[ad_1]
جهان ما به سرعت در حال تغییر است. ما آن را به شکل های مختلف می بینیم. همه ما از معرفی خود به زندگی خود تا مشاهده تغییر دولت ها و کشورها در نحوه انجام کارها احساس ارتباط می کنیم. بوتان یک کشور کوچک در آسیا شادی ملی (GNH) را اندازه گیری می کند تا بتواند کیفیت زندگی یا پیشرفت اجتماعی را از لحاظ روانی کامل اندازه گیری کند تا شاخص های اقتصادی. تولید ناخالص داخلی (GDP) در تجارت شاهد تغییراتی در بسیاری از زمینه ها هستیم. به عنوان مثال از طریق محرمانه بودن به شفافیت از طریق قدرت رسانه های اجتماعی تغییر کرده است. و شرکت از طریق مشارکت در مشارکت های مشارکتی و استراتژیک از روحیه رقابتی به سمت مشارکت بیشتر حرکت می کند. تی هارو اکر گفت که این شرکت در تفکر و اقدامات خود درست بوده است. همه چیز در ذهن ما شروع می شود – افکار ما قوی ترین ابزار برای ما هستند. ایجاد و ارزش گذاری دنیا نتیجه فروش ایده های شما به دیگران است. هدیه دادن راهی برای تفکر بزرگ است. بنابراین وقتی چنین تغییر بزرگی در کار خود ایجاد کنیم چه اتفاقی می افتد؟ مردم در حال حاضر به اهداف بزرگتری نیاز دارند – برای خود و کسانی که حمایت از آنها را انتخاب می کنند. عموم مردم دیگر تحمل خدمات به مشتریان را ندارند به محیط زیست آسیب نمی رسانند و تأثیر به اشتراک گذاشتن ایده های آنها در اینترنت را احساس می کنند. یک شرکت باید نشان دهد که چگونه به جهان کمک می کند در غیر این صورت روی مردم تأثیر می گذارد. آن را نخواهند گرفت. و در این مورد ما در مورد نوشتن گواهی برای امور خیریه صحبت نمی کنیم. ما در مورد تعهد کلی و تعیین هدف صحبت می کنیم. به همین دلیل است که فروش (که از سال 2005 سالانه 1 میلیارد دلار ارزش داشته است) انتظارات مصرف کنندگان ماهر از مشارکت اجتماعی را افزایش می دهد. یک مدل تجاری جدید در حال ظهور است من آن را مذاکره می نامم – هنگام شرکت. هدف بزرگتر بر اساس نحوه عملکرد شرکت است. کفش TOM مثال خوبی از مدل همکاری است. هنگام خرید کفش یک زن و شوهر به کفش برای نوزاد نیاز دارند. بنابراین با وجود اینکه گرانتر هستند و ممکن است جذاب ترین راه نباشند اما بیانگر هستند و احساس می کنند خرید این کفش برای مشتری خوب است. دلایلی در پشت محصولات وجود دارد که مشتریان می توانند در آنها شرکت کنند. مشتری نیروی محرکه هر شرکتی است اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و شفافیت کامل آنها نیز می توانند در حمایت – یا تضعیف – نام تجاری مانانا مشارکت فعال داشته باشند. بنابراین شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که طرفداران Raving که آنجا هستند به همه دوستان خود در مورد تجارت شما می گویند زیرا آنها کاملاً به آنچه شرکت شما انجام می دهد اعتقاد دارند. هنگامی که آنها در چشم انداز شرکت گنجانده می شوند یکی از نیازهای انسانی ما این است که به ما دلیلی برای انجام کارهایی که انجام می دهیم ارائه دهیم. رقابت ترس و حرص در حال افزایش است. محل آن درباره همکاری ارتباطات و غیره است. همه آنها در هسته ادغام شده اند و کار در سراسر جهان گسترش می یابد.و زمان انجام این تفکر جدید فرا رسیده است. همکاری راهی برای آینده ای مرفه برای سیاره ما است.
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد