استفاده از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی و مزایای آن

(برای درک بهتر مدیریت تاثیرات منفی تنوع آب از طریق آب مغناطیسی حتما ویدئوی بالا را مشاهده کنید. این ویدئو مصاحبه با تعدادی از کشاورزان بزرگی است که از آن استفاده کرده اند.) آبیاری مغناطیسی و ابراز رضایت از این ویدئو )

استفاده از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی و مزایای آن

متأسفانه در بسیاری از نقاط کشور امکان کشت مزارع وجود ندارد که به دلیل نمک زیاد و سختی آب موجود در قنوات و چاه ها باعث شده مالکین زمین و کشاورزان این مناطق با مشکل جدی مواجه شوند. با استفاده از تصفیه آب اسمز برگشتی، لازم است آب برای مصارف مسکونی و کشاورزی در مناطق فاقد آب تمیز برداشت شود.

با استفاده از دستگاه فرآوری اسمز برای کاشت رو، سختی آب تا حد زیادی کاهش می یابد و آبرسانی بهتری برای کاشت خواهید داشت. و به دلیل موفقیت این دستگاه، تولید بسیار افزایش یافته است. ناگفته نماند با توجه به افزایش تولیدات کشاورزی از طریق تصفیه آب، در اولین سال نصب آن، تمامی هزینه های انجام شده در تهیه این تجهیزات جبران می شود.

بیشتر بخوانید: آنتی اسکالانت چیست؟ تجارت ضد اسکالانت

انواع عملکرد و قابل استفاده برای تصفیه آب صنعتی

بهترین راه برای نرم کردن آب شور، نمک و آب دریا، اسمز معکوس است که از غشا استفاده می کند. روش اسمز معکوس جداسازی فیزیکی مواد معدنی و املاح از املاح آب و حذف املاح موجود در غشای آب با تغلیظ آب که به سیستم پساب معروف است و آب خروجی از غشا می باشد. کشاورزی، دامداری، آب آشامیدنی در صنعت.

استفاده از آب شیرین کن در کشاورزی و فواید آن

پدال دست ضد عفونی کننده

قیمت این دستگاه فقط صد و پنجاه هزار دلار است. این دستگاه دارای مخزن زیر 5 لیتری می باشد و با هر بار پر شدن مخزن حداقل 3000 بار می توان آن را به صورت دستی تعویض کرد.

شستن دستها

مصرف کنندگان این نوع آب در کشاورزی، مسکن و مزارع برای حذف آب نمک برای بهبود کیفیت خاک با افزایش عملکرد محصول و علاوه بر توصیه برای مبارزه با شور شدن خاک استفاده می شوند.

ناگفته نماند که روش نمک زدایی آب مصرفی ما را به کمترین سختی می رساند و با برنامه ای که بر روی تجهیزات نصب شده است می توانیم به راحتی شوری و سختی آب را با روش TDS متر آنلاین کم یا زیاد کنیم. امکان بررسی همزمان کیفیت آب نیز وجود دارد.

تلفن جهت مشاوره: 02188420878

منبع :

منبع در سایت استفاده از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی و مزایای آن | atie-energy.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا