انواع استراتژی های بازاریابی موثر برای یک تجارت جدید

[ad_1]

تلویزیون

در واقع هیچ محدودیتی برای انواع استراتژی های بازاریابی که یک کارآفرین در اختیار دارد ، وجود ندارد. و طی سالها ، با کشف مفاهیم و طرح های جدید روزانه ، بزرگترین مشکلی که صاحب مشاغل با آن روبرو خواهد شد انتخاب این است که کدام یک از آنها بیشتر مناسب پروژه جدید آنها است.

اصولاً بازاریابی مدرن را می توان به سه دسته کلی تقسیم کرد: بازاریابی سنتی ، تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی اینترنتی جدیدتر.

  • بازاریابی سنتی: بازاریابی سنتی که به عنوان بازاریابی آفلاین نیز شناخته می شود ، تنها حوزه حاکم بر تمرکز بازاریابان و صاحبان مشاغل بود. این نوع استراتژی بازاریابی به دو گروه چاپی و ترکیبی رادیو و تلویزیون تقسیم می شود. این ممکن است برای برخی مانند دایناسور به نظر برسد ، اما هنوز هم بسیار موثر است و نتایج مداوم خوبی را به بار می آورد. برای مشاغل جدید ، می توانید از مواد چاپی مانند آگهی ها ، پوسترها و بازاریابی پست الکترونیکی مستقیم با استفاده از کاتالوگ بهره مند شوید. با تهیه محصولات و نمونه ها حتی می توانید از بازاریابی تعاملی و شخصی استفاده کنید. برای کسانی که بودجه بالاتری دارند ، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی برای جلب مخاطبان بیشتر و انتقال م yourثر پیام شما بسیار توصیه می شود.
  • بازاریابی دهان به دهان: این موثرترین و قدرتمندترین است. می تواند فوراً مشتری را به مشتری تبدیل کند. دلیل این امر این است که این نوع بازاریابی محصول جانبی دو استراتژی بازاریابی دیگر است و در نتیجه رضایت حاصل از آنچه در ازای حمایت مالی آنها فراهم شده است را به همراه دارد. از آنجا که بازاریابی دهان به دهان بر دوش مشتریانی راضی قرار می گیرد که این رضایت را با افراد مورد اعتماد خود تقسیم کنند ، سپس این اعتماد به شرکت منتقل می شود. این اعتبار به مشتری یک سطح جدید از اعتبار را به شرکت می دهد که هیچ مبلغی از تبلیغات رسانه ای هرگز نمی تواند به آن دست یابد.
  • بازاریابی آنلاین: این جدیدترین است و می تواند قدرتمندترین باشد ، زیرا جعبه پاندورا انواع مختلف استراتژی های بازاریابی را باز می کند که چهره بازاریابی را کاملا تغییر می دهد. در اینجا می توانید راه های زیادی برای کشف یک شرکت جدید پیدا کنید. برخی از بهترین ایده ها شامل بازاریابی وابسته ، بازاریابی مقاله ، شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها است. بازاریابی وابسته با قرار دادن تبلیغات بنر در وب سایت ها می تواند شکلی مشابه بازاریابی مبتنی بر چاپ سنتی داشته باشد ، اما می تواند افراد بیشتری را به خود جلب کند. بازاریابی مقاله و وبلاگ امکان دو استراتژی را همزمان فراهم می کند. هر دو می توانند برای تبلیغ مستقیم یک محصول یا خدمات استفاده شوند ، یا می توانند برای کمک به هدایت بازدید به یک وب سایت برای همان هدف استفاده شوند. شبکه های اجتماعی نسخه الکترونیکی بازاریابی دهان به دهان هستند و توانایی “لمس شخصی” تعداد زیادی از افراد را با فشردن یک دکمه دارند.

هر کسب و کار جدیدی از هر نوع استراتژی بازاریابی تصمیم به استفاده از آن می گیرد ، به نظر می رسد اینترنت باید در این تصمیم برجسته باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا