استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای بهبود نرخ تبدیل شما

[ad_1]

تبدیل | دیجیتال

در بازاریابی دیجیتال درباره تحول وب سایت بسیار صحبت شده است. همچنین تأکید شده است که تبدیل یک وب سایت مشتری محور برای بازاریابی موفق ضروری است.

قبل از ورود به جزئیات ، اجازه دهید دقیقاً بحث کنیم که وب سایت چیست و جنبه های مهم چیست. هنگامی که مشتریان بالقوه از طریق موتورهای جستجو یا هر رسانه دیگر محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند ، از پیشنهاد شما مطلع می شوند. اگر محصولات شما را دوست دارند ، آنها را خریداری می کنید و به مصرف کننده تبدیل می شوید. به این کل فرآیند جستجو و خرید از وب سایت ، تبدیل وب سایت گفته می شود.

در این هدف از هر شرکت این است که مشتریان بالقوه را مصرف کنند. علاوه بر این ، شرکت هایی که در هنگام مشاوره با آژانس های تبلیغاتی آنلاین هستند ، از تبدیل وب سایت آگاه هستند اما از ماهیت آن آگاه نیستند.

در این هاله ، یک شرکت تلاش می کند از ترافیک اینترنت استفاده کند. با این حال ، تمرکز زیادی در مورد شرکتهای بازاریابی دیجیتال برای مشورت با آژانس های معتبر تبلیغاتی وجود دارد. برای درک این موضوع ، مثالی می آوریم. اگر “کفش” را در Google جستجو می کنید و روی بالاترین نتیجه نمایش داده شده کلیک کنید. هنگامی که بر روی تصویر کلیک می کنید ، به وب سایت شرکت هدایت می شوید و به بنری می روید که در آن کفش های پمپ برای کلمات کلیدی اغلب در عنوان ، سربرگ ، پاورقی و غیره استفاده می شود. از طرف دیگر ، خواندن خود آگهی بسیار دشوار است. بنابراین ، در شرکت هایی که تمرکز خود را برای گرفتن ترافیک اینترنت حفظ می کنند ، به خود آگهی اهمیت کمی داده می شود. از این رو شرکت ها هنگام مشاوره با آژانس های تبلیغاتی باید این چالش را در ذهن داشته باشند.

علاوه بر این ، در رقابت با بازاریابی دیجیتال ، اکثر تبلیغاتی که به وجود می آیند ، از عظمت شرکت خود و محصولات آن صحبت می کنند و اطلاعات مفصلی درباره محصولات ارائه نمی دهند. در نتیجه ، بازاریابی دیجیتال در بسیاری از شرکتها به بهترین وجه مورد استفاده قرار نگرفته است. مشتریانی که به جستجوی محصولات آنلاین می پردازند ، چیزهایی را خریداری نمی کنند مگر اینکه و تا زمانی که آنها اطلاعات مفید و کاملی را در اختیار ندارند و تمایل دارند به سمت نتایجی باشند که در عوض ارائه می شوند اما اطلاعات مناسب را ارائه می دهند. بنابراین ، در بازاریابی دیجیتال چیزهای دیگری غیر از گرفتن ترافیک شرکتها وجود دارد.

در هنگام طراحی استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت شما قوانین خاصی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که محتوای وب که در وب سایت خود قرار داده اید حاوی یک یا سه کلمه کلیدی مرتبط دیگر است که مشتریان بالقوه از آنها استفاده می کنند. علاوه بر این ، سعی کنید به جای اینکه مستقیماً به او هدایت کنید تا وب سایت خود را مبدل کند که باید در حین استفاده ، تبدیل به مشتری شود ، مشکل مشتری را حل کنید. نتایج جستجو برای موتورهای اصلی جستجو در اینجا مهم است ، اما مهمترین چیز این است که مشتریان بالقوه به سمت مصرف کنندگان روی می آورند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا