اسرار عجیب توییتر شما را به یک مطالعه بازاریابی در رسانه های اجتماعی تبدیل می کند

[ad_1]

اگر از رسانه های اجتماعی و به ویژه «توئیتر» استفاده می کنید فکر می کنم این نکته را دوست خواهید داشت.

چرا؟

زیرا کاری است که من قبلاً انجام داده ام (شما می توانید به راحتی انجام دهید) در توییتر که پیوندهای توییت های من را بسیار قابل کلیک تر می کند.

در واقع هر بار که این «کار» را انجام می دهم ترافیک بالا می رود.

این کاری که من انجام می دهم چیست؟

توییت من را بنویسید گلوله.

به عبارت دیگر … اگر بخواهم مردم روی پیوند کلیک کنند دیگر نمی گویم منبع خبر جالب یا پست وبلاگ جدید.

در عوض می گویم:

یک راه مخفی (و تا حدودی عجیب) برای یافتن رهبران مشتریان و ده ها مشتری جدید در کافی شاپ محلی شما

نه…

@(نام کاربری توییتر) از تلفن معمولی برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی استفاده می کند؟

نه…

چگونه توسط افرادی که می خواهید با آنها قرار ملاقات بگذارید نخندید

واقعاً خوب کار می کند من سرویسی را که آخرین پست های وبلاگ را برای آنها توییت می کرد حذف کردم. حالا من فقط یک نکته جالب می نویسم. گلوله هایی مانند گلوله هایی که روی کاغذ فروش می بینید پر از تنش درگیری نمایش و کنجکاوی است. و شما می توانید همین کار را انجام دهید تا مردم روی پیوند شما کلیک کنند.

فقط نکات مقاومت ناپذیری را که در تبلیغات زنده در اینترنت می بینید یا همانطور که در مجله یا صندوق ورودی خود مشاهده می کنید بیان کنید.

انواع گلوله هایی که افراد را به فکر وا می دارد:

چطور ممکنه؟

و سپس احساس می کنید مجبور هستید روی پیوند خود کلیک کنید. انجام این کار توییت های شما (و سایر برنامه های رسانه های اجتماعی – مانند فیس بوک و غیره) را با پانچ بیشتری پر می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا