بازی های رایانه ایبرترین های کسب و کار

اموزش کرک نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

من قصد افزونه فایرفاکس را داشتم و چون ورژن قدیمی بود آپدیت کردم و کرک از کار افتاد. به همین خاطر بررسی کردم کدام ورژن internet download manager است و کرک همان را دانلود کردم. پیشنهاد می کنم آخرین ورژن را نصب کنید اگر ورژن قدیمی روی ویندوز نصب است.

دائمي كردن اينترنت دانلود منيجر | دانلود کرک مادام العمر idm

برای نصب اینترنت دانلود منیجر جدید می توانید ورژن قدیمی را در ویندوز uninstall کنید یا همان ورژن را آپدیت کنید. حال به سراغ کرک می رویم.

چند نوع کرک وجود دارد در قسمت آموزش که در تب دوم است چندین حالت بررسی شده است. چون مشکلات مختلفی پیش می آید.

مثلا من کرک را به تنهایی دانلود کردم و پس از نصب، اعمال نشد و پیغام خطای “نصب با سریال فیک” را داد به همین آخر طبق توضیح نرم افزار Idm Register Cleaner را دانلود کردم و بعد از نصب و اجرا مشکل حل شد.

بعدا از دانلود کرک، مراحل زیر را طی کنید. اما روش های دیگری نیز وجود دارد.

فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
نرم افزار رو نصب و اجرا کنید. ( در پنجره فعال سازی دکمه Cancel را بزنید )
فایل Activation را اجرا کنید و عدد 1 را بزنید و منتظر انجام مراحل فعال سازی و نمایش پیام IDM is successfully activated به رنگ سبز بمانید. در غیر اینصورت در پنجره فعال سازی دکمه Enter را بزنید.
نرم افزار را اجرا کنید.
در صورت مشاهده ارور Fake Serial ، فایل IDM Register Cleaner را دانلود و اجرا کنید.
نحوه کرک و فعال سازی دانلود منیجر idm توسط Patch
توجه: اگر حین فعال سازی و کرک دانلود منیجر idm و باز کردن فایل ها این پنجره را مشاهده کردید گزینه More Info را کلیک کنید دکمه Runanyway فعال می شود روی آن کلیک کنید.

فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
نرم افزار رو نصب کنید ، اما در پایان به روی دکمه Finish کلیک نکنید.
آنتی ویروس خود را در هنگام استفاده از Patch غیرفعال کنید. توجه کنید ویندوز این فایل را حذف می کند آن را به ویندوز معرفی کنید و به آن اجازه دهید.
فایلPatch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و اجرا و روی دکمهPatch کلیک کنید. مسیر فایل اکثرا در پوشه program files در درایو ویندوز است.
فایل Run Key.reg را اجرا کنید و Yes را بزنید.
در صورت مشاهده پیام Windows protected your PC گزینه More info=>Runanyway را بزنید.
در صورت مشاهده ارور Fake Serial ، فایل IDM Register Cleaner را دانلود و اجرا کنید و مجدد فایل Run Key.reg را اجرا کنید.

نحوه کرک دانلود منیجر توسط کرک جدا

اگر فقط کرک را دانلود کردید داخل آن دو فایل idm.exe و key.reg وجود دارد مراحل زیر را برای کرک دانلود منیجر طی کنید.اگر برنامه idm را نصب کرده اید مرحله دوم مهم نیست و کافی است فایل exe را در پوشه نرم افزار internet download manager کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار رو نصب کنید ، اما در پایان به روی دکمه Finish  کلیک نکنید. اگر برنامه نصب است می توانید به مرحله بعد بروید و فایل را در پوشه program files و پوشه internet download manager کپی کنید.
  • فایل IDM.exe که بصورت کرک جدا قرار داده شده است را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید. حتما گزینه replace را بزنید تا جایگزین فایل قبلی شود.
  • فایل Run Key.reg  را اجرا کنید و روی دکمه Yes  کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید
  • در صورتی که پیغام نصب با سریال تقلبی داد حتما برنامه IDM Register Cleaner را نصب و اجرا کنید. مشکل حل می شود . برای بنده دقیقا این مسئله پیش آمد و با نصب این نرم افزار مشکل حل شد.

IDM یا اینترنت دانلود منیجر چیه؟

اینترنت دانلود منیجر یا به ‌‌اختصار IDM یک برنامه‌ی مدیریت دانلود بسیار محبوبه. این برنامه، توسط شرکت مایکروسافت برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شده و برای کاربران امکانات زیادی رو به ارمغان آورده. به‌جرئت میشه گفت که IDM بهترین برنامه‌ی مدیریت دانلود در ویندوز هست که برای شما عزیزان یک دانلود بسیار سریع و بدون مشکل رو انجام میده.

یکی از ویژگی‌‌های مهم این نرم‌‌افزار، زمان‌‌بندی فایل‌‌ها و دانلود اون‌‌ها در زمان مشخص‌شده هست. یعنی شما می‌تونین بعد از نصب دانلود منیجر، فایل‌‌های خودتون رو دانلود کنید و همون فایل‌‌ها رو با استفاده از گزینه‌ی Stop (توقف) متوقف کنید. حتی می‌‌تونین در هر زمانی که دوست داشتین مجدد ادامه‌ی دانلود رو بزنین.

برای استفاده از برنامه‌ی IDM، ابتدا باید این برنامه رو از طریق وب سایت‌‌های معتبر دانلود کرده و نصب کنین. بعد از نصب دانلود منیجر، کافیه که این برنامه رو با مرورگر خودتون همگام‌سازی کنین. این کار به شما کمک می‌کنه تا به‌محض اینکه روی لینک موردنظر کلیک کردین، IDM اون فایل رو به‌صورت خودکار براتون دانلود کنه. اگه برای همگام‌سازی مرورگر با اینترنت دانلود منیجر به مشکل برخوردین، در ادامه مقاله با ما همراه باشین تا این مشکل رو حل کنیم.

دانلود شبانه با دانلود منیجر بدون نیاز به بیدار ماندن تا نیمه‌های ‌شب

برای دانلود شبانه با دانلود منیجر، شما باید ابتدا برای دانلود فایل‌‌هاتون رو از طریق دانلود منیجر اقدام کنین. بعد از باز شدن پنجره‌ی دانلود، کافیه که شما پنجره‌ی (تعداد زیادی پنجره) موردنظر رو ببندین.

حالا وارد برنامه‌ی دانلود منیجر بشین و روی فایل دانلود نشده (فایل‌‌های دانلود نشده) راست کلیک کنین. گزینه‌ی حذف از صف دانلود رو بزنین تا فایل‌‌های دانلودی شما از صف فعلی خودش حذف بشن. بعد از انجام مراحل گفته‌شده، مجدد روی فایل دانلودنشده (فایل‌‌های دانلود نشده) راست کلیک کنین. بعدش گزینه‌ی افزودن به ‌صف جدید رو بزنین.

سپس برای شما صفحه‌‌ای باز میشه که می‌‌تونین در اون تعیین کنین که چه ساعتی دانلود منیجر فایل‌‌ها رو دانلود کنه، آیا بعد از دانلود کامپیوتر رو خاموش کنه یا نه، فایل‌‌ها رو هم‌‌زمان دانلود کنه یا به‌‌صورت تکی و… . تمامی این مزیت‌‌ها رو شما می‌‌تونین بسته به نیازتون استفاده کنین و تجربه‌ی یک دانلود حرفه‌‌ای رو داشته باشین.

خوشبختانه در کشور ما سایت‌‌هایی وجود دارن که تونستن این برنامه رو با استفاده از فعال‌‌ساز به‌‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بدن. از اونجایی که قوانینی همچون کپی‌رایت در کشور ما آزاده استفاده از فعال‌‌سازهای رایگان، تقریبا هیچ مشکلی رو برای کاربران به وجود نمیاره.

درنتیجه کافیه که شما دانلود منیجر رو از وب سایتی دانلود کنین که فعال‌‌ساز هم در اختیارتون قرار میده. در آخر، شما می‌‌تونین به‌‌راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه‌‌ای از این نرم‌‌افزار پرقدرت استفاده کنین.

امروزه نرم افزار‌ها در طیف وسیعی از کسب و کار‌ها مورد استفاده قرار میگیرند، در برخی موارد بدلیل گران قیمت بودن نرم افزار‌های تخصصی و نوسانات ارزی یا مشکلات تحریم کشور ایران امکان تهیه نسخه اورجینال وجود ندارد، به همین جهت تیم فنی و مجرب ایران کرک با 20 سال سابقه فعالیت در زمینه مهندسی معکوس نرم افزار و کرک نرم افزار آماده پذیرش سفارش کرک نرم افزار تخصصی/تحریمی از افراد و شرکت‌ها می باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا