبلیغات اصلی در لیست مسیرهای قدیمی گنجانده شده است. در حقیقت ، سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت ، این استراتژی به نوعی چشم انداز طبیعی به شما می دهد.

امروزه تبلیغات بومی به طور فزاینده ای رواج می یابد و خریداران توجه زیادی به انواع سنتی تبلیغات نمی کنند. علاوه بر این ، این نوع تبلیغات روشی دقیق تر برای جلب توجه مصرف کنندگان است.

5. بازارهای تخصصی

هجوم بازاریابان آنلاین وجود دارد ، اما تعداد مصرف کنندگان با همان نرخ در حال افزایش نیست. میلیون ها مارک جدید برای دریافت سهم خود از درآمد وارد همان بازار می شوند. این در مورد رسانه های اجتماعی صادق است.

بنابراین ، برای موفقیت چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوب ، ممکن است بخواهید خاص باشید. به عبارت دیگر ، شما باید یک طاقچه خاص را هدف قرار دهید و سعی کنید جمعیتی باریک تر از یک محصول خاص را به خود جلب کنید.

6. تجربه همهجانبه

امروزه کاربران تجربه های همه جانبه ای را تجربه می کنند. در حقیقت ، آنها می خواهند کارهای دیگری انجام دهند که فقط به صفحه نمایش تلفن های هوشمند خود خیره شوند. بنابراین ، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دو مورد هستند که می توانند برای جلب توجه کاربران استفاده کنند. بنابراین ، شما چگونه از این فناوری بهره مند می شوید؟ خوب ، به عنوان مثال می توانید از 360 فیلم استفاده کنید.

بنابراین ، اگر به دنبال برخی استراتژی های قدرتمند بازاریابی آنلاین برای سال 2017 هستید ، پیشنهاد می کنیم این استراتژی ها را بررسی کنید. آنها برای بسیاری از افراد کار کرده اند. امیدوارم که آنها نیز با شما همکاری کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا