بازرگانی

انعقاد 80 قرارداد مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های فاضلاب

مدیر دفتر برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب شرکت بهداشت پایه کشور از امضای 80 قرارداد مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های فاضلاب خبر داد.

به گزارش صبا ، به نقل از پاون ، مهندس “امیرحسین روغیمی” با بیان اینکه در حال حاضر 269 شهر دارای انشعاب فاضلاب هستند ، گفت: سالانه حدود 800 میلیارد تومان اعتبار اعتبار برای اجرای پروژه های فاضلاب اختصاص می یابد که شهرها در آن روبرو هستند با مشکلات زیست محیطی ، پروژه هایی با تأییدیه های ویژه و پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار گرفته اند تا با افزایش و تمرکز اعتبار ، این اولویت ها در اسرع وقت محقق شوند.

وی افزود: در این بخش ترجیح داده می شود منابع دولتی بیشتر به شهرهای شمالی و جنوبی هدایت شود كه فاضلاب این شهرها باعث آلودگی شدید سواحل و رودخانه ها یا مراكز جمعیتی نزدیك رودخانه ها یا سدهای مهم شده است. .

راغیمی با بیان اینکه پتانسیل زیادی برای مشارکت بخش خصوصی در پروژه های بهداشتی در بخش فاضلاب وجود دارد ، گفت: در حال حاضر 80 قرارداد به ارزش بیش از سه میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش منعقد شده است و استراتژی شرکت مهندسی در این بخش برای جذب سرمایه گذاری از بخش خصوصی است. ” برای سرعت بخشیدن به پروژه های فاضلاب در تمام استان ها.

وی با اشاره به مشارکت روزافزون بخش صنعت در اجرای پروژه های فاضلاب ، گفت: با توجه به نیاز زیاد آب برخی از بخشهای صنعتی ، پروژه های فاضلاب در یک شهر یا منطقه با سرمایه گذاری از بخش صنعتی ایجاد می شود و از پساب ها در پروژه های تولید و توسعه. ” انجام می دهند.

وی افزود: با این کار علاوه بر اجرای طرح فاضلاب بهداشتی شهرداری ، هزینه اجرای طرح در هر شهرداری به مکان های دیگر پرداخت می شود.

رقیمی با بیان اینکه نمونه این مشارکت در استان یزد و در شهرهای اردکان ، میبد ، مهریز و بافق حاصل شده است ، افزود: به عنوان مثال فاضلاب در شهر اردکان در صورت نیاز به حدود 115 میلیارد تومان اعتبار اعتبار دارد. سالانه میلیارد تومان اعتبار تخصیص می یابد این پروژه سالها به طول انجامیده است اما هم اكنون با مشاركت شركت چادرملو مس چهار سال دیگر این پروژه به بهره برداری می رسد.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%A7%D9%86%D8%B9%D9%82%D8%A7%D8%AF-80-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AC/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 02:26:39

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا