استراتژی های بازاریابی دیجیتال بسیار موثر

[ad_1]

آیا دوست دارید چند استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار کارآمد یاد بگیرید؟ اما اول و مهمترین بازاریابی دیجیتال چیست؟ برخی از مردم فکر می کنند شکل متفاوتی از بازاریابی اینترنتی است اما در حقیقت در واقع همان چیز است. این روزها مردم با انواع مختلف اصطلاحات برای توصیف دوباره یک چیز مشابه روبرو می شوند. بازاریابی دیجیتال همان چیز است – افراد فقط در تلاشند تا از فرمول بندی متفاوت موضوع مشابه بهره مند شوند.

من مطمئن هستم که شما ممکن است این اصطلاحات را نیز شنیده باشید: بازاریابی ورودی بازاریابی تأثیرگذار بازاریابی خارجی و غیره اما همه اینها همان مفاهیم استراتژی های بازاریابی اینترنتی هستند که قبلاً آزمایش و اثبات شده اند. این افراد تازه در حال کشف این موارد هستند. بنابراین بازاریابی دیجیتال فقط بازاریابی اینترنتی است. همچنین برخی افراد آن را با بازاریابی الکترونیکی اشتباه می گیرند.

اگر هرگز کسی را شنید که می گوید بارگیری دیجیتال این بدان معنی است که محصول پس از سفارش شما برای بارگیری در دسترس شما خواهد بود. این محصول دیجیتال نامیده می شود. این بازاریابی دیجیتال به طور کامل نیست. بازاریابی دیجیتال فقط یک اصطلاح خانگی است که مردم به جای یکدیگر برای توصیف تاکتیک های تبلیغ محصولات شما در اینترنت استفاده می کنند. با این کار آیا در نهایت می خواهید چند استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار کارآمد یاد بگیرید؟

من می خواهم به برخی از مفاهیمی بپردازم که به شما امکان می دهد رقبای خود را دور زده و میزان بازدید فروش و سود مورد نظر خود را افزایش دهید. استفاده از این تاکتیکها آسان است و روشهای ساده ای است که در آنها می توانید در مدت زمان کوتاهی هر کاری را انجام دهید بهبود ببخشید. بیایید نگاهی به اولین استراتژی ای که می توانید برای بهبود تلاش های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید بیاندازیم:

1) پست های وبلاگ مهمان

مهم نیست که در کدام صنعت یا زمینه فعالیت می کنید. با ارسال پست های وبلاگ مهمان می توانید برای هر کاری که انجام می دهید برجسته شوید و خود را به عنوان شخص سرافراز در جایگاه خود قرار دهید. شما به عنوان یک مرجع و متخصص برجسته خواهید شد که افراد وقتی فوراً زمینه کاری شما به ذهن خطور می کند بلافاصله به آنها فکر می کنند. دانستن این نکته ضروری است زیرا اعتبار همه چیز در اینترنت است و ظهور به عنوان یک متخصص قطعی یک گام اساسی در کسب فروش بیشتر است.

بنابراین حدس می زنم شما از خود می پرسید که پست های وبلاگ مهمان چیست ها؟ اشکالی ندارد اگر نمی دانید. پست وبلاگ مهمان به سادگی یک پست وبلاگ طولانی و آموزنده در مورد چیزی است که می دانید. وبلاگی که شما به عنوان پست وبلاگ مهمان ارسال می کنید باید در جای شما باشد و نباید رقیبی برای شما باشد. آیا می دانید چرا این یک استراتژی بسیار م effectiveثر است؟

به طور معمول تعداد خوانندگان و وبلاگ های محبوب در مکان شما زیاد است. این به معنای تبلیغات رایگان زیادی برای شما و وب سایت شما است – اگر اطلاعات شما خوب است – و در صورتی که صاحب وبلاگ از شما بخواهد پست های وبلاگ بیشتری ارسال کنید. اگر می توانید در جایی مشارکت کنید که وبلاگ بخواهد به طور انحصاری با شما همکاری کند زیرا محتوای عالی ارائه می دهید این می تواند منبع بی پایان از بازدید رایگان باشد.

علاوه بر این شما باید پستی را در نظر بگیرید که بتواند شما را در شبکه های اجتماعی نیز ایجاد کند. هرچه تعداد بیشتری وبلاگ ارسال کنید و کار باحال انجام دهید اعتبار شما بالاتر می رود و در موضوع خود متخصص می شوید. به زودی افراد برای جستجوی اطلاعات جالب بیشتر شما که می توانند در زندگی خود استفاده کنند به شما مراجعه می کنند. در اینجا یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار موثر دیگری وجود دارد که می توانید انجام دهید:

2) بازاریابی ویروسی کتابهای الکترونیکی

بازاریابی الکترونیکی ویروسی می تواند معجزه هایی را برای بازدید وب سایت و تجارت شما ایجاد کند. تصور کنید که یک کتاب الکترونیکی رایگان در مورد موضوعی در جای خود بنویسید و آن را برای بارگیری در وب سایت خود داشته باشید. می توانید لینک (های) وب سایت خود را در همه جا قرار دهید به خوانندگان خود بگویید که می توانند آن را به صورت رایگان در وب سایت خود (به عنوان شکلی از محتوای رایگان) ارائه دهند و آنها باید آن را به دوستان و همکاران خود منتقل کنند.

این می تواند یک ابزار ترافیکی رایگان شگفت انگیز برای شما باشد. هرچه تعداد افرادی که آن را بارگیری می کنند بیشتر باشد آنها می توانند خود استفاده کنند آن را به صورت رایگان مشاهده کرده و به دیگران پیشنهاد دهند. به زودی و با تعداد کافی از افرادی که کتاب الکترونیکی رایگان شما را بارگیری می کنند می تواند خود به خود جلب کند و اصلی ترین ابزار بازدید شما برای شما باشد بدون اینکه کاری انجام دهید. تا زمانی که مطالب خوب است و به نفع مردم است آن را در وب سایت خود نشان دهید و بگذارید کار خود را انجام دهد.

شما باید پیوندی به صفحه اصلی خود در داخل آن پیوند به برنامه ارجاع خود پیوندی به وبلاگ یا صفحه مقالات خود و پیوندی به صفحه ای با محصولات یا خدمات خود داشته باشید. به این ترتیب در حالی که افراد کتاب شما را می خوانند این فرصت را خواهند داشت که چندین بار بر روی سایت شما کلیک کنند و احتمالاً در یکی از پیشنهادات شما مشترک شوند. این می تواند یک معامله بزرگ باشد.

نه تنها این حتی می توانید آن را به فهرست رایگان کتاب های الکترونیکی ما ارسال کنید. دایرکتوری های Ebook کتابهای الکترونیکی شما را ذخیره می کنند تا افراد بتوانند محتوای تبلیغاتی را در سایت های خود بخوانند بارگیری کنند و از آنها استفاده کنند. علاوه بر برخی از دایرکتوری های کتاب الکترونیکی آنها به یک لینک مستقیم احتیاج دارند – به شما یک لینک دهنده با کیفیت بالا و مرتبط با سایت خود می دهد. این دیجیتال مارکتینگ 101 است و با استفاده از آن خواهید دید که در کسب و کار شما چقدر موفق است.

این دو استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار موثر هستند که می توانید برای بهبود فوری میزان بازدید فروش و سود خود استفاده کنید. بسیاری از تکنیک های دیگر وجود دارد که می توانید برای افزایش فروش در وب سایت خود استفاده کنید اما این دو روش به تنهایی می تواند شما را بالاتر از رقبا قرار دهد. مهمترین نکته برای درک این است که برای موفقیت هر استراتژی بازاریابی دیجیتال تلاش مکرر و کار روزانه لازم است. اگر تنبل باشید نتیجه نمی گیرید و درآمد کسب می کنید. آن را به خاطر بسپار. موفق باشید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا