انتشار مستقل – این کار است!

[ad_1]

بسیاری از نویسندگان وقتی شروع به نوشتن کتاب می کنند کاملاً فکر نمی کنند که چه می کنند. آنها بر نوشتن نسخه خطی از یادآوری آنها غافل می شوند و آنها یک تجارت آغاز می کنند! از این گذشته هدف از نوشتن این کتاب انتشار و فروش آن است درست است؟

مانند هر تجارت جدید داشتن یک برنامه تجاری قوی بسیار مهم است. بخشی از برنامه تجاری شامل بازاریابی است. حتی قبل از اینکه یک نویسنده خود نشر یا ناشر مستقل شروع به نوشتن «نسخه خطی» کند تعیین مخاطبان کتاب مهم است.

  • شما برای چه گروه سنی می نویسید؟
  • چه جنسیتی احتمالاً خریدار بالقوه خواهد بود؟
  • کدام گروه اقتصادی اقتصادی ممکن است به موضوع علاقه مند باشد؟
  • اگر از طریق تجارت الکترونیکی اقدام به فروش می کنید از یک شرکت برای انجام سفارشات برای انجام تکالیف تجاری اداری و حمل و نقل برای فروش اینترنت استفاده می کنید؟
  • آیا شما می دانید چگونه می توانید به بزرگترین خواننده بالقوه برسید؟
  • چگونه به خریداران بالقوه خواهید رسید؟
  • کتاب شما را در چه محیط هایی قرار می دهد؟ خرده فروشی اینترنت فروشگاه هدایا کتابخانه ها عمده فروشی ها کتابخانه ها؟
  • آیا از بازاریابی آنلاین پست مستقیم و یک شرکت تبلیغاتی استفاده خواهید کرد؟

این مسائل و موارد دیگر برای پرداختن به آنها قبل از شروع فرایند نوشتن بسیار مهم است. خودتان را به عنوان یک نویسنده ناب فکر نکنید زیرا وقتی تصمیم دارید کتاب خود را منتشر کنید شما هم یک تاجر خواهید بود خواه آن را دوست داشته باشید یا نه! خوشبختانه شرکت هایی وجود دارند که می توانند در این راه به شما کمک کنند از جمله نوشتن یک برنامه بازاریابی قوی برای کتاب. اگر به تجارت مشغول نیستید و اگر می خواهید فقط روی کارهایی که انجام می دهید تمرکز کنید – بنویسید – به دنبال یک شرکت بازاریابی الکترونیکی برای ناشران مستقل باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا