استراتژی های بازاریابی اینترنتی یا اینترنت

[ad_1]

هر شرکت از انواع استراتژی های بازاریابی آنلاین یا اینترنتی برای کمک به سازمان خود برای دستیابی به سطح بالاتری از رتبه بندی موتورهای جستجوگر طبیعی یا ارگانیک و بهبود فروش و فروش استفاده می کند. در بین رایج ترین شکل های بازاریابی آنلاین موارد زیر را ذکر می کنیم …

o جستجوی کلید واژه – هر کلمه کلیدی با توجه به معیارهای مهم طبقه بندی می شود. دنیای بازاریابی به ما اطمینان می دهد که ما کلمات کلیدی مناسبی را برای تجارت شما در نظر گرفته ایم

o اتصال – ایجاد لینک محبوب به وب سایت خود

o بهینه سازی رسانه های اجتماعی (SMO) – موتورهای جستجوی تخصصی و رسانه های اجتماعی شامل وبلاگ ها فیلم ها تصاویر مای اسپیس فیس بوک فلیکر یوتیوب و موتورهای جستجو پادکست

o بهبود فروش / فروش – اطمینان از عدم طراحی سایت شما کاربر را ناامید و منجر به بازده ضعیف سرمایه گذاری (استفاده و مسائل معماری)

وب آنالیتیکس – اندازه گیری معیارهای موفقیت باعث بهبود تصمیم گیری بهبود وب سایت و بهینه سازی کمپین های بازاریابی آنلاین (SEO و PPC) می شود. اینها دلایل اصلی توسعه سیستم تحلیلی وب است. با استفاده از تجزیه و تحلیل کیفی و کمی ما به شما کمک می کنیم مسیری را که کاربران برای رسیدن به نتیجه مطلوب طی می کنند تعیین کنید. ما به شما تجزیه و تحلیل مسیر تحلیل همبستگی CPC برای هر کیفیت را ارائه می دهیم و به شما امکان می دهیم کلمات کلیدی خود را دقیق تر تعریف کنید

o تبلیغات به ازای هر کلیک (PPC) – Google AdWords AdSense یاهو MSN و سایر کمپین های پرداخت شده. این یک فناوری بازاریابی است که به تبلیغ کنندگان نیاز دارد تا مبلغ تبلیغاتی خود را بر اساس این که مشتریان کلیک می کنند مبلغی را بپردازند. همچنین سریعترین راه برای افزایش ترافیک وب به سایت شما است. تبلیغات PPC مشتریانی را که می خواهید جذب کنید هدف قرار می دهد

o تبلیغات آزمایشی – تبلیغات در شبکه نمایش شامل قرار دادن بنر در سایت محبوب است که ممکن است به سایت شما پیوند بخورد. این سایت ها می توانند بخش مهمی از یک کمپین موفق باشند. هر تبلیغ حاوی برچسب منحصر به فرد و مقیاس پذیر برای اثربخشی است. نتایج را نظارت کنید و نظرات خود را در قالب یک برنامه تجاری ارائه دهید

کمپین های بازاریابی ایمیل – بازاریابی از طریق ایمیل راهی کم هزینه و موثر برای انتقال اطلاعات به مشتریان موجود یا بالقوه است. ما شما را تشویق می کنیم تا یک الگوی خبرنامه طراحی شده حرفه ای دریافت کرده و به یک ارائه دهنده ایمیل مقدماتی مقرون به صرفه دسترسی پیدا کنید. نتایج ایجاد شده را می توان به راحتی ردیابی کرد و نوع پیام ارسال شده می تواند بسیار هدفمند باشد

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا