دنیای وب

اسرار توییتر و رسانه های اجتماعی در ایجاد فهرستی از مشتریان هدفمند و گرسنه

توییتر بدون شک یک پلتفرم محبوب است. نه تنها میلیون ها مشترک دارد، بلکه افراد مشهور از سراسر جهان در این وب سایت ثبت نام کرده اند. به همین دلیل، فروشندگان آنلاین شانس خوبی برای رسیدن به هدف خود در فهرست سازی با کمک این سایت در کنار سایر وب سایت های رسانه های اجتماعی دارند.

انواع سایت ها

سایت های رسانه های اجتماعی زیادی برای انتخاب وجود دارد، توییتر، فیس بوک، فرندستر، مای اسپیس و موارد دیگر. اما هدف اصلی این سایت‌ها نزدیک‌تر کردن افراد و ایجاد ارتباط روان و فوری است.

جای تعجب نیست که بازاریابان آنلاین توییتر را برای تبلیغ، فروش محصولات خود و ارتباط با بازار هدف خود انتخاب کرده اند. کارآفرینان می‌توانند با میلیون‌ها کاربر از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنند و این کار فروشندگان را آسان‌تر می‌کند تا فهرست سرنخ‌هایشان را پر کنند. اما چیزی بیشتر از جمع آوری اطلاعات تماس خریداران بالقوه شما وجود دارد. همچنین می تواند به افزایش فروش شما کمک کند.

محبوبیت سایت ها

سایت‌های رسانه‌های اجتماعی سال‌هاست که محبوب بوده‌اند و روز به روز بهتر و بهتر می‌شوند. سایت هایی مانند Friendster و MySpace ممکن است از نظر محبوبیت کاهش یافته باشند، اما هنوز هم هستند. در مورد بسته شدن یک سایت رسانه اجتماعی زیاد نگران نباشید، زیرا تقریباً هرگز این اتفاق نمی افتد.

نگران کاهش لیست مشترکین خود در طول زمان نباشید، فقط روی زمان حال تمرکز کنید و به راه هایی برای جذب مشترک فکر کنید. از امتحان استراتژی های جدید و دوستی با کاربران رسانه های اجتماعی نترسید. آنها ممکن است بتوانند در مورد چگونگی رسیدن به هدف خود در فهرست سازی و افزایش فروش خود کمک و مشاوره ارائه دهند.

ایجاد رابطه

سایت های رسانه های اجتماعی این توانایی منحصر به فرد را دارند که به شما این امکان را می دهند که احساس صمیمیت بیشتری داشته باشید و با مشتریان خود روابط ایجاد کنید. در وبلاگ ها، هر چه بیشتر اطلاعات یا تجربیاتی را ارسال کنید که برای افراد دیگر قابل استفاده است، نظرات و خوانندگان بیشتری به دست می آورید. همین وضعیت در مورد «توئیت ها» نیز صدق می کند.

با “توئیت”، اطلاع رسانی به مشتریان در مورد به روز رسانی محصول، تبلیغات و فروش آسان تر است. حتی می توانید کد تبلیغاتی را وارد کنید که فقط برای کسانی معتبر است که تبلیغ را از یک سایت خاص خوانده اند. مردم از دنبال کردن شما و خواندن به‌روزرسانی‌های شما خوشحال خواهند شد.

ایجاد لیست تنها مزیت عضویت در توییتر و دیگر سایت های رسانه های اجتماعی نیست. این سایت‌ها تضمین می‌کنند که شما می‌توانید مشتریان خود را به‌روزرسانی کنید و از نظر مشتریانتان در مورد محصولتان به‌روز می‌شوید. این به بهبود روابط شما با مشتریان و افزایش فروش شما در همان زمان کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا