استراتژی های بازاریابی موبایل برای متخصصان املاک و مستغلات!

[ad_1]

موبایل

گزارش اعتماد کارگزاران در ژانویه 2010 (بررسی تجربه کارگزاران با شرایط فعلی بازار) خلاصه ای از خلق و خوی در صنعت املاک و مستغلات با یادداشت های زیر است:

• “با توجه به نرخ بیکاری بالا ، خریداران بسیار سخت است که بتوانند 2-5 سال برای خرید خانه امیدوار باشند.”

• “بیکاری 11٪ و افزایش قیمت بنزین بازار ما را می کشد.”

در حالیکه بسیاری از کارگزاران و متخصصان املاک و مستغلات به دلیل بحران فعلی اقتصادی مجبور به ترک این صنعت شده اند ، بسیاری از آنها هنوز در انتظار هستند و تعداد معدودی حتی در مواقع رکود اقتصادی رونق می گیرند.

بنابراین چگونه می توانید به عنوان یک کارگزار یا نماینده املاک و مستغلات بمانید یا حتی در این بازار وحشیانه بمانید؟ معدود کارگزاران و / یا مأمورانی که در این بازار رونق دارند:

• اطمینان حاصل کنید که بیشترین بازده دلارهای بازاریابی خود را داشته باشید

• امکان جمع آوری رشته های با کیفیت بالا و بدون هزینه زیاد

• ضبط سرب پویا 24/7

• امکان پیگیری تماسهای احتمالی آنها فوراً

• امکان ایجاد مکالمه های مداوم با مشتری یا مشتری بالقوه

• پیام های خود را شخصی سازی کرده و در صورت نیاز با مشتریان خود صحبت کنید ، با دانستن اینکه پیام کارگزار به طور دقیق روی دستگاه های تلفن همراه مشتریان ارائه می شود

فرایند مدیریت تبلیغات را خودکار کنید

• ایجاد و مشاهده تحلیل های کمپین

• ایجاد بانک اطلاعاتی برای مشتریان بالقوه

به طور فزاینده ای ، آژانس های املاک و مستغلات در سراسر کشور از استراتژی های بازاریابی متن تلفن همراه استفاده می کنند تا به سرعت به اطلاع مشتریان خود از پیام های شخصی در لیست های جدید یا اطلاعات مربوط به معاملات اختتامیه بپردازند. آنها بازاریابی موبایل را در استراتژی های تبلیغاتی سنتی خود ادغام می کنند و در نتیجه نرخ پاسخ آنها را بهبود می بخشند!

نیویورک تایمز بازاریابی متن تلفن همراه را “قدرتمندترین رسانه تبلیغاتی که تاکنون اختراع شده” خوانده است.

بازاریابی متن موبایل برخلاف تبلیغات و تبلیغات سنتی ، قابلیت های هدفگذاری منحصر به فردی را ارائه می دهد. با ارائه دهنده مناسب بازاریابی تلفن همراه ، خریداران آینده نگر می توانند با مشخصات دقیق ، قیمت ها ، تورهای مجازی و اطلاعات تماس با شما ، اطلاعات مربوط به ملک را در تلفن های همراه خود دریافت کنند.

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است: شما یک کلید واژه اصلی را انتخاب می کنید (مثل: JOESREALTY). این تعداد نامحدودی از کلمات کلیدی فرعی اضافی را به شما می دهد. سپس یک کلمه فرعی خاص به هر خاصیت اختصاص می دهید. اگر 10 سایت دارید ، کلمات کلیدی زیر شما از JOESREALTY_1 تا 10 متغیر است.

هنگامی که شخصی به تبلیغ شما پاسخ می دهد و یک پیام متنی ارسال می کند:

مرحله 1. یک خریدار بالقوه یک پیام متنی حاوی رمز عبور ملک را به کد کوتاه ما ارسال می کند.

مرحله 2. سیستم با توضیحات و جزئیات ملک ، برای خریدار پیامکی ایجاد می کند.

مرحله 3. سیستم همچنین می تواند یک پیامک دیگر ایجاد کند – با یک سوال واجد شرایط کلید.

مرحله 4. سیستم پیامکی را با جزئیات در مورد سرب به نماینده می فرستد.

مرحله 5. سیستم اطلاعات مربوط به فرستنده را برای پیگیری یا پیگیری تماس ها جمع می کند

ارائه دهنده واجد شرایط را انتخاب کنید:

• برای مدیریت بازاریابی موبایل و برنامه های هشدار کوتاه کد ، ارائه دهنده ای را با یک پلت فرم آنلاین مطمئن و مطمئن انتخاب کنید

• ارائه دهنده شما همچنین باید راه حل های “آماده استفاده” را به شما ارائه دهد که قابلیت اطمینان ، انطباق و انعطاف پذیری مورد نیاز در زمان واقعی را برای شما فراهم می کند.

• بسته بندی مناسب باید شامل یک یا چند “کلمه کلیدی” باشد که می توانید بر اساس مجوز و بازاریابی محصولات و خدمات خود ، یک بانک اطلاعاتی بازاریابی ایجاد کنید. فقط کلمه کلیدی (های) مورد نظر خود را برای نمایندگی محصولات ، خدمات یا کمپین شرکت خود انتخاب کنید و از آن در تمام تبلیغات بازاریابی خود استفاده کنید.

• این سیستم باید یک مرکز کنترل در دیتابیس داشته باشد که می توانید اطلاعات تماس مشترک را ضبط کرده و اطلاعات پیگیری یا کمپین بازاریابی دیگری را ارسال کنید.

سرانجام ، ارائه دهنده بالقوه باید دارای یک سیستم نصب شده و کاربر پسند و یک لیست اثبات شده از شرکت های ملی و محلی در هیئت مدیره باشد.

• شما باید بتوانید “زمان واقعی” را با مشتری فعلی املاک و مستغلات آزمایش کنید که سیستم چگونه برای آنها کار می کند.

در این بازار جای تعجب ندارد که صنعت املاک و مستغلات نسبتاً نگران جمع آوری سرب با کیفیت بالا هستند. اگر نماینده چشم انداز خوبی نداشته باشد ، فروش خود را انجام نمی دهد – فرصتی برای فروش وجود نخواهد داشت و شرکت خود را در معرض خطر قرار می دهد.

در شرایط رکود اقتصادی کنونی ، بسیار مهم است که متخصصان املاک و مستغلات به سرعت استراتژی های تولید سرب جدید و مقرون به صرفه تر را در تلاش های بازاریابی مداوم خود ادغام کنند.

فناوری بازاریابی متن تلفن همراه به آژانس های املاک و مستغلات در سراسر کشور کمک می کند تا مشتریان خود را از پیام های شخصی در لیست های جدید یا اطلاعات مربوط به معاملات بسته شود.

درباره نحوه بازاریابی متن تلفن همراه می تواند به تجارت شما کمک کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا