الگوی CSS گنجانده شده توسط رتبه گوگل مخرب است

[ad_1]

گوگل

خواننده عزیز ،

هنگامی که می دانید این برگه های سبک آبشار در کجا قرار دارند ، می توانید آنها را با تغییر مجدد و یا حذف این تصاویر در کنار هم ، آنها را حذف کنید. این دو گزینه برای رهایی سایت شما از سبک های داخلی CSS است. اما ابتدا باید بدانید که آیا سایت شما از این کدهای سبک استفاده می کند یا خیر.

نگاه اضافی – هنگامی که سایت شما دارای رتبه گوگل 88٪ است ، فقط دو راه برای صعود به آن در Google 100٪ رتبه بندی وجود دارد. با تبلیغ دامنه خود و مجوز صفحه ، که در یک پست دیگر آن را پوشانده اید. بیشتر به دلیل محتوا و کیفیت آن است ، به همین دلیل نصب افزونه ها در اسپم در وبلاگ خود بسیار مهم است.

شما با انتشار حداقل 1000 کلمه برای هر پست وبلاگ ، اقتدار دامنه را افزایش می دهید و از استفاده از کاراکترهایی که از کلید “Shift” مانند علائم سؤال و علامت تعجب استفاده می کنید ، خودداری می کنید. با این وجود ، اگر هدف اصلی شما ترغیب Google باشد ، باید بیش از 2000 کلمه مفید باشد؟ این فقط در مورد حروف بزرگ ، فقط حروف صدق نمی کند.

می توانید با دریافت نظرات با کیفیت بالا و پیوند به سایتهای ایندکس شده ، اقتدار صفحه را ارتقا دهید. نظرات بد اغلب حاوی تصاویر پروفایل نیستند و وب سایت وارد شده در پنجره نظر باز نمی شود یا میزبانی منقضی شده است. اینها بک لینکهایی هستند که شما نمی خواهید. یک روش ساده برای آزمایش این ، باز کردن URL مفسر به اشتراک گذاشته شده ، و همچنین تست برای دیدن اینکه آیا آدرس ایمیل فعال است یا خیر. هنگامی که همه چیز فعال است ، حتی یک پروفایل بدون صورت ممکن است یک پیوند خوب باشد.

چگونه می دانید سایت شما دارای سبک های CSS داخلی است؟

خوب ، در صفحه “ابزارهای مورد استفاده من” این وبلاگ ، وب سایت “S.E.O Small Tools” را پیدا خواهید کرد که شامل 68 ابزار S.E.O مختلف است که می توانید بدون هیچ هزینه ای از آنها استفاده کنید. تمرکز خود را روی ابزار هفتم با عنوان “نتیجه جستجوگر نتایج وب سایت” بگذارید. هنگام اجرای جستجو ، اطمینان حاصل کنید که از دامنه اصلی استفاده می کنید. این معمولاً به dot com ، dot net ، dot و غیره ختم می شود.

این ابزار اکنون فقط بیش از حضور سبک های داخلی CSS و همچنین تأیید ابرداده ، برچسب ها و عنوان را تشخیص می دهد. تنها کاری که انجام می شود اینست که کمی یاد بگیرید که چگونه تمام آن را برطرف کنید ، اما برای هدف این مقاله به بررسی سبک های داخلی CSS و چگونگی حذف آنها برای رتبه بندی بالاتر Google خواهیم پرداخت.

دقیقا چه سبکهای CSS گنجانده شده است؟

سبک های CSS جاسازی شده (برگه های سبک آبشار) کدهایی در HTML برای یک تصویر خاص هستند. بسیار محتمل است که به عنوان ضبط شود