[ad_1]
از آنجا که مشتریان بیشتری برای یافتن وکیل به موتورهای جستجوی اینترنتی اعتماد می کنند و با افزایش تعداد موسسات حقوقی برای بودجه بازاریابی آنلاین می توان میانگین هزینه برای هر کلیک (CPC) شرایط قانونی را افزایش داد. طی 5 سال گذشته سالانه بیش از 30 درصد افزایش یافته است.
بنابراین وقتی نوبت به تبلیغات PPC (Google AdWords) می رسد باید از خطاها به طور مثبت و مثبت جلوگیری شود. خطاها می توانند بسیار گران باشند. با این وجود مهم نیست که چند بار گزارش شود به نظر می رسد که معمول ترین خطاهای PPC بارها و بارها ساخته می شوند. امروز فقط در مورد یکی از آنها صحبت خواهیم کرد … جستجوی کلمات کلیدی ضعیف و کلمات کلیدی با دم بلند کافی نیست.
جستجوی مناسب برای کلمات کلیدی یکی از مهمترین مؤلفه های یک کمپین موفق است. انواع ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید از آنها برای ساخت لیست کلمات کلیدی خود استفاده کنید کشف کلید واژه و Wordtracker که دو تا از بهترین ابزارهای تحقیق در مورد کلید واژه ها هستند که هم اکنون در دسترس هستند. Google همچنین یک ابزار رایگان به نام ابزار کلید واژه خارجی Google AdWords دارد و حتی کلمات کلیدی جدیدی را در رابط اصلی که کمپین های شما در آن قرار دارند پیشنهاد می کند.
یکی از مهمترین ویژگی های این ابزارها این است که به شما امکان می دهد شرایط هدف خود را ارزیابی کنید. آنها می توانند رقابتی ترین کلمات کلیدی و همچنین کمترین رقابت با کلمات کلیدی حداقل میوه را شناسایی کنند و راهنمایی های ارزشمندی را ارائه می دهند که بر روی آنها کلمات کلیدی باید تمرکز شود و کدام یک از کلمات کلیدی برای دوری از آنها نیست.
بسیار مهم است که مدتی را برای ایجاد لیستی از کلمات کلیدی که برای شما تبدیل می شود صرف کنید. مطمئناً می توانید وب سایت خود را در صفحه اول در ستون نتایج حمایت مالی برای شرایط جام مانند وکیل صدمات شخصی بوستون یا وکیل دفاع کیفری دالاس مشاهده کنید اما با وجود این که این شرایط ممکن است حاوی حجم زیادی باشد ممکن است بهترین کلمات نباشند مجری کلیدی هزینه برای هر تبدیل است.
اصطلاحاتی که با عنوان کلید واژه های دم بلند شناخته می شوند نسبت به این شرایط جام بسیار کوچکتر هستند اما قیمت پیشنهادی ارزان تر خواهد بود و معمولاً آنها خیلی بهتر از شرایط عمومی به مشتری تبدیل می شوندبه عنوان مثال جستجوی عبارتهای جمله مانند Ford F150 Turbo Diesel Problem به مقدار زیادی خواهد رسید و جستجوی جستجوها خیلی کمتر از جستجوی Lemon Law می شوند. با این حال افرادی که به دنبال آنها می گردید احتمالاً بهترین چشم انداز شما هستند و فقط به دنبال پناهجویان یا پناهجویان لاستیک نیستند.
راه دیگر برای تشخیص کلمات کلیدی با دم بلند استفاده از ابزاری مانند SpyFu یا KeywordSpy است. این ابزارها یکی از بهترین راه ها برای جاسوسی از رقابت شما هستند و می دانید کدام کلمات کلیدی را برای آنها پیشنهاد می دهد.
آیا در حال حاضر این گروه را با گروه های تبلیغاتی خود مرتکب این خطا می شوید؟ این ممکن است برای شما ثروت داشته باشد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید انجام دهید و به سرعت مسیر تأیید شده را بشکنید عدم استفاده از کلید واژه های دم بلند است! حتما از کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید و باید شاهد پیشرفت چشمگیر عملکرد خود باشید.
برای موفقیت PPC شما!
[ad_2]