استراتژی های محتوای بازاریابی شبکه ای

[ad_1]
شبکه های اجتماعی را به عنوان یک مهمانی اجتماعی در نظر بگیرید که توسط یک مرکز خرید محلی راه اندازی شده است. افراد زیادی آنجا هستند و شما می دانید که اگر می خواهید در این مهمانی موفق باشید باید مستقیماً با مشتریان جدید بالقوه صحبت کنید.
ساده ترین استراتژی که تقریباً در مبادلات خودرو موفق است به قانون 20/80 معروف است. 80 درصد روابط شما مانند عشق اشتراک گذاری نظر دادن پاسخ بازنویسی قلب (اینستاگرام) و غیره باید بر دنبال کنندگان شما متمرکز باشد نه شما.
من می خواهم آن را تکرار کنم بنابراین به آن پایبند باشید. 80 درصد بر دنبال کنندگان خود تمرکز می کنند نه شما.
وقتی با آنها ارتباط برقرار می کنید و به نوعی با آنها ارتباط برقرار می کنید آنها احساس ارتباط با شما و شرکت شما می کنند. آداب معاشرت اجتماعی آنها را مجبور می کند تا به توجهی که به آنها توجه می شود پاسخ دهند. در این صورت می توانید پیشنهادات یا تبلیغات را مستقیماً ترکیب کنید تا فالوئرهای شما کلیک کرده یا وب سایت شما را خریداری کنند.
شما باید رویکردی نزدیک و قابل اعتماد داشته باشید. یک شوخ طبعی خوب همیشه اضافه می شود اما خیلی رسمی نیست. سبک و لحن منحصر به فردی را که سرگرم کننده و حرفه ای است حفظ کنید.
هیچ راه اشتباهی برای انجام آن وجود ندارد. با این حال در اینجا چند نکته مفید وجود دارد.
هر روز وقت بگذارید تا ببینید آیا در شرکت در کلاس اول پیشرفت کرده اید یا خیر.
سعی کنید به طور مرتب به روز رسانی کنید تا کاربران به برنامه عادت کرده و منتظر محتوای سرگرم کننده و با کیفیت باشند.
دنبال کنندگان و طرفداران شما از شما قدردانی خواهند کرد.
فهرست
برای هر روز هفته یک موضوع ایجاد کنید:

دوشنبه تا دوشنبه-برجسته کردن کد های فروش یا تخفیف که فقط در این هفته معتبر هستند
سه شنبه ویژه – عکس یا ویدیویی را نشان دهید که اوج ناگهانی پشت نمایش را نشان می دهد.
چهارشنبه بخیر – مشاوره یا اطلاعات روند کسب و کار شما
تمرکز پنجشنبه – به طور عمومی به سوالات مشتریان پاسخ دهید یا ایده های خوبی ارائه دهید.
نمایش جمعه – مشاهده مقالات مربوط به صنعت یا محتوای مرتبط
شنبه – بر انواع فعالیتهای خیریه یا غیرانتفاعی که از شما حمایت می کنند تمرکز کنید.
مردم یکشنبه – کارکنان را برجسته کنید. به آنها نشان دهید که از کار آنها راضی هستید.

نوآوری موثر در ترافیک
اگر می خواهید دنبال کنندگان شما مطالب خود را به اشتراک بگذارند پاسخ دهند یا دوست داشته باشند این کار را انجام دهید

بارگیری داوطلبانه-آنها بیشتر از به روزرسانی متنی به تصاویر (عکس) خنده دار پاسخ می دهند.
آنچه می خواهید بپرسید – باور کنید یا نه فقط از مردم بخواهید نظرات و پاسخ های خود را به اشتراک بگذارند آنها نیز موافقت می کنند. البته کبد باید تقسیم شود.
اختصاص زمان (موضوع محبوب) – وارد روندهای فعلی صحبت کنید. یا رویدادهای فرهنگی معاصر حتی امروز.(Google Trends مکان خوبی برای مشاهده آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد است. Http://www.google.com/trends/hottrends)

نوآوری که در تشویق بازخورد مستقیم خوب است
اگر اکنون به اقدامی احتیاج دارید این کار را انجام دهید.

سرویس متقاعد کننده – با ارائه خدمات واقعاً چشمگیر کلیک کنید و سرنخ ایجاد کنید. از کارفرمای خود در این مورد سوال کنید.
احساس فوریت – زمان صرف شده در ایجاد احساس فوریت را محدود کنید.
حذف تماس ها – اگر می خواهید ترافیک را به یک نشانی اینترنتی خاص هدایت کنید هیچ چیز دیگری را که ممکن است مانع حرکت افراد به مکان دیگر شود وارد نکنید. ایجاد یک کانال

امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد و نقطه شروع خوبی برای توسعه استراتژی ای باشد که می توانید برای کسب و کار یا شرکت خود در نظر بگیرید.
من درک می کنم که هیچ پاسخ نه برای همه وجود ندارد اما به همین دلیل متخصصان این کار را انجام می دهند. ما همه اشکالات را پوشش دادیم و می دانستیم از چه چیزی باید اجتناب کنیم و چه چیزی را برطرف کنیم. همگی موفق باشید.

[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا