استراتژی های بازاریابی ویدئویی: 5 استراتژی عالی برای گرفتن نتایج عالی!

[ad_1]

استراتژی | بازار

کاملاً واضح است که به اشتراک گذاری ویدیو آینده اینترنت است و اینجاست که می تواند بماند. بسیار شگفت آور است که تصور کنید فیلم شما در سراسر کره زمین قابل مشاهده است. این واقعاً بسیار قدرتمند است اما ما در لبه پرتگاهی ایستاده ایم. هنوز هم کارهای عظیمی وجود دارد که می توان با فیلم انجام داد. ما حتی شروع به دیدن همه مواردی که امکان پذیر باشد نکرده ایم.

نکته مهمی که باید بدانید این است که به ندرت قدرتی را که بازاریابی ویدئویی فراهم می کند به دست می آورید مگر اینکه از استراتژی های بازاریابی ویدئویی مناسب برای به اشتراک گذاری ویدیوی خود استفاده کنید. من در این مقاله برخی از استراتژی های مهم بازاریابی ویدیویی را با شما شرح خواهم داد. اگر قبلاً این کار را نکرده اید من شما را به استفاده کامل از بازاریابی ویدیویی توصیه می کنم. من همراه با در نظر گرفتن این استراتژی های بازاریابی ویدیویی شما را به این کار تشویق می کنم.

1.) استراتژی های بازاریابی ویدیویی استراتژی 1: تسلط بر ویرایش ویدئو

اگر می خواهید فیلم های شما برجسته باشند با افزودن متن جلوه های ویژه صدا و غیره حتماً آنها را به روش صحیح ویرایش کنید. ویرایش قسمت بزرگی از کل مراحل ایجاد ویدیو است که به موفقیت کلی شما در سایت های اشتراک ویدیو کمک می کند. می توانید از تماشای فیلم های دیگر یاد بگیرید و همچنین دوره هایی وجود دارد که می توانید به آنها نکات خلاقانه ای را نشان دهید. از این گذشته اگر ویدیوی شما تأثیر خوبی ایجاد نکند مهم نیست که چند بار بازدید می کند. بنابراین اگر می خواهید فیلم های خود را بسازید حتماً تمرین کنید تا جایی که کمی بیشتر با روند کار آشنا شوید.

2.) استراتژی های بازاریابی ویدئویی استراتژی دوم: استفاده از سیستم عامل های اشتراک ویدیو

فیلم ها در حال تبدیل شدن به یک جز vital حیاتی از اینترنت و یک روش ثابت برای توزیع اطلاعات از طریق اینترنت هستند. چند سال پیش با ظهور سایت های اشتراک ویدیو مانند YouTube به اشتراک گذاری فیلم ها در وب به آسانی امروز نبود. به عنوان یک بازاریاب آنلاین باید ارزش این سیستم عامل های اشتراک ویدیو را درک کنید که به شما امکان می دهد با یک ویدیوی ساده به مخاطب مورد نظر خود برسید.

3.) استراتژی های بازاریابی ویدئویی استراتژی سوم: از کلمات کلیدی اصلی خود به روش صحیح استفاده کنید

مهم است که بدانید سایت های اشتراک ویدیو از سیستم رتبه بندی خود برای همه فیلم ها استفاده می کنند. بنابراین یک کاری که باید انجام دهید این است که از کلمه کلیدی اصلی خود در نام فایل ویدیویی استفاده کنید. دلیلی ندارد که آنرا غیر از برچسب یا کلمه کلیدی مفید بنامید. شما به سادگی ویدیوی خود را برای بهینه سازی وب سایت ویدئو و موتور جستجو بهینه خواهید کرد. این یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی ویدیویی است که شما در اختیار دارید.

وقتی سایت های اشتراک ویدیو شروع به ترتیب فیلم های شما می کنند آنها عناصر مختلف فیلم های شما را برای مرتب سازی خوب بررسی می کنند. به همین دلیل است که باید به طور موثر نام پرونده ویدئوی خود را نام ببرید و کلمه کلیدی خود را در آنجا وارد کنید. این یک روش بسیار معمول است برای کسانی که از آن اطلاع دارند و شما می توانید با انجام آن نیز به خودتان کمک کنید. نام فایل ویدیوی شما باید پسوند URL ویدیو باشد در غیر این صورت از آن در URL استفاده کنید.

4.) استراتژی های بازاریابی ویدئویی استراتژی چهار: به یک گروه یا گروه های متخصص بپیوندید

سایتهای اشتراک ویدیو مانند YouTube تقریباً در هر مکان کوچکی گروهها را هدف قرار داده اند. به این گروه ها بپیوندید و عضوی فعال شوید. به گروههایی که میپیوندید کمک کنید و عضوی از انجمن باشید. به این ترتیب پس از شناسایی می توانید پیوند وب سایت خود را قبل از ارسال هر چیزی در امضا قرار دهید. اگر بتوانید محتوای ارزشمندی را با هدف قرار دادن آن گروه خاص ارائه دهید اعضا شروع به اعتماد به شما می کنند و بنابراین پیوند امضای شما را تأیید می کنند. این انجمن به همان روال انجمن ها و تابلوهای گفتگو عمل می کند با این تفاوت که همه چیز در مورد ویدیوها است.

5.) استراتژی های بازاریابی ویدئویی استراتژی پنج: برای دستیابی به حداکثر نوردهی به تبلیغ فیلم های خود ادامه دهید

هر از گاهی ممکن است اتفاق بیفتد اما اکثریت قریب به اتفاق شما نمی توانید ویدیوی خود را بارگذاری کنید و انتظار داشته باشید که میزان بازدید به آنجا برسد. به همین دلیل برای دستیابی به حداکثر نوردهی تبلیغ فیلم های خود ضروری است. این احتمالاً رمز کل استراتژی های بازاریابی ویدیویی شماست. اشتراک سایت خوب است اما هوشمندانه است که تبلیغات بیشتری انجام دهید نه اینکه فقط به بازدید از سایت های اشتراک گذاری اعتماد کنید. همچنین باید تمام توان خود را برای بازاریابی فیلم های خود در شبکه های اجتماعی انجام دهید.

رسانه های اجتماعی می توانند از طریق کانال های مختلف فیلم های شما را در رسیدن به مخاطب مورد نظر خود کمک کنند. هدف شما باید این باشد که فیلم خود را در مقابل بیشترین مشتریان ممکن قرار دهید. با به دست آوردن تعداد بیشتری بیننده که امیدواریم به بازدیدکنندگان وب سایت شما تبدیل شوند تبدیل کلی شما افزایش می یابد. و بهترین قسمت در مورد بازاریابی ویدئویی در این سایت ها این است که به محض محبوبیت ویدیوی شما آن همچنان ادامه خواهد یافت و افراد بیشتری را به تماشای آن جذب می کند دقیقاً همان چیزی که شما دنبال آن هستید.

در نتیجه از مقاله فوق و استراتژی های بازاریابی ویدئویی به وضوح می بینید که در صورت استفاده موثر بازاریابی ویدئویی می تواند ترافیک گسترده ای را به وب سایت یا وبلاگ شما وارد کند. شما این فرصت جدید و استفاده از این استراتژی های داغ را برای افزایش محتوای ویدئویی برای جذب بازدیدکنندگان علاقه مند به سایت خود دستیابی به تعداد زیادی از فروش جمع آوری امکانات بیشتر و افزایش تجارت خود در اینترنت دارید. و این عالی است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا