استراتژی های جستجوگرها برای بزرگترین موتور جستجو در جهان

[ad_1]

آمازون | گوگل

آغاز

وقتی یادگیری SEO را شروع کردم ، واقعاً نمی دانستم از کجا شروع کنم. و مانند اکثر داستانهای چالش انگیز ، من در انتهای طنابهایم بودم – همه چیز را امتحان کردم. پس از چندین شب بی خوابی ، هدر دادن نزدیک به 20 هزار دلار در توسعه وب سایت ها و بدون نتیجه ، خسته ، ناامید و جدا شدم. پس از ساعتها صرف یادگیری نحوه به کارگیری تکنیکهایی که سایتهای دارای رتبه برتر از آنها استفاده می کردند ، شروع به استفاده از بسیاری از همان روشها در وب سایت خود کردم و به سرعت عبارات کلمات کلیدی خاص را به بالای Google رساندم.

این نتایج منجر به روشی شد که من اکنون روش SEO Made Simple می نامم. تمرکز من Google بود – و هنوز هم هست ، زیرا بیشتر از هر موتور جستجوی دیگری ترافیک جستجو را به خود جلب می کند. من همچنین یاد گرفته ام که تکنیک های بهینه سازی استفاده شده برای بدست آوردن شماره 1 در بزرگترین موتور جستجوگر جهان بی نظیر است. به زودی پس از شروع استفاده از این تکنیک ها در وب سایت خود ، من به سرعت از صفحه 10 در Google برای جستجوی اصطلاحات اصلی به بالای موقعیت های نتیجه موتور جستجو (SERP) پریدم. اگرچه نتایج موتور جستجو گاه به گاه متفاوت است ، اما تمام جستجوی کلمات کلیدی من وب سایت من را در صفحه اول Google نشان می دهد و بسیاری از آنها در رتبه های اول یا دوم قرار دارند.

پس از گذراندن اواخر شب های زیادی با استفاده از تکنیک های SEO که آموختم ، طولی نکشید که من روش های سریعتر و کارآمدتری برای کسب نتیجه ایجاد کردم. این تکنیک های بهینه سازی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه من شده است ، و اجرای فرآیند را آسان تر و سریع تر می کند. من تمام این تکنیک ها را در صفحات بعدی با شما به اشتراک می گذارم تا بتوانید از اتلاف وقت بی پایان در فرآیندهای دستی که به راحتی می توانند خودکار شوند جلوگیری کنید.

بهترین قسمت در مورد سئو این است که من هرگز یک پنی برای Google AdWords یا هر نوع تبلیغات آنلاین دیگر خرج نمی کنم. چرا؟ من تمام ترافیکی را که می توانم مدیریت کنم از موقعیت شماره یک بزرگترین موتور جستجو در جهان – Google! سایر کلمات کلیدی که برای این سایت تمرکز کردم شامل مقالات بازاریابی ، ارائه دهندگان خدمات بازاریابی و راهنمای وبلاگ بازاریابی است.

مزایای سئو

SEO می تواند یک مزیت استراتژیک نسبت به رقبا برای شما فراهم کند

تأثیر روانشناختی مثبتی بر بازدید کننده دارد.

به شما در ایجاد هویت تجاری کمک می کند.

– “فراخوان نام تجاری” را افزایش دهید.

میزان بازدید هدفمند خود را در اینترنت افزایش دهید.

– بهترین سایت ها در اینترنت.

– توانایی تسلط بر رقابت با سایت های آینه ای شما.

– بازگشت سرمایه سریع و قابل اندازه گیری.

فروش ، تبلیغات و قابلیت مشاهده آنلاین را افزایش دهید.

هزینه های جذب مشتری کمتر.

– بازاریابی وب گسترده تری را به اشتراک بگذارید.

به طور کارآمد در برابر بزرگترین رقبا رقابت کنید.

دید مداوم.

– بهترین استفاده را از بهترین ابزار تبلیغاتی ببرید.

– ارزانترین ابزار بازاریابی حتی در اینترنت.

درآمد شما را افزایش می دهد. بسیاری از مشاغل غیر آجر و ملات فقط با حضور آنلاین رشد کرده اند و بهترین نمونه آن آمازون است. کام

در صفحه بهینه سازی

همانطور که در مقدمه ذکر کردم ، هر بخش SEO برای انجام هر دو بخش اساسی وجود دارد: بهینه سازی در صفحه و بهینه سازی خارج از صفحه. ما با یک مرور کلی در صفحه و توضیحات بهینه سازی شروع خواهیم کرد زیرا این زمینه را برای تلاش های شما در زمینه سئو ایجاد می کند و درک آن آسان است. به سادگی آنچه در صفحات وب خود انجام می دهید ، می تواند تأثیر مثبت یا منفی بر قرار دادن نتایج موتور جستجو بگذارد – زیرا سایت شما برای یک عبارت یا عبارت خاص در Google رتبه بندی شده است.

بهینه سازی در صفحه چیست؟

بهینه سازی در صفحه در ساده ترین شکل خاص آن چیزی است که شما در وب سایت خود برای کمک به SERP ها انجام می دهید یا به آنها آسیب می رسانید. به نظر من ، بهینه سازی در صفحه همچنین به مراحل مهم برنامه ریزی مانند درک جایگاه ویژه شما ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی و استراتژی وب اشاره دارد.

بهترین قسمت بهینه سازی صفحه این است که کاملاً تحت کنترل شماست. اگر به درستی انجام شود ، می تواند نحوه مشاهده موتورهای جستجو از وب سایت شما ، توزین محتوای مربوطه (کلمات کلیدی) و قرار دادن وب سایت شما در نتایج جستجو برای مدت مشخصی را بهبود بخشد.

جستجوی کلمه کلیدی

هرچه بیشتر در مورد SEO یاد بگیرم ، بیشتر به تحقیق موثر کلمات کلیدی وابسته می شوم. یافتن عباراتی که وب سایت یا وبلاگ شما باید برای آنها بهینه سازی شود ، برای هر کارزار بهینه سازی موتور جستجو ضروری است. هدف یافتن کلمات کلیدی مرتبط و پربازدید است که از دیدگاه بهینه سازی رقابت کمتری داشته باشند. رقابت کمتر به این معنی است

شما شانس بسیار بالاتری برای رتبه 1 برای عبارت کلمه کلیدی خود خواهید داشت. انجام این کار کمی کار می خواهد اما ارزش آن را دارد.

ارزش انتخاب کلمات کلیدی از نظر استراتژیک بسیار زیاد است. کلمات کلیدی “مناسب” این امکان را فراهم می کنند تا تلاش های بهینه سازی سریعتر اتفاق بیفتد و بهترین نتیجه ارگانیک را بدست آورند. بسیاری از شرکت هایی که طی چند سال گذشته با آنها مشورت کرده ام ، توجه زیادی به تحقیق در مورد کلمات کلیدی نداشته اند. در نتیجه ، آنها یا سعی در بهینه سازی وب سایت های خود برای کلمات کلیدی داشتند که قادر به کسب رتبه اول نبودند ، زیرا یک سایت بوک مارکینگ مانند ویکی پدیا در رتبه اول قرار گرفت ، یا برای کلمات کلیدی که حجم جستجوی کمی ندارند.

کلمات کلیدی LongTail چیست؟

طبقه بندی وبلاگ های جدید روی کلمات منفرد یا عمومی بسیار دشوار است. به عنوان مثال ، “روترهای بی سیم” یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی است. وقتی با تایپ روترهای بی سیم در گوگل جستجو می کنید ، وب سایتی را می بینید که دارای دامنه بالایی است. شما می توانید مرجع دامنه هر وب سایت را با Moz site explorer پیدا کنید. خیلی سخت است که بتوانید از این سایتها پیشی بگیرید. بنابراین ، وبلاگ نویسان از کلمات کلیدی بلندمدت مانند “بهترین روترهای بی سیم زیر 50 دلار” استفاده می کنند.

ابزارهای رایگان برای پیدا کردن کلمات کلیدی دم طولانی

یکی از بهترین ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی طولانی مدت ، Epyrithipol است. بسیاری از پیشنهادات کلمات کلیدی را ارائه می دهد.

ابزار کلمات کلیدی io ابزار دیگری است. قبل از نوشتن ، ممکن است کلمات کلیدی خود را در آنجا پیدا کنید.

Soolve پیشنهادات کلمات کلیدی از Google ، جستجوی جستجوهای آمازون ، Ask و غیره را به صورت رایگان ارائه می دهد.

روش تحقیق کلید واژه

1. پیشنهادهای Google: علاوه بر این ابزارها ، ترفندهایی وجود دارد که می توانید پیشنهادهای کلمات کلیدی را بیابید. به سادگی نام موضوع Google را تایپ کنید و سپس به پایین پیمایش کنید تا کلمات کلیدی مربوطه را پیدا کنید. آنچه Google برای “بهترین روترهای بی سیم” نشان داده است ، در اینجا مشاهده کنید.

2. انجمن ها: همچنین می توانید یک کلمه کلیدی جدید در انجمن های مختلف پیدا کنید. به سادگی “کلمه کلیدی” + “فروم” را در Google تایپ کنید تا انجمن های مربوط به کلمه کلیدی خود را پیدا کنید.

3. ویکی پدیا: برای این کار می توانید از ویکی پدیا نیز استفاده کنید. کلید واژه را در نوار جستجوی ویکی پدیا وارد کنید و به پایین پیمایش کنید. همچنین برخی از موضوعات مرتبط را نشان می دهد.

4. Google Trends: Google Trends یکی دیگر از خدمات بسیار مفید Google است. همچنین س quالات مرتبطی را ارائه می دهد که می توانید برای اهداف تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید.

5. س Forumالات انجمن: به انجمن های پاسخ سوال مانند Quora بپیوندید. انجمن هایی مانند Quora اعضای فعال زیادی دارند. این نیز یک روش عالی برای یافتن کلمات کلیدی جدید است زیرا افراد در آنجا س questionsالات زیادی را مطرح کرده اند و شما ممکن است کلمات کلیدی جدیدی پیدا کنید که باید پست خود را روی آنها ارسال کنید. بنابراین اینها برخی از روشهای آسان است که شما باید پس از راه اندازی یک وبلاگ بر روی آنها تمرکز کنید.

بهینه سازی خارج از صفحه چیست؟

سئو خارج از صفحه چیزی نیست جز راهها یا روشهایی برای بهبود رتبه وب سایت یا وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERPs). سئو خارج از صفحه فقط ایجاد پیوند نیست. سئو خارج از صفحه بدون توجه به طراحی وب سایت به روش های تبلیغاتی مختلفی مربوط می شود. تنها هدف بهینه سازی وب سایت شما در نتایج جستجو است.

بر خلاف سئو داخلی ، فعالیت های زیر در سئو خارج از صفحه وجود دارند که خارج از مرزهای یک صفحه وب هستند:

• رسانه های اجتماعی

• ایجاد پیوند

• اولویت اجتماعی

بیایید آنها را با جزئیات بیشتری ببینیم.

• رسانه های اجتماعی:

شبکه های آنلاین یا رسانه های اجتماعی بخشی از “SEO خارج از سایت” است و برای مشاهده عینی وضعیت ، این نیز نوعی ایجاد پیوند است. لازم به ذکر است که عمده پیوندهایی که از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دریافت می کنید “nofollow” نیستند اما این به معنای بی ارزش بودن آنها نیست. رسانه های اجتماعی در حال پیشرفت هستند زیرا متغیرهای رتبه بندی و طراحی قانونی پروفایل های شبکه های اجتماعی نیز می تواند به سئو کمک کند.

پیوند ساختمان:

لینک سازی خارجی یا لینک سازی محبوب ترین روش SEO خارج از صفحه است. اصولاً با ایجاد پیوندهای خارجی به سایت خود ، سعی می کنید همان تعداد “رأی” را با هدف جلوگیری از رقبا و رتبه بندی بالاتر آنها جمع کنید. به عنوان مثال ، اگر کسی این مقاله را دوست دارد و از سایت یا وبلاگ خود به آن مراجعه می کند ، این مانند این است که به موتورهای جستجو بگویید این صفحه حاوی داده های عالی است.

طی سالیان گذشته ، مدیران وب سایتها سعی در ایجاد لینک به سایتهای خود با هدف کسب رتبه بالاتر داشته و روشهای مختلف گسترش تعداد پیوندها را “اختراع” کرده اند. محبوب ترین روش ها عبارتند از:

1. راهنماهای وبلاگ:

مشابه صفحه های زرد ، هر ورودی پیوندی به یک سایت بود.

2. لینک نظر:

همان ایده امضاهای تالار گفتمان در مورد وب سایت یا وبلاگ دیگری با هدف نهایی خاص گرفتن بک لینک. حتی وحشتناک تر ، به جای استفاده از نام واقعی خود می توانید از کلمات کلیدی به جای نوشتن “یک یادداشت توسط الکس کریس” استفاده کنید ، شما نوشتید “نظر با چگونگی کاهش وزن” یا چیزی مقایسه ای.

3. راهنماهای مقاله:

با انتشار مقالات خود در پوشه مقاله ، می توانید به سایت خود پیوند دهید. تعداد کمی از راهنماها مقاله هایی با محتوای استثنایی را تأیید می کنند در حالی که راهنماهای مختلف از مقاله های بازنویسی گرفته تا مقالات موثر چاپ شده را تأیید می کنند.

توجه داشته باشید که ما از زمان گذشته برای به تصویر کشیدن همه استراتژی های فوق استفاده کردیم ، زیرا آنها امروز فقط کارایی ندارند و همچنین نباید آنها را امتحان کنید زیرا به احتمال زیاد به جای افزایش رتبه مجازات می گیرید (به خصوص در مورد Google).

اولویت اجتماعی:

جذابیت های اجتماعی مانند گذشته محبوب نیستند ، اما هنوز هم یک روش مناسب برای هدایت بازدید به سایت شما است. می توانید در گوشه خود سایت هایی مانند reddit را کشف کنید. کام ، حفاری Com ، stumbleupon. کام ، اسکوپ بزن آن خوشمزه است. com (برای ذکر چند مثال) برای تبلیغ محتوای خود.

اهمیت خارج از صفحه سئو:

مدتهاست که موتورهای جستجو به دنبال یافتن بهترین نتیجه برای جستجوگر هستند. برای این کار ، آنها متغیرهای سئو سایت (که در بالا توضیح داده شد) ، و برخی دیگر از ملفه های سئو با کیفیت و خارج از صفحه را در نظر می گیرند.

سئو خارج از صفحه به آنها نشان می دهد که چگونه جهان (سایت ها و مشتریان مختلف) سایت خاص را مشاهده می کنند. یک سایت مفید احتمالاً حاوی منابع (پیوندها) از سایتهای مختلف است. احتمالاً در رسانه های اجتماعی (لایک های فیس بوک ، توییت ها ، پین ها ، 1+ و غیره) جایگاهی خواهد داشت و احتمالاً در گروه های افراد همفکر نشانک گذاری و به اشتراک گذاشته می شود.

فواید:

در اینجا برخی از مزایای موفقیت آمیز سئو خارج از سایت وجود دارد:

افزایش رتبه: رتبه بندی بهبود می یابد ، این به معنای بازدید بیشتر و بیشتر است.

قرار گرفتن در معرض بیشتر: همچنین رتبه های بالاتر نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض توجه بیشتری از زمانی که سایتی در رده های بالاتر جای گرفته است: پیوندهای بیشتر ، بازدید بیشتر و ذکر بیشتر شبکه ها به صورت آنلاین. مثل تجمع مداوم رویدادها که یک چیز چیز دیگری را تحت فشار قرار می دهد و سپس چیز دیگری و غیره.

ارتفاع در رتبه بندی صفحه: رتبه بندی صفحه عددی است که در حدود 0 و 10 قرار دارد که نشانگر اهمیت یک سایت از نظر Google است. این چارچوبی است که توسط لری پیج (عضو بنیانگذار Google) ایجاد شده است و یکی از دلایلی که گوگل در نشان دادن مهمترین نتایج به جستجوگر بسیار م soثر بوده است. PageRank امروز در بین 250 عاملی که Google برای رتبه بندی سایتها استفاده می کند ، برجسته است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا