ایده های بازاریابی موثر برای دندانپزشکان

[ad_1]

صندلی دندانپزشک شما خالی تر است؟ آیا شما تمام روز منتظر هستید و به اندازه کافی بیمار نمی شوید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که شما به اندازه کافی کار نمی کنید تا آنها را به دفتر خود برسید. بیمار در هنگام آموزش کامل در مورد روش ها و خدمات به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کند. و شما ممکن است بیماران بالقوه را به اندازه کافی آموزش ندهید. شما ممکن است بهترین دندانپزشک در مورد یک تجربه عاقلانه باشید. اما وقتی بیماران صحبت می کنند آنها نمی آیند تا از طریق درب قدم بزنند. شما باید نام خود را فرکانس بزنید و شهرتی بسازید که نه تنها مشتری های جدید را به خود جلب می کند بلکه باعث می شود مشتریان موجود نیز حفظ شود.

بنابراین چگونه می توانید این کلمه را در مورد تمرین خود پخش کنید؟ بازاریابی تنها راه آموزش بیماران بالقوه در مورد عمل شما است. ایده های بازاریابی دندانپزشکی زیادی وجود دارد که می توانید بطور مؤثر از آنها برای ایجاد اجاره بیمار جدید استفاده کنید. از روش های آفلاین گرفته تا روش های آنلاین همه در موفقیت تمرین شما نقش دارند. در اینجا نگاهی گذرا به برخی از آنها می پردازیم:

آ) بیماران امروزی برای یافتن یک دندانپزشک مرتبط به صورت آنلاین به دنبال کمک هستند. آنها قبل از قرار ملاقات فراوان در حال جستجو هستند. این صفحه وب به بیماران کمک می کند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند مانند تجربه بالینی شما دستاوردها پیشرفتها خدمات ارائه شده ساعات کار و غیره. علاوه بر این به بیماران کمک می کند بدون توصیه شما را پیدا کنند. داده های اخیر نشان داده اند که میلیون ها نفر در سراسر ایالات متحده بصورت آنلاین به دنبال دندانپزشکان هستند. شما می توانید به آنها کمک کنید تا وب سایت خود را با تمرکز بر شهر شهر یا ایالت پیدا کنند.

ب) اگر بیماران نتوانند آن را در نتایج جستجو پیدا کنند سایت برای هر چیزی مفید نیست. بنابراین وقتی وب سایت خود را طراحی می کنید آن را به جای اصول SEO طراحی کنید. اطمینان حاصل کنید که از مطالبی مناسب استفاده کنید که موتورهای جستجو بتوانند آنها را فهرست بندی کنند. عنوان و دستور العمل های خلاقانه را برای وب سایت خود ایجاد کنید. علاوه بر این کلمات کلیدی مرتبط را در آدرس های وب وارد کنید.

ج) رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی در نتایج موتور جستجو دارند. رابطه پزشک و بیمار باعث می شود سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ابزارهای تأثیرگذاری را برای ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی ایجاد کنند. پروفایل در سایت های شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد تا همیشه در تماس با بیماران خود باشید. از طرف دیگر بیماران راحت تر برای مشکلات خود درمان می کنند.

دکتر) بازاریابی پست الکترونیکی به شما امکان می دهد تا خبرنامه هشدار و پیام برای بیماران موجود و بالقوه و همکاران حرفه ای که مایل به مراجعه بیماران به شما هستند ارسال کنید. چندین خبرنامه ایجاد کنید که گروه دیگری از بیماران را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال خبرنامه ارسال شده به بیماران سالخورده باید متفاوت از آنچه که برای کودکان خردسال ارسال می شود باشد.

ه) بروشورهای آموزشی به افزایش آگاهی از خدمات شما و ترغیب مراجعه به بیمار به بیمار کمک می کنند. اگر برنامه ها و سمینارهای آموزش بهداشت را اجرا می کنید بروشورهایی را با خود بگیرید. با نمایندگان املاک و مستغلات محلی تماس بگیرید و از آنها بخواهید که بروشورهای خود را در بسته های استقبال از مالکان جدید بگنجانید.

ج) افراد بدون اینترنت از روزنامه ها و تبلیغات مجلات برای یافتن اطلاعات در مورد دندانپزشکان استفاده می کنند. تبلیغات چاپی می توانند در همان زمان گران باشند اما مؤثر و نتیجه گرا هستند. یک مطالعه نشان داد که خانواده های کم درآمد احتمالاً کمتر به اینترنت متصل می شوند تا متخصصان بهداشت را جستجو کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا