امتیاز کیفیت Google AdWords ، رتبه بندی تبلیغات و قرار دادن آگهی

[ad_1]

Google

موقعیت تبلیغ واقعی Google در موتور جستجوی Google توسط مجموعه ای از سه ملاحظات کلی تعیین می شود.

اول ، این حداکثر مبلغ پیشنهاد برای هر کلیک است که تبلیغ کننده بر روی یک کلمه کلیدی مرتبط قرار داده است – بنابراین پیشنهاد 4 دلاری برای هر کلمه یا عبارت کلمه کلیدی مورد استفاده در پرس و جوهای کاربر با تمام عناصر دیگر برابر است ، تبلیغی خواهد بود که کاربر جستجوگر می بیند. در مورد سایر پیشنهادات در مورد پیشنهادات پایین تر ، درباره اطلاعات Google اطلاعات کسب کنید. فرمول های نرخ کلیک (CTR) یا نرخ کلیک (CTR) ، ایجاد شده توسط Google پس از مشاهده سوابق عملکرد میلیون ها کلیک کلمه کلیدی با گذشت زمان ، نقش بزرگی در تعیین ارتباط کلمات کلیدی ، مبلغ پیشنهاد و “امتیاز کیفیت” صفحه فرود شما نسبت به بنابراین. در مورد نكات كيفيت بعد بحث خواهم كرد.

امتیاز کیفیت – که از چندین چیز تشکیل شده است. گوگل می خواهد محتوای مرتبط و باکیفیت را به کاربران نشان دهد ، بنابراین آنها یک فاکتور وزنه برداری به نام “امتیاز کیفیت” ایجاد کرده اند که در نهایت برابر با حداکثر مبلغ پیشنهادی که یک تبلیغ کننده برای یک کلمه کلیدی یا عبارتی خاص تعیین کرده است ، تعیین می کند که به چه چیزی تبلیغ می شود. آگهی رتبه بندی در نهایت مشخص می کند که تبلیغ شما در نتایج جستجوی کاربر کاربر چگونه ظاهر خواهد شد – یا اصلاً ظاهر می شود.

اولین جنبه امتیاز کیفیت ما محتوای اصلی و مرتبط است. کاربر هنگام مراجعه به صفحه فرود سایت برای تبلیغ چه خواهد دید؟ آیا محتوای نمایش داده شده به این سؤال پاسخ می دهد یا اطلاعاتی را که کاربر پرسیده است؟ گوگل با دیدن محتوای این صفحه این مسئله را تعیین می کند ، بنابراین در اینجا بهینه سازی صفحه وب و امتیاز دهی گوگل مفید است. سپس ، به عنوان یک عامل وزن ، Google عملکرد صفحه وب را بررسی می کند. صفحه سرعت چقدر سریع است؟ آیا چند پنجره بازشو یا پس زمینه پس زمینه به صفحه وصل شده اند یا خیر؟

آیا صفحه تلفن همراه پاسخگو است – آیا از نظر موبایل ، تبلت و غیره خوب به نظر می رسد؟ آیا صفحه فرود برای کاربر “پرس و جو” شفاف است – یعنی آیا این موضوع وب سایت شما را به طور کلی منعکس می کند – آیا این سایت خوبی برای ارسال کاربر برای این نوع پرس و جو کاربر است؟ سرانجام ، قالب آگهی چیست؟ با این کار ، گوگل به دنبال این است که ببیند آیا تبلیغ کننده از هر “اطلاعات تبلیغاتی اضافی” استفاده می کند که واجد شرایط باشد تا قبل از رسیدن به آنجا ، اطلاعات بیشتری درباره سایت و صفحه فرود شما به کاربر بدهد؟ مواردی مانند شماره تلفن ، ساعات کار و سایر گزینه های صفحه فرود در داخل آگهی برای اطلاعات خاص تر به مراجعه کنید.

تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات خود را قبل از ارسال نهایی و حتی در حالی که اجرا می شوند ، برای نمایش عملکرد یا عملکرد تبلیغات خود آزمایش کنند ، و کارهایی وجود دارد که می توانند در هر زمان انجام دهند تا تأثیر بگذارند در جایی و زمانی که تبلیغات در آنها مشاهده می شود. شما همیشه می توانید با انجام کارهایی مانند اجرای برنامه های افزودنی تبلیغات ، وارد کردن کلید واژه های منفی ، تغییر سبک تبلیغات یا تصاویر ، افزایش یا کاهش حداکثر پیشنهادات برای کلمات کلیدی و کلمات کلیدی ، تغییر زمان اجرا یا مخاطبان برای تبلیغ و غیره ارتباط با عملکرد تبلیغات در هنگام اجرا و ایجاد تنظیماتی برای بهبود چگونگی تبدیل آن همیشه ایده خوبی است و تبلیغ کنندگان آگاه این کار را بطور منظم انجام می دهند تا تبلیغات خود را موثرتر کرده و هزینه تبلیغات را در تبلیغات خود ذخیره کنند.

از نظر هزینه تبلیغ شما برای هر کلیک ، هر تبلیغی که در آن قرار می دهید به آنچه که “حراج آگهی” خوانده می شود می رود و در آنجا با سایر تبلیغ کنندگان برای سایت های مکان بندی و زمان رقابت می کند. هر حراجی “حراج قیمت دوم” خوانده می شود ، بنابراین خبر خوب اینکه این بدان معنی است که شما لزوماً برای هر کلیک تبلیغ خود حداکثر مبلغ پیشنهاد خود را نمی پردازید. شما فقط به اندازه کافی می پردازید که پیشنهاد تبلیغ کننده رتبه دوم را بزنید و موقعیت خود را حفظ کنید. بنابراین ، این بدان معنی است که اگر حداکثر پیشنهاد شما 3 دلار و پیشنهاد رتبه دوم شما 2.00 دلار باشد ، شما در نتایج جستجو جایگاه خود را بدست می آورید و به جای 3 دلار 2.00 دلار پرداخت می کنید.

به عنوان یک نکته حرفه ای برای این مفهوم ، هنگامی که از Keyword Planner استفاده می کنید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو می کنید و پیشنهادات پیشنهادی صفحه اول و موقعیت اول را مشاهده می کنید ، در صورت وجود رقابت زیاد برای یک کلمه یا عبارت ، می دانید که قیمت پیشنهادی حداکثر دوم نزدیک خواهد بود رقابت پایین بدین معنی است که بین تبلیغ کنندگان می توانید اختلاف قیمتی زیاد داشته باشید و برای بدست آوردن جایگاه مورد نظر شما ممکن است با هر کلیک ، اختلاف قیمت خوبی کسب کنید. همچنین ، به یاد داشته باشید که Score Quality نقش مهمی در نحوه نشان دادن تبلیغات شما در رابطه با سایر پیشنهادات تبلیغ کنندگان دارد و در صورت کار برای بهبود نمره کیفیت و نهایتا ، رتبه بندی تبلیغات شما می تواند در هر کلیک ، هزینه بیشتری را برای شما ذخیره کند.

اطمینان حاصل کنید که هنگام کار بر روی کلید واژه ها و پیشنهادات خود از کلید واژه برنامه ریز درست به مؤلفه پیش بینی عملکرد ابزار استفاده کنید ، زیرا می تواند نمونه های خوبی از هزینه تبلیغات شما را هنگام کار روی جنبه های مختلف ارزش پیشنهادی و گزینه های کلمه کلیدی به شما نشان دهد. قبل از پخش مستقیم آن را در اینجا ویرایش کنید زیرا این امر موجب صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی شما می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا