ایجاد قیف محصول – اسرار کسب درآمد با ایجاد قیف محصول است

[ad_1]

کسب درآمد

اگر می خواهید تجارت الکترونیکی خود را به میزان قابل توجهی رشد دهید و اگر می خواهید درآمد خود را تا صد برابر افزایش دهید ، باید در مورد ایجاد قیف محصول خود به طور جدی فکر کنید. این شامل محصولات کم مصرف (به عنوان مثال 15 دلار برای کتاب های الکترونیکی) ، محصولات واسطه ای (500 سی دی و سری MP3) و محصولات رده بالا (12،000 دلار از فصل های پیشرفته آنلاین) می باشد.

ایده اصلی این استراتژی بازاریابی مبتکرانه ، ترغیب مردم به انجام تجارت با شما است بدون اینکه در ابتدا ریسک زیادی انجام دهید. ببینید ، ترغیب مردم به صرف 15 دلار برای کالای کم شما ، با درخواست از آنها برای خرید محصولات با بلیط بالا که دارای 12000 دلار کارت کارت هستند ، بسیار آسان است ، درست است؟

هنگامی که بتوانید آنها را متقاعد کنید که وارد مسیر تبدیل شوند (کالای کم خود را خریداری کنید) ، نکته بعدی که باید انجام دهید اینست که مطمئن شوید که آنها از خرید آنها و با شما بسیار راضی هستند. گذشته از اینکه به آنها محصولات با کیفیت عالی می دهید ، باید خدمات با مشتری در سطح جهانی را نیز به آنها ارائه دهید. با انجام این کار ، می توانید به راحتی آنها را به دست بیاورید تا دوباره به دست آورند تا اینکه به آخرین سطح مسیر تبدیل برسند که در آنجا گرانترین محصولات شما را خریداری می کنند.

یکی از کلیدهای موفقیت در اینجا عدم رضایت از تعداد مشتریان بالقوه است. شما باید برای اطمینان از جریان مداوم درآمد ، روزانه افراد بیشتری را برای ورود به مسیر تبدیل جذب کنید. شما می توانید با یک کمپین بازاریابی فعال و با فروش خود به عنوان یک رهبر صنعت و شخصی که علاقه دارد چیزی را جز بهترین ها به مشتریان خود ارائه دهد ، منجر های بیشتری را جذب کنید. همچنین مفید است که وب سایت شما به میزان زیادی در مورد اعتبار و تخصص خود صحبت کند تا بازدید کنندگان شما ابتدا جذب عضویت در لیست اشتراک ها شده و سپس شما را جذب کنند.

برای محافظت از مشتریان خود ، من اجرای برنامه های وفاداری مشتری را توصیه می کنم زیرا این افراد می توانند هربار که بخرند هدیه و تخفیف رایگان دریافت کنند. با انجام این کار ، شما به این افراد دلیل خوبی می دهید که به رقابت شما نروند. اطمینان حاصل کنید که هدایای رایگان که به شما هدیه می دهند مفید و با ارزش است. شما می توانید اخبار الکترونیکی و خبرنامه های ویژه تهیه کنید. اگر مشتریان شما تصمیم دارند 12،000 دلار – 25،000 دلار برای محصولات پیشرفته شما هزینه کنند ، می توانید یک سری CD یا سمینارهای قانع کننده را نیز به آنها ارائه دهید که می تواند به بهبود تجربه کلی یادگیری شما کمک کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا