استراتژی های بازاریابی MLM – نحوه مانور در یک انفجار

[ad_1]

بیشتر بازاریابان شبکه و صاحبان مشاغل دریایی با امتیازات عمده ای در این صنعت روبرو هستند … ساخت زیردستان خود با نمایندگان جدید محصولات یا خدمات شرکت. اکثر شرکت های بازاریابی شبکه هنوز در حال مطالعه روش های بازاریابی “مدرسه قدیمی” برای توزیع کنندگان خود هستند مانند:

  • لیست 100 پیشرو در بازار داغ (دوستان ، خانواده و غیره)
  • لیست تماسهای تبارشناسی تبارشناسی
  • مردم را به جلسات هتل برسانید
  • فرصت های خرید بالقوه
  • توزیع آگهی ها و آگهی های “کار از خانه”

به روشهایی مانند این هزینه های بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت تا از درآمد واقعی خود صرفه جوئی کنید ، وقت با ارزش خود را هدر دهید ، و گاهی اوقات به دوستان و خانواده خود ادامه می دهید که با شما صحبت نمی کنند.

“مراقبت مغناطیسی” را وارد کنید.

اول از همه ، مغناطیسی به شما می آموزد که مراقب این کار باشید دقیقا برعکس آنچه از رهبران خواسته می شود از بازیگران جدید انجام دهند. به جای تعقیب دوستان و خانواده خود ، مراقبت مغناطیسی به شما نشان می دهد که چگونه مشتریان بالقوه را به سمت خود جذب کنید. با تشکر از اینترنت ، تعداد افرادی که هنگام تماشای تبلیغات شغلی از فرصت های منزل احساس بی حسی می کنند ، بیشتر می شود و احتمالاً آنها نسبت به فیلترهای اسپم ، لیست “آفلاین” و لوازم جاسوسی سریعتر از قبل مراقب هستند. برای رفع این مشکل ، شما باید به جای پایان یافتن در پوشه نامه های ناخواسته ، از دنیای آنها استقبال کنید.

حامی مغناطیسی به شما نشان می دهد که چگونه!

اسپانسر مغناطیسی بصورت رایگان ارائه می شود برنامه آموزش 7 روزه که به صندوق پستی ایمیل شما تحویل داده می شود. این هفت فیلم روشهای اکتشافی را می آموزید که می توانید برای فرصت تجاری یا فرصت بازاریابی شبکه ای خود استفاده کنید.

اما آیا در طولانی مدت پیشرفت کردید؟

یا آیا صرفاً “یکی از آن چیزها” است که حرف خود را حفظ نمی کند؟

ابزار مناسب در دست راست به همان اندازه شخصی که آن را اجرا می کند خوب است.

آن را بخرید فقط اگر هستید 100٪ اختصاصی برای ایجاد یک MLM یا بازاریابی شبکه ای موفق ، با دروس تدریس شده در یک دوره مراقبت مغناطیسی.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا