اسرار Underachiever – آیا این یک احمق بازاریابی دیگر است؟

[ad_1]

بازار | بازاریابی

در نگاه اول ، با نگاهی به صفحه فروش آخرین محصولات اینترنتی راسل برونسون ، اسرار غیر عادی، می توان از میزان سر و صدای و سایر تاکتیک های مشکوک که برای تبلیغ این برنامه استفاده می شود ، شگفت زده کرد. کافی است در ابتدا بیشتر افراد متوقف شوند. اما اگر زیر این سطح زیر چاله بزنید ، می فهمید که اطلاعات ارائه شده مبتنی بر شیوه های صحیح تجارت است که در ضمن آزمایش زمان را تحمل کرده و ضمن کمک به سایر کارآفرینان مشتاق ، می توانند در بازاریابی و تجارت به صورت آنلاین فعالیت خود را انجام دهند.

برای پاسخ به سؤال مطرح شده در عنوان این بررسی ، هیچ ، اطلاعات اساسی در این مقاله ارائه نشده است اسرار غیر عادی نه فقط بازاریابی بیش از حد. دروغ هم نیست کسانی که وقت خود را برای تحقیق در مورد محصول خود می گیرند و آن را برای بازاریابی آنلاین آماده می کنند و اطلاعات ارائه شده در این برنامه را پیاده سازی می کنند می توانند قدرت آنچه آموزش داده می شود را کشف کنند. اگر شما یک فرد “تصرف” هستید که از تفکر درباره خود لذت می برد ، به احتمال زیاد ایده ها و راهکارهای سودآوری زیادی را برای انتخاب در این مقاله خواهید یافت.

این گفته است ، اشکالاتی وجود دارد اسرار غیر عادی مواد و نرم افزاری که ممکن است از مرزهای بازاریابی بیش از حد عبور کند ، به خصوص برای یک دانشجوی مبتدی در بازاریابی اینترنتی. به یک دلیل ، این برنامه به دلیل سبک بودن در جزئیات واقعی تجمیع تبلیغات مؤثر از نظر ایجاد وب سایت و غیره مورد انتقاد قرار گرفته است.

به عنوان مثال ، مشخص نیست که کاربران در مورد سئو چقدر به آنها آموزش داده می شود و چگونه می توان وب سایت خود را راه اندازی کرد تا حداکثر قرار گرفتن در معرض گرفتن ترافیک رایگان از موتورهای جستجو را بدست آورد. گرچه درک روش های سئو کار دشواری نیست ، مفید خواهد بود که در این زمینه بسیار مهم راهنمایی های عمیقی را به مبتدیان به تجارت ارائه دهید. سئو چیزی بیش از انتخاب کلمات کلیدی مناسب و قرار دادن آنها در مقاله یا وب سایت شما وجود ندارد. شما همچنین باید بدانید که چگونه این کار را موثر کنید.

در بسیاری از مناطق ، به نظر می رسد که برونسون فرض می کند که خواننده در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد بازاریابی اینترنتی می فهمد ، بنابراین به جزئیات آجیل و ناخن ها نمی خورد. همچنین ، او اغلب موارد را با استفاده از کلیات توضیح می دهد. اگر مبتدی در صنعت I.M هستید ، ممکن است بخواهید سایر محصولات Brunson را بررسی کنید (پرداخت 20 دقیقه) که به طور کامل به این موارد می پردازد.

علاوه بر این ، این برنامه گنجانده شده است اسرار غیر عادی برخی از داوران خنده را در راهروها رها کردند. او از نظر ظاهری تا حدودی آماتور است و به گفته یکی از داوری کننده هایی که انتقادات خود را در مورد اولین حضور در برنامه در تاریخ اول مارس 2011 منتشر کرد ، هر واحد نرم افزاری به درستی کار نمی کرد. ما امیدواریم که برنامه نویسان راسل از آن زمان تاکنون در زمینه حل مسئله کار کرده اند.

با توجه به تحویل کالاها در مورد چگونگی پیشبرد ساختن یک تجارت مناسب و بصورت آنلاین از طریق توسعه محصولات مورد نیاز از طریق وب سایتهای ساده اما متمرکز ، این اطلاعات کالا را ارائه می دهد. همه مناطق مهم پوشانده شده است. به کاربران دستورالعمل هایی برای توسعه محصول ، نوشتن تبلیغات ، ایجاد منبع نهایی درآمد ، بازاریابی شرکت های وابسته ، سئو و رسانه های پرداخت شده داده می شود تا بتوانند نحوه انتشار چندین وب سایت کوچک با محوریت محصول را به آنها آموزش دهند. هنگامی که این سایت ها به فروشگاه های پول (جایی که تقاضا زیاد است) تبدیل می شوند ، وظیفه اصلی بازاریاب هدایت ترافیک واجد شرایط به سمت آنها می شود. این یک ترکیب موفق در کتاب هر کسی است. فاصله

اما برای اینکه هرچه بیشتر این مناطق کارآمد باشد ، ممکن است کاربران برای یافتن مواد اضافی (دستورالعمل های دقیق تر) از دستورالعمل های موجود در این برنامه خارج شوند تا به بهبود کارایی خواص وب سایت های خود کمک کند. اما این یک مشکل بد نیست. این موضوعی است که هر بازاریاب در راه موفقیت با آن روبرو است: همگام با تغییرات مداوم در این زمینه پویا از بازاریابی آنلاین. هرگز نفهمید که چه چیزی مؤثر است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا