استراتژی های موفق بازاریابی فیلم

استراتژی | بازار

[ad_1]

این چیزی نیست که فیلم درباره آن است بلکه نحوه آن است.

راجر ابرت

برخلاف هر هنر دیگری فیلم ها تأثیر بیشتری در آگاهی ذهنی فرد دارند. این قدرت را دارد که بی ثباتی عاطفی را در ذهن انسان تحمیل کند. به همین دلیل است که گفته می شود ساخت فیلم کاملاً مربوط به مشاهده و تخیل است. اکنون در این قرن فیلم سازی فقط مربوط به فیلمنامه فیلمنامه و همه چیز نیست. این شامل بسیاری از عوامل دیگر است. در حقیقت تبلیغ موفقیت آمیز فیلم فقط مربوط به استراتژی های بازاریابی فیلم مربوط به آن است.

بنابراین بازاریابی فیلم چیست؟

بسیاری از ما فکر می کنیم موفقیت یک فیلم در مورد عملکرد خوب آن در سینما است خوب من می گویم بازاریابی فیلم در مورد هدایت مخاطب مورد نظر به سالن است. بازاریابی فیلم که گاهی اوقات آن را junket یا junket press می نامند از عناصر مختلفی مانند بیانیه های مطبوعاتی تبلیغات مصاحبه ها پست های رسانه ای و به ویژه رسانه های اجتماعی امروزی تشکیل شده است.

دیگر خبری از تلویزیون چاپ و فضای باز نیست

این بیشتر به روشنگری این روزهای هر فیلمساز شباهت دارد. در آن زمان یک استراتژی موثر بازاریابی فیلم حول تلویزیون نشریات و همه چیز چرخید. اما اکنون این تغییر کرده است زیرا برای رسیدن به مخاطب باید ابتدا آنها را پیدا کنید. امروز همه چیز در مورد اینترنت است شما باید افراد بیشتری را پیدا کنید و بهتر است اگر با همین ساده آنلاین شوید.

استراتژی های بازاریابی فیلم دیجیتالی شده اند

خوب جای تعجب نیست که صنایع سینمایی تکنیک های بازاریابی دیجیتال را به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی فیلم خود که به خوبی تنظیم شده اند در پیش گرفته اند. در حقیقت استودیوهای فیلم با داشتن پاتوق در Google با تیم و شروع پخش مستقیم موسیقی مسابقات و غیره تاکتیک های معمول مانند تیزر تریلر و موارد دیگر را دور می زنند و جالب ترین واقعیت این است که هزینه های بازاریابی دیجیتال برای فیلم ها بسیار زیاد شده است این سالها

من فکر می کنم در یک استراتژی موفق بازاریابی فیلم سه مرحله اصلی وجود دارد که عبارتند از: ارائه تعامل و تعامل. رسانه های دیجیتال در هر سه مرحله نقش دارند سهم قابل توجهی است.

بهینه سازی موتور جستجو برای استراتژی های موثر بازاریابی فیلم

بهینه سازی موتور جستجو به عنوان یک اصطلاح کلی برای همه مشاغل و تلاش هایی که ما برای ارتقا any خدمات / محصولی انجام می دهیم که قابل غفلت نباشد. برخلاف سایر کمپین های بازاریابی دیجیتال بازاریابی فیلم حتی در تبلیغات خود سزاوار اعتقاد و آگاهی بیشتری است و عوامل مختلفی از کلمات کلیدی گرفته تا رسانه های اجتماعی در این امر دخیل هستند.

رسانه های اجتماعی چه تاثیری بر نحوه بازاریابی فیلم ها دارند؟

به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال رسانه های اجتماعی به یکی از دلایل تغییر تبدیل شده اند زیرا فیلم ها می توانند سر و صدای زیادی به پا کنند. این بدان معناست که دیگر نیازی به اعتماد به بررسی ها و اطلاعیه های رسمی آخرین نسخه ها نیست. در اینجا یک بررسی سریع از برخی از استراتژی های بازاریابی فیلم در مورد رسانه های اجتماعی است.

عکس های لو رفته – گرچه این فناوری قدیمی به نظر می رسد اما همچنان کارایی دارد. شاید از این نوع فناوری برای تبلیغ فیلم های ابرقهرمانی استفاده شود. تئوری پشت این تاکتیک این است که فیلمسازان سالها قبل از اینکه فیلم هایشان را با تصاویر فاش شده منتشر کنند هیجان زیادی ایجاد می کنند. از آنجا که تصاویر چیز زیادی در مورد فیلم و شخصیت ها نشان نمی دهد قطعاً تبلیغات و گفتگوی آنلاین زیادی ایجاد می کند.

محتوای تصویری جزئی – من می گویم این بیشتر شبیه یک روش احساسی بازاریابی است. یک فیلم اگر بمانم اخیراً این ایده تجاری سازی این فیلم را با موفقیت زیادی پیاده سازی کرده است. اولین قدم به سمت این نوع کمپین ها همیشه هدف قرار دادن بسترهای مناسب رسانه های اجتماعی است. سپس محتوای بصری دقیق و مناسب برای سیستم عامل ایجاد کنید. ارسال بنر و ارسال تصاویر در پشت صحنه نیز مثر است.

کمپین بازاریابی محتوا – محتوا همیشه موثر است و مطمئناً به نتیجه می رسد. بار دیگر او بیشتر به کانال های رسانه های اجتماعی وابسته است. حتی اگر استراتژی بازاریابی فیلم شما حول و حوش نوع فیلم مورد نظر ما باشد محتوا همیشه مفید است. همچنین می توان ایستگاه های خبری محلی تابلوهای بحث و موارد دیگر را با Twitter Facebook Tumblr و غیره امتحان کرد.

بازاریابی ویدئویی – بسیار آشنا و بسیار موثر اینگونه می توان نقش استراتژی های بازاریابی فیلم را تفسیر کرد. صرف نظر از هر چیزی ما مایل به استفاده در برخی از محصولاتی هستیم که به درستی آنها را ندیده ایم یا آزمایش نکرده ایم به همین دلیل تریلرها مهم هستند. این اولین برداشت را می دهد و یک موفقیت اثبات شده است. من توصیه می کنم ویدیوی حمایت شده را ابتدا از طریق وب سایت رسمی خود تماشا کنید که بدیهی است به مخاطبان اجازه می دهد تعامل بیشتری از طریق رسانه های اجتماعی شما داشته باشند.

مسابقه ها و مسابقه های اجتماعی – اگر فکر کنید قسمت مقدمه کافی است یک فاجعه بزرگ است و واقعیت این است که شما کل مهمانی را از دست خواهید داد. تعامل بسیار مهم است خصوصاً در مورد بازاریابی فیلم. شاید ابتکاری ترین کاری نباشد که می توانید برای بهبود تعامل انجام دهید اما گاهی نیز می تواند بسیار م effectiveثر باشد.

بازاریابی شخصی – فیلم شما قطعاً شخصیت های جالبی خواهد داشت که مخاطب می تواند با این روش یا روش دیگر ارتباط برقرار کند. بسیاری از کمپین های بازاریابی فیلم با ایجاد یک شخصیت در اطراف آن شخصیت ها در شبکه های اجتماعی احساسات مخاطبان را نسبت به شخصیت های خیالی خاص بازی کرده اند. یک مثال خوب برای این شخصیت Ted در توییتر است. تد با تقریباً 7 دنباله دار شروع به ارسال برخی نظرات خنده دار کرد که در واقع نتایج غیر منتظره ای را به همراه داشت.

بازی های واقعیت جایگزین – پیچیده ترین و عمیق ترین استراتژی بازاریابی فیلم بازی های واقعیت جایگزین (ARG) هستند. این یک جهان داستانی ایجاد می کند که کاربران دنیای واقعی می توانند با استفاده از انجمن های آنلاین با آن ارتباط برقرار کنند. ARG راهی عالی برای جذب مخاطبان فیلم و در نتیجه ایجاد وفاداری به مارک است.

از الگوهای رفتاری و سایر قالب های محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید – این بیشتر شبیه به یک استراتژی بازاریابی فیلم مفید است. Memes یک فرصت عالی بازاریابی را ارائه می دهد به گونه ای که شما مخاطبان خود را وادار می کنید تا محتوایی کاملاً قابل اشتراک گذاری ایجاد کنند که کاملاً از استراتژی های تبلیغاتی فیلم شما سود می برد. فایده استفاده از میم ها این است که سفارشی سازی آنها آسان است و سریع تولید می شوند. یک استراتژی بالقوه دیگر استفاده از مسابقات زیرنویس فن فن یا سایر روشهای م contentثر تولید شده توسط کاربر است.

Google AdWords برای نتایج هدفمندتر – هر روز میلیون ها و میلیون ها جستجو در فیلم در Google انجام می شود. می گویم سریعترین راه برای رسیدن به این افراد همیشه Google AdWords است. حتی اگر این یک روش مقرون به صرفه نباشد قطعاً برای کسانی که علاقه مند به جذب مخاطبان بیشتر هستند یک گزینه است.

افکار نهایی

رسانه های تصویری چقدر قدرتمند هستند یا چقدر بر بشریت قدرت دارند؟ پاسخ س hisال او همیشه حول چگونگی دستیابی او به مردم است. بازاریابی فیلم یا تبلیغ فیلم ها چراغ راهی است که به این مقصد می رسد.

به سلامتی

تیم اتی

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا