اهمیت بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

در اقتصاد امروز توجیه کاهش کاهش آسان است. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها در تلاش برای دریافت پول نقد هستند به نظر می رسد یافتن زمینه هایی برای کاهش گوشه ها روش مناسبی است. آمار نشان می دهد که وقتی شرکت ها به دنبال کاهش هزینه ها هستند بازاریابی و تبلیغات از اولین کسانی هستند که بودجه کمتری دریافت می کنند. این همیشه بهترین برنامه کاری نیست. شما در مورد جایی که دلارهای بازاریابی خود را خرج می کنید هوشمندتر می شوید.

این روزها مصرف کنندگان در حال غرق شدن و غرق شدن در پیام های بازاریابی از لحظه بیدار شدن از لحظه خوابیدن هستند. تبلیغات آبجو تبلیغات خودکار و تبلیغات برای دستگاه ها و دستگاه هایی وجود دارد که برای آسانتر کردن زندگی شما طراحی شده اند. اما در بیشتر مواقع تمام این اطلاعات به یک گوش و گوش دیگر منتقل می شود. اشتباه نکنید بازاریابی مؤثر است و وقتی زمان تصمیم گیری فرا می رسد تبلیغاتی که بیننده در معرض آن است اغلب بر تصمیم او تأثیر می گذارد اما مشکل یک واقعیت کوچک است. کلیه تبلیغات رادیویی تلویزیونی و چاپی ممکن است ویژگی های جمعیتی خاص را هدف قرار دهند. به عنوان مثال یک آگهی چاپی برای BMW یا Mercedes ممکن است برخلاف Sports Illustrated در وال استریت ژورنال عملکرد بهتری داشته باشد. در حالی که ممکن است این تبلیغ به طور موثری به مخاطب مورد نظر برسد اما در زمان تصمیم گیری برای خرید ماشین همیشه به آنها ضربه نمی زند و در نتیجه بخشی از اثربخشی آن را از دست می دهد.

اینجاست که بازاریابی دیجیتال وارد معادله می شود. واقعیت ها همه چیز در اطراف ما است – روزنامه ها و مجلات چاپی تعداد معاملات خود را از دست می دهند تعداد بیشتری از خانه ها Tivo یا یک سرویس DVR مشابه دارند که به آنها اجازه می دهد تا از طریق تبلیغات تلویزیونی ضربه بزنند و پخش کننده های MP3 و رادیو ماهواره ای به عنوان رادیو به طور فزاینده ای محبوب می شوند. اما تنها رسانه تبلیغاتی که در طی یک دهه گذشته شتاب بیشتری کسب کرد اینترنت بود. اینترنت فرصتی عالی برای ارائه تبلیغات هدفمند با کیفیت بالا و برداشت برند از مخاطبان هدف شما نیست بلکه می توانید در مهمترین زمان در فرایند تصمیم گیری – درست قبل از خرید این کار را انجام دهید.

اقتصاد امروز همه را وادار به جستجوی بهترین معاملات خود می کند. این معاملات معمولاً بصورت آنلاین یافت می شوند. بازاریابی دیجیتال به شرکت شما کمک می کند تا میزان مواجهه خود را با مشتریانی که به طور فعال در جستجوی محصول یا خدمات شما هستند افزایش دهد و این باعث می شود که آن را نسبت به سایر فرم های تبلیغاتی موثرتر کند. افزایش قرار گرفتن در معرض شرکت خود از طریق بازاریابی دیجیتال معادل ارائه مک دونالد به شما در صورت گرسنگی تبلیغ بزرگ مک است. هدفمند مؤثر و مرتبط است.

بودجه بازاریابی شرکت خود را در طول این اقتصاد کاهش ندهید. در عوض با سرمایه گذاری در یک کمپین بازاریابی دیجیتالی بسیار هدفمند صرف هزینه های موثرتر برای بازاریابی دلار خود کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا