اسرار وابسته – 7 نکته جایگزین برای موفقیت در تجارت بازاریابی وابسته

[ad_1]

Google | مشکلات

استراتژی های بازاریابی وابسته بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند یک میلیون دلار از تجارت بازاریابی وابسته خود به صورت آنلاین تولید کنید. در عوض ، شما در این مقاله 7 راز موفقیت برای میلیونرهای وابسته را کشف و خواهید آموخت. با این اسرار ، شما یک میلیونر ثروتمند و وابسته به مدت طولانی خواهید شد ، نه یک شبه.

1. فروش آنلاین یک محصول اطلاعاتی ضروری.

واضح است که فروش آنلاین محصولات اطلاعاتی کاملاً مناسب یک تجارت بازاریابی وابسته است. دلایل ایده آل بودن آن عبارتند از: (1) مردم همیشه به دنبال یافتن اطلاعات به صورت آنلاین هستند (2) شما می توانید به همراه آن محصولات اطلاعاتی به صورت آنلاین خدمات ارائه دهید (3) افراد می توانند این محصولات اطلاعاتی را فوراً بارگیری و دریافت كنند و (4) این محصولات اطلاعاتی حقوق مالکیت معنوی در اینترنت هستند.

تنها اشکال ممکن در فروش آنلاین محصولات اطلاعاتی این است که افراد می توانند اطلاعات رایگان را در اینترنت جستجو کنند. برای حل این اشکال احتمالی ، به همین دلیل است که اگر می خواهید یک میلیونر وابسته شوید ، باید خدمات تخصصی خود را در کنار این محصولات ارائه دهید. با استفاده از این خدمات ، شما از رقبای خود بسیار دور هستید.

اسرار واقعی میلیونرهای وابسته عبارتند از: (1) فروش اطلاعاتی که می تواند برای حل مشکلات دیگران استفاده شود و (2) ارائه خدمات تخصصی در کنار آن محصولات اطلاعاتی برای سهولت بیشتر به دیگران.

2. تمرکز بر بازار.

شکی نیست که اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد. با آن اطلاعات غوطه وری ؛ از دست دادن تمرکز بر روی بازاریابی های وابسته برای کاری که در تجارت اینترنتی انجام می دهند آسان است. به غیر از این ، بسیاری از کارهای کم ارزش برای جلوگیری از موفقیت در تجارت بازاریابی وابسته وجود دارد. به عنوان مثال ، بررسی ایمیل ها ، پاسخ به ایمیل های مشتری ، انجام کارهای حساب و انجام مسائل مالیاتی از وظایف کم ارزش برای تجارت بازاریابی وابسته شما هستند. برای مدیریت این کارها می توانید ابزارهای نرم افزاری خودکار یا مفیدی پیدا کنید. برای تبدیل شدن به یک میلیونر وابسته ، باید زمان خود را برای کارهای با ارزش بیشتر برای بازارها و تجارت خود بهینه کنید. وقت شما پول و برای تجارت شما بسیار ارزشمند است. به عنوان مثال ، افتتاح خط جدیدی از تجارت ، تمرکز بر نیازهای مشتری و بستن فروش ، کارهایی با ارزش بالا هستند که باید انجام دهید.

اسرار واقعی میلیونرهای وابسته عبارتند از: و (4) همیشه به دنبال فرصت های جدید در بازارهای خود باشید.

3. ارائه فراتر از انتظارات مشتری.

ارائه محصولات یا خدمات بیش از انتظارات مشتریان یکی از مهمترین عادت های میلیونرها است. به همین ترتیب ، اگر می خواهید در شغل بازاریابی شرکت های وابسته موفق شوید ، پس باید محصولات وابسته خود را به همراه خدمات خود فراتر از انتظارات مشتریان خود ارائه دهید. حداقل تحویل کالا برای تبدیل شدن شما به یک میلیونر وابسته کافی نیست. با استفاده از این رسم ، مشتریان خود را تحت تأثیر قرار داده و آنها از تحویل شما خوشحالتر می شوند.

اسرار واقعی میلیونرهای وابسته عبارتند از:

4- از طریق برنامه های وابسته مکرر درآمد منفعل ایجاد کنید.

ثروت مالی شما در بازاریابی شرکت های وابسته ، مانند سایر مشاغل ، به درآمد منفعل بستگی دارد. این یک ایده کاملا عالی است که می توانید درآمد منفعلانه خود را برای تجارت بازاریابی وابسته خود ایجاد کنید. فرصت های زیادی برای ایجاد درآمد منفعل تکرار شونده از برنامه های وابسته آنلاین در اینترنت وجود دارد. بهترین پیشنهاد این است که یک برنامه وابسته تکراری عالی بصورت آنلاین پیدا کنید ، چیزی که فکر می کنید می تواند مشکل دیگران را حل کند. با استفاده از این برنامه های وابسته مناسب و استراتژی های بازاریابی ، درآمد منفعل زیادی برای شرکت وابسته خود ایجاد خواهید کرد. این بدان معناست که اگر بتوانید این برنامه ها را ارجاع دهید ، مادام العمر پرداخت خواهید شد. به طور کلی می توانید این برنامه ها را در موتورهای جستجو مانند Google جستجو کنید. شما هزاران برنامه را کشف خواهید کرد.

اسرار واقعی میلیونرهای شرکت های وابسته عبارتند از:

5. استخدام شرکای وابسته از طریق برنامه های وابسته دو ردیف.

چه اتفاقی می افتد اگر می توانید کمیسیونی را بدون اقدام ایجاد کنید ، چه اتفاقی افتاد؟ شما در زندگی رویایی خود زندگی خواهید کرد! راز دیگر میلیونر وابسته ، تبلیغ یک برنامه وابسته دو لایه در بازار شما است. شما بازاریاب های وابسته خود را خواهید داشت که می خواهند محصولات را تبلیغ کنند و هنگامی که می توانند فروش تولید کنند ، کارمزد دریافت می کنید.

اسرار واقعی میلیونرهای وابسته عبارتند از: (1) استخدام بازاریابان فرعی از طریق استراتژی های بازاریابی متعدد (2) پشتیبانی از این بازاریابان فرعی با ابزار ، اطلاعات تحقیقاتی و گزارش های ویژه و (3) انگیزه دادن به بازاریابان فرعی.

6. همیشه خود و ذهنیت خود را بهبود ببخشید.

شما یکی از با ارزش ترین دارایی ها در تجارت بازاریابی وابسته خود هستید. شما همیشه باید خود و ذهنیت خود را بهبود ببخشید. شما باید مثل سایر میلیونرها فکر کنید و رفتار کنید. با این عادت ها و رفتارها ، مطمئناً در آینده خود و تجارت خود را بسیار رشد خواهید داد.

اسرار واقعی میلیونرهای وابسته عبارتند از: (1) مانند سایر میلیونرها فکر کنید و رفتار کنید و (2) خود و ذهنیت مثبت را بهبود بخشید ، مانند مثبت اندیشی ، تفکر انتقادی و رفتار پیشگیرانه.

confidence- اعتماد به نفس قوی به خود ، آنچه می کنید و آنچه انجام می دهید.

برای تبدیل شدن به یک میلیونر وابسته ، باید ایمان داشته باشید. شما باید به خود ، به آنچه انجام می دهید و آنچه انجام می دهید ایمان داشته باشید. شما باید با ایمان قوی خود را به جایی که می خواهید در آینده بروید ، هدایت کنید. بدون این باور ، جهت خود و کار خود را از دست خواهید داد.

اسرار واقعی میلیونرهای وابسته عبارتند از: (1) ایجاد یک دیدگاه شفاف برای تجارت بازاریابی وابسته (2) ایمان و احترام به آنچه که انجام می دهید و آنچه در آینده انجام خواهید داد و (3) هدایت خود به جایی که می خواهید با اعتقاد راسخ خود به پیش ببرید.

ایده های نهایی ، بازاریابی وابسته همه چیز در مورد “خلاقیت” است. شما باید آنچه را که از این مقاله آموخته اید در آن بگنجانید و متناسب با آن در کار خود بگنجانید. با این اسرار پیروان میلیونر ، زندگی شما برای همیشه تغییر خواهد کرد! همچنین ، در دراز مدت ، نه یک شبه یا کوتاه مدت ، بالاترین پورسانت شرکت های وابسته و موفقیت را در تجارت بازاریابی شرکت های وابسته کسب خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا