اطلاعات در مورد بیانیه بازاریاب و کتاب های الکترونیکی برای شبکه Renegade از Ann Sieg

[ad_1]

در این مقاله برخی از منابع ارزشمند کتاب الکترونیکی را برای تسهیل منحنی یادگیری شما در صنعت بازاریابی اینترنتی راهنمایی خواهم کرد. نویسنده این کتاب ها مربی با استعدادی است که قادر است هر آنچه را که می خواند ، هنر بازاریابی جذاب را به روشی ساده و آسان درک و تعریف کند. ایده های او شکل بازاریابی اینترنتی را به روشی مدرن و جدیدتر از بازاریابی آنلاین تغییر داده است – با یادآوری ساده تر نحوه جذب هدایای بالقوه به فرصت های شغلی شما. رفته است روزهایی که ما باید به امید کسب مقام ، وقت خود را صرف زحمت دوستان ، خانواده ، همکاران یا افراد غریبه در بازار یا بازار مواد غذایی کنیم. این می تواند یک پروژه استرس زا و بی ثمر برای اکثر ما و پروژه ای باشد که به زودی یاد گرفتیم. لازم نیست نگران خرج کردن پولهای سخت درآمدهای خود را روی رشته های گران قیمت و بی فایده و ماشین های پاسخ دهی ، چوب لباسی و افرادی که ادعا می کنند هرگز اطلاعاتی را که می خوانید نپرسیده است.

کتاب الکترونیکی که در زیر گفته می شود به زبانی آسان و آسان برای خواندن می آموزد که با تبدیل شدن به ارائه دهنده راه حل ها یا نیازهای خود ، آنها را به بازار هدف خود بشناسید و آنها را به سمت خود جذب کنید. قدم بعدی ایجاد رابطه با مشتریان بالقوه خود است تا آنها شما را بشناسند ، شما را دوست داشته و به شما اعتماد کنند ، سپس آنها قدردان این موضوع هستند که شما یک شخص واقعی هستید و سعی می کنید به آنها کمک کنید تا مشکل خود را حل کنند. آوردن ارزش ابتدا همراه با ایجاد رابطه ابتدا در مورد هر امکان صحبت می کند. هیچ کس از رویکرد فروشندگان خیابانی که مدت زیادی از تاریخ خارج هستند ، خوشش نمی آید. برای آن دسته از شما که از ارزش مشتریان بالقوه شما آگاه نیستید بدان معنی است که به سادگی مقالات ، پست های وبلاگ یا فیلم ها راجع به چیزی که آموخته اید مانند نحوه ایجاد یک فیلم مغناطیسی ، نکات کلیدی برای نوشتن ، مقاله Ezine پذیرفته شده و برخی اطلاعات در مورد استفاده از دستورالعمل های تبلیغ در توییتر یا PPC ، برای ذکر کردن چند مورد از بسیاری از مباحث آموزشی که در طول سفر جادویی و تغییر زندگی در بازاریابی آنلاین دریافت خواهید کرد.

این کتابهای الکترونیکی همچنین اهمیت تولید چندین جریان درآمد را در ضمن ایجاد مشاغل خانگی خود با بازاریابی کمیسیون به شما یاد می دهند تا بتوانیم در روزهای اول کار شروع به تولید درآمد کنیم که به نوبه خود درآمد لازم برای ادامه بازاریابی مشاغل خود را از فرصت های شغلی به ما می دهد.

نویسنده این کتاب ها بسیار مایل به کمک به دیگران برای موفقیت در فرصت های شغلی در خانه خود است ، حتی توئیت ها و تبدیل های از پیش نوشته شده بسیار قابل تبدیل را برای مشتریان بالقوه ما ارسال می کند تا به ما در تولید سیر ارزشمند و البته ایجاد فروش کمک کند. علاوه بر این ، وبینارهای با ارزشی وجود دارد که مراحل خاصی برای موفقیت آنلاین دارند و همچنین یک وبلاگ جامع جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه قرار دارند.

خواندن این کتاب الکترونیکی رایگان با ارزش برای دستیابی به پایه و اساس درست و درک بهتر از بازاریابی جذاب قبل از ثبت نام در یک آموزش جامع تر ، مفید خواهد بود (در صورت تمایل) که شامل دروس گام به گام در مورد هر موضوع تحت پوشش است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا