بازرگانی

انتقال آب به قم

به گزارش صبا ، به نقل از ایسنا ، حمیدرضا شیعی درباره وضعیت آبرسانی به قم صحبت کرد ، با توجه به اینکه انتقال آب از سرشاخه های دز به قمرود ، اگرچه یکی از شهرهای اصلی تأمین آب در قم بود ، : ”برخی افراد ترجیح می دهند آب بطری تهیه کنند یا از آبی که روی مقوا پخش می شود استفاده کنند. اوضاع در قم تغییری نکرده و همچنان آب موجود در کارت مانند گذشته توزیع شده است.

شیعی در مورد دلیل نارضایتی برخی از ساکنان قم از اینکه آب فقط برای مدتی تازه بود ، با اشاره به وضعیت سد 15 خرداد ، افزود: این سد تغذیه شده است و ما هیچ تغییر خاصی نداریم ، اما برای رفع این مشکل ضروری است خط انتقال “.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: به محض انجام تعمیرات مربوط به خط زهکشی آب مجدداً راه اندازی و سد 15 خرداد برداشت می شود.

شیعی درباره توزیع آب با کارت در قم ، به عنوان یکی از سه شهری که آب کارت ارائه می شود ، گفت: “آب با کارت هنوز مانند گذشته توزیع می شود و با وجود انتقال آب ، این کار پایان نخواهد یافت “

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D9%82%D9%85/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 02:12:23

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا