اما چرا موتورهای جستجوی محلی برای یک تجارت مهم هستند؟

[ad_1]
محلی برو این شعار جدید برای خریدهای محلی خریدهای محلی و مسافرتهای محلی و غیره به یک بازی برای صنعت تبدیل شده است. هشت نفر از ده مشتری از جستجو برای یافتن نمایه شما استفاده می کنند به این معنی که اگر شرکت شما جستجوی شما را بهبود ندهد 80 درصد مشتریان خود را از دست خواهید داد. موتورهای جستجوی محلی بسیار مهم هستند اگر می خواهید کسب و کار شما رشد و پیشرفت کند.
چرا تحقیقات محلی مهم است؟
همه جستجوهای Google شامل جستجوی محلی هستند. وقتی مردم همه محصولات و خدمات را جستجو می کنند کلمه کلیدی من نزدیک هستم را جستجو می کنند. اما اوه: کافی شاپ نزدیک من رستوران تایلندی نزدیک من.
آمارهای زیر اهمیت تحقیقات محلی را در ارائه مشاغل نشان می دهد.

50 درصد از مشتریانی که از طریق تلفن های پیشرفته جستجو می کنند ظرف 24 ساعت از یک فروشگاه محلی دیدن می کنند.
35 درصد از افرادی که از طریق رایانه خود جستجو کردند در یک روز از فروشگاه های محلی دیدن کردند.
73 درصد از شرکت های محلی افزایش قیمت را تجربه کرده اند و بر اساس افرادی که در بازار محلی می خواهند مشتریان مجردی به دست آورده اند.
68 نفر گفتند ترجیح می دهند قبل از مراجعه به شرکت های آنلاین اینترنت را جستجو کنند.
92 درصد از کاربران در سال 2017 به دنبال کسب و کار آنلاین محلی بودند و این تعداد هر روز در حال افزایش است.
86 درصد مردم کسب و کار خود را در Google Maps مشاهده می کنند
برای توضیح بیشتر اجازه دهید وانمود کنم که پمپ من خراب است. من نمی خواهم سایتی را پیدا کنم که گوگل برای من ایجاد کرده است. عبارت لوله کش نزدیک من و خدمات لوله کش نزدیک من را جستجو کنید

SERPS یک سرویس کانال محلی با رتبه یا توضیحات من و همچنین یک بسته قیمت دریافت می کند. – فهمیدم؟ موتورهای جستجوی محلی به این ترتیب کار می کنند.
چگونه جستجوی محلی B2B می تواند بازی را تغییر دهد؟
ما قدرت جستجوی SEO محلی را می دانیم اما اگر شما نپرسید چه کسی اهمیت نمی دهد؟ بله شما واقعاً به مشتریان خود اهمیت می دهید. زیرا مشتریان محلی همیشه برای یافتن اطلاعات به نتایج موتورهای جستجوی محلی تکیه می کنند. بنابراین چگونه می توانید رتبه بندی جستجوی محلی را برای کسب و کار خود بدست آورید؟
بخشهای اصلی تحقیقات محلی SEO عبارتند از:
وقتی صحبت از SEO محلی می شود این یک ورزش طبیعی نیست. همانطور که کسب و کار خود را با جستجوی محلی بهینه می کنید باید بر موارد زیر تمرکز کنید:

تأیید صحت Google برای کسب و کار من
بهبود ساختار پیوند داخلی
محتوای محلی ایجاد کنید
مطمئن شوید که وب سایت شما به تماس ها پاسخ می دهد
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات روابط تجاری شما به روز است
با افزودن مقالات هر روز در شبکه های اجتماعی بیشتر مشارکت داشته باشید
بهینه سازی اینترنت
به صفحه وب خود فضا اضافه کنید
توضیحات محتوا عنوان تصویر و آدرس اینترنتی خود را بهبود بخشید

نتایج موتورهای جستجوی محلی بر اساس حقایق جغرافیایی است.شما نمی توانید سئوی ارگانیک را بدون یک نام تجاری معروف انجام دهید. اگر رقابت شدید باشد مشاغل خصوصی B2B می توانند از موارد زیر بهره مند شوند:

افزایش ترافیک وب سایت
بینایی افزایش می یابد
یک مرکز مشتری وفادار بسازید
افزایش آگاهی از برند
بازبینی / رهبری یک شرکت رو به رشد
شرکت شما از طریق رتبه بندی بالاتر اعتبار بیشتری کسب می کند
مشتریان برمی گردند
هزینه تبلیغات را کاهش می دهد
صفحه راهنمای محلی را دریافت کنید
ایده های بیشتری بگیرید

برای کسب رتبه در Google به SEO محلی نیاز دارید
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که در وهله اول در Google به چه چیزی نیاز است. این به معنای واقعی کلمه شامل صدها مورد از بهترین شیوه های SEO تا رتبه بندی و ایده ها بهبود تجربه تلفن همراه تمرکز بر تجربه کاربر به روز رسانی و نگهداری لیست های Google و غیره است.
الگوریتم گوگل به طور مداوم در حال تکامل است تا کاربران را در جستجوی مورد نیاز خود قرار دهد. بازسازی ونیز گوگل یکی از اولین تغییرات در جستجوی مشاغل محلی بود. این به روزرسانی هر بار که یک شرکت خدمات ارائه می دهد صفحات فرود ایجاد می کند و آنها را با کلمات کلیدی مناسب بهینه می کند.
انتشار مهم دیگر Google Pigeon Update بود که چندین تغییر در نسخه جدید داشت که شامل 3 بسته بود در مقایسه با نسخه قبلی که شامل 8-10 شرکت در بسته بود.
گوگل به تازگی اعلام کرده است که تغییرات دیگر می گویند نتایج جستجو محلی و حتی مرتبط تر است.
صفحات نتایج جستجوی غیر اصلی تبلیغات پرداخت شده و بسته های محلی را پوشش می دهند. حدود 86 درصد از مشتریان هنگام جستجوی مشاغل محلی از این لیست استفاده می کنند.
با استراتژی ها و شیوه های مناسب SEO محلی کسب و کار شما می تواند از سه موتور جستجوی محلی برتر استفاده کند.
این الگوریتم با جستجوهای محلی نزدیک من سازگار است بنابراین لیست مشاغل شما در صفحات Google رتبه بندی می شود که در آن SEO محلی نمی تواند رتبه بالایی داشته باشد.
دستورالعمل های مرحله به مرحله در صفحه اول Google.
موتورهای جستجوی محلی در مقابل موتور جستجوی عمومی
تعداد موتورهای جستجو مانند گوگل بینگ یاهو و غیره از صدها ویژگی برای کسب جوایز و رتبه بندی در جستجو استفاده می کند از جمله کلمات کلیدی SEO پیوندهای ورودی و خروجی پیوندهای ورودی و موارد دیگر.
شرکت های محلی که دارای دفتر فیزیکی در یک مکان خاص هستند می خواهند در تحقیقات محلی دارای رتبه برتر باشند. کاربران می توانند محصولات / خدمات را در مکان خاصی که به دنبال آن هستند جستجو کنند و بازدید از آنها آسان است. بنابراین حضور شرکت های محلی در تحقیقات محلی بسیار مهم است.
آیا یک شرکت محلی می تواند در موتورهای جستجو مانند Google رتبه بالاتری داشته باشد؟
ممکن است چندان سخت نباشد الگوریتم ها و موتورهای جستجو متفاوت هستند رقبای گوگل مانند بینگ و یاهو از تاکتیک های متفاوتی برای راه اندازی یک کسب و کار استفاده می کنند.بهتر از همه مارک های چند مارک بهترین در منطقه و در فضای ارگانیک هستند زیرا وب سایت هایی دارند که به دنبال افزایش رتبه خود با توجه به تقاضا هستند.
اینجاست که سئوی بیولوژیکی مطرح می شود. منظور از بهینه سازی موتورهای جستجو این است که مطمئن شوید موتورهای جستجو از کسب و کار یا وب سایت شما مطلع هستند. با این حال بازاریابان هستند که با استفاده از تکنیک های SEO نتایج را دستکاری می کنند.
گوگل دستکاری موتورهای جستجو را مهم می داند و منابع زیادی را صرف شناسایی و حذف آنها می کند. در نتیجه گوگل بیشتر بر جستجوی محلی تمرکز کرده است. نوآوری در الگوریتم جستجوی محلی Pigeon به نتایج جستجوی محلی ارزش می دهد و برای مشاغل محلی مفید است.
پاسخ بیان شده است
با این حال اگر هنوز SEO محلی را انجام نداده اید توصیه می کنیم برای تکمیل این موارد وقت بگذارید. مهم این است که مشتریان شما را ببینند.
وقتی صحبت از SEO محلی می شود ما از آن پشتیبانی می کنیم. اگر وب سایت شما در موتورهای جستجو نشان داده نشود کسب و کار شما زمان زیادی را هدر می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا