[ad_1]
محتوای اجتماعی جالب و جالب می تواند به افزایش میزان خواندن شما برای یک خبرنامه داخلی کمک کند اما اهداف ارتباطی خود را از دست ندهید. بیش از یک خبرنامه از عروس نوزادان و تولد وجود دارد.
بنابراین اهداف اصلی یک خبرنامه داخلی چیست؟
به طور کلی اهداف خبرنامه داخلی همان اهداف هر کانال ارتباط داخلی است. دستیابی خواندن / برش پیامهای مهم درگیر کردن خواننده و تأثیرگذاری بر نگرشها و رفتارها.
سیلوس خرد شد. خبرنامه های کارمندان می توانند با استفاده از آن بتوانند فعالیتها و اخبار مربوط به یک بخش را در سراسر سازمان وسیع تر به اشتراک بگذارند.
کاهش بار اضافی ایمیل. خبرنامه های داخلی وسیله ای برای گروه بندی پیام های فله ای ایمیل و کاهش بار اضافی ایمیل کارمندان را فراهم می کنند. این خبرنامه می تواند شامل اعلان هایی از قبیل: برنامه قطع IT به روزرسانی در بازاریابی تبلیغات HR و غیره باشد که به عنوان ایمیل های جداگانه که در زمان های مختلف وارد می شوند صندوق ورودی را پر می کنند.
اتصالات دیگر را تبلیغ کنید. مقالات مناسب خبرنامه می توانند اطلاعات و پیام ها را در کانالهای ارتباطی دیگر مانند اینترانت تقویت و تقویت کنند.
جزء خبرنامه برای کارمندان موفق
خبرنامه های موفقیت آمیز کارمندان معمولاً حاوی مطالب جالب جالب و اجتماعی است که با اخبار و بینش تجاری مرتبط مرتبط است.
به خواننده شلوغ فکر کنید. مقالات باید به صورت خلاصه یا تیزرهای مختصر به خواننده ارائه شود که در صورت لزوم کارکنان امکان جستجوی مطالب دقیق تر (در داخل خبرنامه داخل شبکه یا جاهای دیگر) را به خواننده ارائه می دهند.
عملکرد جستجو این به کارمندان امکان می دهد مقالاتی را از نسخه های فعلی یا قبلی پیدا کنند.
ایده های خبرنامه داخلی را درگیر کنید
لحن غیررسمی معمولاً برای خبرنامه کارمند مناسب است. علاوه بر ویژگی ها و تعامل منظم در قالب نظرات خواننده آزمونها و نظرسنجی ها و در صورت امکان محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند خوانندگان را ترغیب کند.
ایده های خبرنامه داخلی – محتوای مرتبط با تجارت
- تغییرات سازمانی و سایر اخبار مهم
- به روزرسانی ها و پیشرفت های محصول
- نوآوری صنعت
- به روزرسانی های رقبا
- به روزرسانی های ابتکارات جاری در شرکت است
- آیا می دانید؟ کارشناسان موضوع
- به روزرسانی های خانه داری مانند؛ استفاده از اتاق های جلسات پارکینگ ها و غیره
- اطلاعات در مورد برنامه های بهره و برنامه های سلامتی
- آخرین نتایج نظرسنجی
- خلاصه جای خالی های مهم داخلی
- به روزرسانی ها و اخبار به عنوان مثال آنچه در Intranet وجود دارد به روزرسانی های عملکرد فناوری اطلاعات بروزرسانی های سیستم و غیره است.
خبرنامه همچنین ممکن است حاوی یک پیام معمولی از طرف مدیر عامل و / یا تیم رهبری باشد
این بدان معناست که کارمندان مجبور نیستند از صفحه یا وبلاگ وی در اینترنت بازدید کنند (اما ممکن است بر روی آن از روی پیوند موجود در مقاله خبرنامه کلیک کنند).
حتی خبرهای بد می توانند برای یک خبرنامه کارکنان مناسب باشند. پنهان کردن یا رنگ آمیزی اخبار بد کمی وجود دارد زیرا این امر به اعتبار سازمان آسیب می رساند و می تواند ترس و ناامنی را برای کارمندان ایجاد کند. گاهی اوقات اخبار بد هنگامی که در یک مقاله خبری صریح و صادقانه صحبت می شود می تواند کارمندان را وادار به تأیید و حمایت از سازمان کند.
ایده های خبرنامه داخلی – محتوای سرگرم کننده / غیرتجاری
برای افزایش میزان خواندن و مشارکت خبرنامه کارمند علاوه بر محتوای تجاری باید حاوی مطالب جالب و جذاب باشد. در اینجا چند ایده برای جذاب کردن محتوای خبرنامه داخلی ارائه شده است:
- مسابقات / اعلام برندگان مسابقه
- پیشنهادات ویژه کارمندان از جمله عضویت در سالن ورزشی پیشنهادات رستوران و غیره.
- رویدادهای سرگرم کننده مانند پیراهن روز پرتحرک و غیره را تبلیغ کنید
- شنونده / مقالات انگور
- ستون بهداشت – نحوه مشاوره
- وقایع اجتماعی کارکنان را تبلیغ و بررسی کنید
- مقالاتی با مضامین همزمان با وقایع در جامعه وسیع مانند: ساعت زمین / روز غیر سیگاری / برنامه های خیرخواهانه و غیره
- شوخ طبعی – بنرهای خنده دار یادداشت ها خاطرات پلاک ها – مسابقات
مطالب جالب همچنین می تواند از اهداف تجاری پشتیبانی کند به عنوان مثال داستانهایی در مورد چگونگی نشان دادن کارکنان ارزش های جدید برند یا کار با سیستم های جدید.
ایده های خبرنامه داخلی – راه هایی برای تعامل و درگیری کارمندان
هنگامی که کارمندان به طور فعال در خبرنامه خود مشغول می شوند معمولاً آنچه را که آنها و همکارانشان در مشارکت داشته اند می خوانند. برای تعامل با کارمند روزنامه را تا حد ممکن باز کنید
در اینجا برخی از راه هایی که می توانید کارمندان را در خبرنامه داخلی درگیر کنید:
- در یک مسابقه خبرنامه شرکت کنید
- یادداشت های خواننده در مورد مقالات / پیام ها به ویرایشگر
- نتایج نظرسنجی پرسنل موجود در خبرنامه
- یک روز در زندگی مصاحبه / یک کارمند برجسته (بازدید کنندگان)
- ما از قرارهای جدید در محل کار استقبال می کنیم و با کسانی که ترک می شوند وداع می کنیم
- خبرنگار / مرد تلفن همراه در خیابان – به عنوان مثال اگر می توانست ابرقهرمان باشید چه کسی بودید؟
- تست هایی با جوایز کوچک مانند بلیط فیلم و کوپن رستوران
- دستاورد شناخت کارمندان تبریک ستایش – اگر حتی توسط کارمندان مانند بخش از یک همکار نیز ارائه شود این حتی بهتر است.
در صورت امکان روشی را برای کارمندان بکار بگیرید که خودشان مقاله های خبرنامه را ارسال کنند.
برخی از قالب های خبرنامه داخلی به کارکنان اجازه می دهند که مقالات را مستقیماً به آدرسهای دسته های خاص ارسال کنند (با یا بدون تأیید کتبی). این قالبها می توانند تلاش مورد نیاز برای تهیه یک خبرنامه داخلی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. ارتباطات داخلی از افراد مشغول که اغلب مجبورند هر لحظه همه چیز را رها کنند. با توجه به محتوای خبرنامه داخلی تولید شده توسط کاربر این خبرنامه به طور مؤثر با منابع کمی یا تلاش اداری در حال نوشتن است.
ایده های خبرنامه خبرنامه – تحویل خلاق
پس از تمام تلاش سخت شما خبرنامه داخلی ممکن است در صندوق پستی کارمند به خاک سپرده شود و خوانده نشده است. در مورد نحوه خدمت به آن خلاق باشید. در اینجا چند ایده آورده شده است:
- محافظ صفحه نمایش که نسخه جدیدی را ارائه می دهد که به کارمندان امکان می دهد روی یک محافظ صفحه کلیک کنند تا خبرنامه واقعی را بخوانند (بله این کار قابل انجام است)
- آخرین اعلان های انتشار یا عناوین پیمایش در دسک تاپ کارمند
خوانندگان خود را نظارت کنید و خبرنامه داخلی خود را تهیه کنید
خواندن مقاله روشی عالی برای تعیین نوع کار محتوای (و چه چیزی) برای خبرنامه داخلی شما نیست. خوانندگان خود را رأی دهید نظرسنجی خوانندگان را حفظ کنید و تا زمانی که یک ابزار ارتباطی و اشتراک گذاری داخلی عالی دریافت کنید اخبار خود را بهبود ببخشید.
[ad_2]