اما چرا مردم فکر می کنند بازاریابی ایمیلی ایده خوبی است؟

[ad_1]
اگر زمان و پول خود را صرف بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار خود می کنید ممکن است نام بازاریابی ایمیلی را شنیده باشید که به تجارت شما خدمت می کند. بازاریابی ایمیلی به عنوان یکی از م toolsثرترین ابزارها برای تبلیغ نام تجاری شما به مشتریان بالقوه در نظر گرفته می شود اگرچه از سایر استراتژی ها مانند رسانه های اجتماعی مثرتر است. دلیلی برای خدمات بازاریابی ایمیلی وجود دارد. اگر در بازاریابی دیجیتال تازه کار هستید ممکن است با ناباوری سر خود را تکان دهید. نسل بعدی چگونه این ایمیل را دریافت خواهند کرد؟ بازاریابان می دانند که ایمیل فقط ایمیل مستقیم نیست اما همچنان مفید آسان برای استفاده گران و م effectiveثر است. در اینجا چند دلیل برای سرمایه گذاری در کمپین های بازاریابی ایمیلی آورده شده است. ایمیل را محدود نکنید پس از بسیاری از مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی و تغییرات الگوریتم ما برای صاحبان مشاغل و تبلیغ کنندگان به فیس بوک می رسیم تا مارک هایی را که برای آنها ایجاد کرده اند تبلیغ کنند. خوشبختانه برای بازاریابان فیس بوک راهی برای تبلیغات در اینترنت ارائه می دهد اما این تنها راهی نیست که می تواند وجود داشته باشد یا بهترین راهی است که می تواند اتفاق بیفتد. اینجاست که ایمیل می درخشد. لازم نیست نگران تغییرات الگوریتمی باشید که ممکن است بر هر استراتژی بازاریابی غلبه کند. در حقیقت شما حتی نباید نگران از دست دادن مخاطبان خود یا حرکت به بهترین مرحله بعدی باشید. لیست ایمیل شما هنوز لیستی از افرادی است که می خواهند از شرکت شما بشنوند. حتی اگر آنها تصمیم به ثبت نام بگیرند نرخ ایمیل 20 درصد بیشتر از استاندارد فیس بوک مردم درباره آن صحبت می کنند است که 5 درصد است. ایمیل می تواند در برابر آزمون ساعت مقاومت کند. بهتر از رسانه های اجتماعی رسانه های اجتماعی سریعتر هستند به این معنی که پیام شما در دو روز مانند بلیط یا رسید در دو روز به اخبار قدیمی تبدیل می شود. ایمیل ها ممکن است دو روز طول بکشد زیرا افراد وقتی پول خود را برای به روزرسانی رسانه های اجتماعی هزینه می کنند ایمیل ها را به سرعت دریافت نمی کنند بنابراین ایمیل های شما حذف نمی شوند. بازاریابی ایمیلی با سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال آمیخته است. از طریق ایمیل می توانید به حساب های رسانه های اجتماعی یا وب سایت ها کمک کنید. همچنین می توانید دریافت کنندگان خود را تشویق کنید تا حساب های رسانه های اجتماعی خود را از طریق ایمیل شما دنبال کنند و اغلب به آنها یادآوری می کنید که وبلاگ جدید خود را بررسی کنند. ارسال ایمیل به حفظ مشتریان شما کمک می کند ارسال ایمیل های منظم می تواند شانس خرید مشتریان از نام تجاری شما را در حال حاضر افزایش دهد. در حقیقت همه ایمیل ها نباید فروخته شوند. ایمیل می تواند راهی برای شناسایی شخصیت و ارزش های شما و تشویق مشارکت شما در ارتباطات داخلی باشد. یک مثال خوب: Glossier یک مارک مراقبت از پوست در ایالات متحده برای محتواسازان ایمیل هایی با محتوای غیر منتظره ارسال می کند مانند عکس یک بز کوچک با آرزوی روز خوب برای مشتریان خود. این فقط یک نمایش واقعی نیست بلکه راهی عالی برای الهام بخشیدن به مشتریان گاه به گاه و یادآوری آنچه شما انجام می دهید است.بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال است. اولین تلاش های شما ممکن است موفقیت آمیز نباشد اما اگر تلاش شما ادامه یابد بازگشت سرمایه شما افزایش می یابد. اگر برای یک کمپین بازاریابی به کمک نیاز دارید چندین سرویس بازاریابی ایمیلی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و آنها فقط یک ایمیل هستند.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا