انتخاب ابزارهای مناسب SEO – بررسی رتبه بندی کاربر ، بخشی از SEOSuite

[ad_1]

پس از ورود به آن SEO کار تکراری زیادی ایجاد می کند و اگر این مطلب را می خوانید ممکن است بدانید که درباره چه چیزی صحبت می کنم. ما به عنوان یک فرایند سئو استارت آپ در آفریقای جنوبی با داشتن یک مشتری سریع در حال رشد سیستم های خوبی را برای یافتن مشتریان بالقوه تنظیم کرده ایم و تعریف می کنیم باید ترتیب جستجوی عبارات کلمات کلیدی دم بلند و ایجاد گزارشی مبنی بر رتبه بندی فعلی مشتریان در دامنه جستجوی محلی در Google South Africa (Google واقعاً بر بازار ما حاکم است).

همه اینها با ترکیب و مطابقت صفحات گسترده اکسل ابزارهای Google Adobe اسناد Word و موارد مشابه مدیریت شد. خیلی سریع برای ما مشخص بود که فقط با 4 کارمند کار می کنیم 24 ساعت شبانه روز برای ادامه کار. امضای اولین معاملات ما با لزوم ایجاد گزارش های رتبه بندی و پیگیری تاریخچه رتبه بندی … یعنی نان و کره از سئو به فشار بر روی خدمات مشتری افزوده است.

با پرش روی شبکه تعداد زیادی نسخه رایگان و بتا از ابزارهای جستجوگرها را بررسی کردیم که شامل بررسی رتبه تحلیل بک لینک پیشنهادات کلمات کلیدی و نمایه سازی کارآیی کلمات کلیدی (KEI) می باشد. اکنون ابزارهای رایگان خوبی وجود دارد اما اضافه کردن همه اینها در یک بسته انعطاف پذیر و خودکار به صورت رایگان انجام نمی شود.

اگر می خواهید سریعاً فشار کار و کارآیی را فشار دهید ما در SEO PowerSuite از Link-Assistant حل و فصل کرده ایم ارزان نیست اما ارزش هر دلار دارد. این لینک شامل LinkAssistant SEO SpyGlass حسابرسی وب سایت و ردیابی رتبه می باشد. کلیه نرم افزارها در وب سایت مفصل است اما خلاصه ای سریع از Track Tracker را که ما به شدت از آن استفاده می کنیم برای شما بیان می کنم:

  • اول من مجموعه کاملی (یا به مراتب کاملتر) موتورهای جستجوگر را در سطح بین المللی دارم که برای ما در آفریقای جنوبی لازم است با پوشش نسخه های محلی از گوگل و بینگ و بزرگترین گروه جستجوی محلی ما آنانزی.
  • این تنظیم آسان است ؛ پس از بارگیری وب سایت و کلمات کلیدی هدف مجموعه ای از ویژگی های موجود برای تنظیم نحوه اجرای گزارش رتبه بندی وجود دارد. یکی از مهمترین آنها مدیریت سرعت است که با استفاده از آن Track Tracker نمایش داده های خودکار را برای موتورهای جستجو ایجاد می کند ؛ تنظیمات شبیه سازی انسان به کاربر امکان می دهد تا نمایش داده ها و تعداد رویدادهای زنجیره ای را که کند می کند کند کند. اگر گزارش های رتبه بندی بزرگی را اجرا کرده اید می دانید که موتورها به سادگی شما را خاموش می کنند.
  • پس از اتمام رتبه بندی می توان حجم جستجوی موتورهای محلی و صفحات رقابت را به سادگی بارگیری کرد تا KEI را به هر کلمه کلیدی بدهد ؛ همه این صفحه ها با یک صفحه گزارش ساده واضح و انعطاف پذیر بارگذاری می شوند.
  • هنگامی که مشتری کلمات کلیدی را حل و فصل کند و معامله را ببندد Track Tracker پیشرفت تاریخی هر کلمه کلیدی را برای هر موتور جستجو ذخیره می کند – ابزاری قدرتمند برای اطلاع رسانی به مشتری و گزارش مشکلات احتمالی با کلمات کلیدی.
  • یک ابزار پیشنهادی برای کلمات کلیدی داخلی و روشهای آسان برای پخش مجدد گزارش برای کلمات کلیدی فردی در موتورهای جستجوگر شخصی وجود دارد.
  • سرانجام تمام اطلاعات جمع شده را می توان در یک گزارش هماهنگ حرفه ای قرار داد و در قالب pdf با آرم شرکت و مشخصات تماس شما ایجاد کرد ؛ همه با یک کلیک (بسیار جالب!)

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا