اولین وب سایت خود را در یک روز ایجاد کنید – تجارت خود را به صورت آنلاین انجام دهید

[ad_1]

شخصی یک بار گفت: “شما بیشتر از آنچه فکر می کنید می دانید می دانید.” کمترین گفتن دورنمای راه اندازی یک تجارت آنلاین دشوار است. حتی وقتی که شما “مبتدی” یا “مبتدی” برای بازاریابی آنلاین هستید ، دانش خاصی دارید که در این راه به شما کمک می کند.

دانستن اینکه فقط به کجا بروید ، برای یافتن مشاوره برای ایجاد اولین وب سایت خود ، ایجاد آن به صورت آنلاین و ایجاد طرحی برای کسب درآمد بدین معنی است که بیشتر ما کاری انجام نمی دهیم.

قبل از حرکت به جلو ، سه نکته مهم وجود دارد که باید آنها را بفهمید و بپذیرید. این در مورد برنامه نویسی HTML یا دانش نیست ، در واقع همه آنها در مورد چگونگی مدیریت چالش هستند.

1. شما باید یک طرز فکر درست داشته باشید !! وظیفه ایجاد یک تجارت آنلاین بصورت سیستماتیک و بعضا ناامیدکننده است. مراحل بسیاری وجود دارد ، که هیچ یک از آنها دشوار نیستند ، اما آنها باید به ترتیب خاص و در یک مکان خاص اجرا شوند. SOP ، بسیار مهم است که شما با هدف نهایی به پروژه نزدیک شوید ، تصمیم بگیرید که در هر نقطه پیگیری کنید ، آن را به درستی تکمیل کنید و به مرحله بعدی بروید.

2 ، باید بپذیرید که مدتی طول خواهد کشید. زمان لازم است تا شغلی به درستی در اینترنت ایجاد شود ، نه تنها برای آماده سازی ND از بین برود بلکه تسلط یابد. حتی بعد از آماده شدن برای کار ، بپذیرید که به روزانه به ورودی نیاز دارید تا اطمینان حاصل شود که همچنان به یکنواخت کار خود ادامه داده و به ساخت و ساز خود ادامه دهید.

3. شما به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید ، و این شامل هزینه کردن پول نیز خواهد بود. منابع کمک زیادی در دسترس هستند. اگرچه اینترنت سهم خود از اپراتورهای مشکوک را دارد ، اما برنامه های اصلی ، راهنماها و آموزش های اصلی برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد. در مورد هزینه ها ، عالی نیست. شما نیاز به ثبت دامنه ، میزبانی از آن و همچنین اشتراک در سرویس پاسخ خودکار دارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا