اسرار بازاریابی چند سطح – مفهوم شماره 2 – داستان خانوادگی

[ad_1]

یکی از بهترین موارد در مورد بازاریابی چند سطحی ایجاد داستان هرم است که در آن افرادی که در رده پایین هستند می توانند مردم را در بالای صفحه به عنوان خط پایین مورد ضرب و شتم قرار دهند. این نشان می دهد که این نوع مشاغل ارتباطی به وضعیت ندارد و ثابت می کند که یک شخص می تواند رئیس باشد تا زمانی که اولویت های خود را در این تجارت تعیین کند.

جدا از هرم به شکل اعتبار هنوز دلایل زیادی وجود دارد که چرا بازاریابی چند سطحی یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به آزادی مالی است. هرم فقط برای اثبات وضعیت مانعی برای شروع این پروژه جدید نیست. مورد بعدی که می خواهم به آن بپردازم شجره نامه است. اینکه چگونه مفهوم یک شجره نامه در مفهوم تجارت گنجانده شده است کاملاً ساده است.

این شامل یک upline است که به برخی از خطوط شاخه و غیره متصل است. این فقط یک مفهوم خشن است و با پیشرفت پیشرفت می کند. همانطور که می دانیم یک شجره نامه از دو پدر و مادر تشکیل شده است که نسلی را که در زیر آنها هستند تشکیل می دهند. با این حال این کار مانند کودکان آنها در اینجا متوقف نمی شود. این یک چرخه بی پایان است. بازاریابی در چند سطح نیز همین است.

علاوه بر این خانواده ها معمولاً پیوندهای نزدیک با یکدیگر دارند. این نشان می دهد که برای انجام و دستیابی به این کار خطوط بالایی باید با زیردستان وی ارتباط خوبی برقرار کنند تا بتوانند روی کل این تجارت کار کنند تا سود بیشتری نسبت به ضرر داشته باشند. روابط بین فردی خوب در بازاریابی چیز خوبی است زیرا کار تیمی نیز مورد تأکید قرار خواهد گرفت. پس از همه با هم همه به موفقیت بیشتری می رسند!

مفهوم شجره نامه عمدتا بر ایجاد روابط شخصی خوب بین خطوط فوقانی و زیردستان تأکید دارد علاوه بر این چرخه بازاریابی چند سطح هرگز پایان نمی یابد که نشان می دهد تجارت می تواند یک عمر ادامه یابد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا