اهمیت کمپین هتل های PPC

[ad_1]

Google | سرمایه گذاری

PPC نوعی تبلیغات است که برای هدایت بازدید به وب سایت ها استفاده می شود. در این مدل ، تبلیغ کنندگان هر بار که یک کاربر وب بر روی تبلیغات خود کلیک می کند ، به ناشر مبلغی پرداخت می کنند. در کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک موتور جستجو (PPC) ، تبلیغ کنندگان معمولاً کلمات کلیدی یا عبارات مربوط به جمعیت شناختی مورد نظر خود را پیشنهاد می دهند. این کلمات کلیدی معمولاً در مرحله جستجوی اولیه کشف می شوند و اعتقاد بر این است که هنگام جستجوی کالای خاص یا خدمات در اینترنت ، توسط مخاطبان هدف در قسمت جستجو استفاده می شود.

در سایت های محتوا ، این کار با استفاده از سیستم ثابت نرخ هر کلیک انجام می شود. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک که به آن “تبلیغات بنری” نیز می گویند ، در وب سایت ها یا موتورهای جستجو ظاهر می شوند. بسیاری از سیستم عامل های آنلاین سازگار که از تبلیغات PPC استفاده می کنند ، در صورت مطابقت یک پرسش کلمه کلیدی با لیست کلمات کلیدی تبلیغ دهنده ، تبلیغاتی را نمایش می دهند. این تبلیغات به عنوان پیوند یا تبلیغات پشتیبانی شده شناخته می شوند و معمولاً می توانند در کنار ، بالا یا پایین صفحه نتایج موتور جستجوی ارگانیک مشاهده شوند.

تبلیغات PPC می تواند به یک وب سایت هتل امکان نمایش تبلیغات متنی ساده را برای مشتریان بالقوه در صفحات نتایج موتور جستجو مانند Google ، Yahoo یا Bing بدهد. یک مالک هتل می تواند از طریق استفاده از یک برنامه PPC به خوبی مدیریت شده ، میزان مراجعه به وب سایت خود و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهد. ارتقا Eff موثر خدمات پرداخت به ازای هر کلیک در هتل حتی با یک بودجه کم نیز می تواند بازده قابل توجهی از سرمایه شما داشته باشد. هر بار که یک کاربر وب انواع مختلف تعطیلات را در برخی از کلمات کلیدی یا عبارت خاص در موتور جستجو برنامه ریزی می کند ، تبلیغات PPC با اصطلاحات مشابه یا دقیق با نتایج ارگانیک نشان داده می شود. این شکل از تبلیغات می تواند باعث نمایش فوری وب سایت هتل شما شود و همچنین از رقبای خود بهتر عمل کند.

راه اندازی یک کمپین خدمات موثر پرداخت به ازای هر کلیک شامل جستجوی گسترده گسترده کلمات کلیدی از جمله کلمات کلیدی جایگزین ، کلمات کلیدی منفی ، کلمات کلیدی مرتبط و حتی غلط املایی کلمات کلیدی است. مکانیسم های مهم دیگر شامل کپی آگهی برای هر گروه کلمات کلیدی ، تنظیم پیشنهادات کلمات کلیدی و نظارت بر نمایش و نرخ کلیک (CTR) ، علاوه بر شاخص های اصلی عملکرد (KPI). مدیر کمپین PPC همچنین یک بررسی دوره ای در مورد سطح هزینه ، سطح کیفیت کمپین (که بر CPC تأثیر می گذارد) و موارد دیگر.

با توجه به این نکته ، برای یک صاحب مشاغل هتل نه تنها هزینه برای طراحی یک وب سایت جذاب و زیبا هتل لازم است ، بلکه سرمایه گذاری فعالانه در یک استراتژی بازاریابی آنلاین هتل شامل یک کمپین موثر پرداخت به ازای هر کلیک است. در صنعت مهمان نوازی که به طور فزاینده ای رقابتی است ، این استراتژی ها برای تمایز هتلداری از رقبا از اهمیت و ضروری تری برخوردار می شوند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا