اینترنت – دوست یا دشمن؟

[ad_1]

شکی نیست که “noughties” قرارداد اینترنتی بود. اگرچه سالهاست که اینترنت به سر می برد ، اما تا چند سال گذشته به راحتی در دسترس نبوده است. آمار نشان می دهد که نزدیک به دو میلیارد نفر در کره زمین از اینترنت استفاده می کنند. این بهترین راه برای تماس با افراد و کسب اطلاعات است.

یا آن؟

اینترنت با توجه به میزان دانش در نوک انگشتان شما اغلب به عنوان بزرگراه اطلاعاتی خوانده می شود. همه این اطلاعات قابل اعتماد نیستند ، اما اگر می خواهید مشترک شوید ، نظرات وجود دارد. این اولین دلیلی است که چرا اینترنت آن چیزی نیست که به نظر می رسد. جستجوی سریع با هر موتور جستجو تعدادی نظرات در مورد هر موضوعی به شما می دهد. همه چیز از توطئه های بیگانه تا جامعه مسطح ، ذهن شما را با “حقایق” و مطالب ضعیف تحقیق شده مسدود می کند. وب سایت هایی وجود دارد که به هر شماره ای که می توانید به آنها فکر کنید اختصاص داده شده است (و بسیاری از آنها نمی توانید). برخی از این مواد با ارزش هستند و بیشتر آنها نیستند. هرچه بیشتر به یک موضوع خاص بپردازید ، بیشتر سردرگم خواهید شد. یک نکته مفید: هرگز علائم خود را در Google ننویسید. شما فکر خواهید کرد که می میرید!

ابتکار سایبری به ویژه در بین کودکان و نوجوانان یک مشکل رو به رشد است. سایت های شبکه های اجتماعی مانند MySpace و Facebook به افراد امکان “اتصال” می دهند. این سایت ها سعی می کنند اوج حفظ حریم شخصی را حفظ کنند اما به نظر نمی رسد خطرات ناشی از حمله سایبری را به دست آورند. پیگیری شخصی در اینترنت و زورگیری آنها بسیار آسان است. جستجوی گوگل برای نام من در صفحه فیس بوک من ظاهر می شود ، و برخی از مقاله هایی که من برای EzineArticles.com نوشتم ، و چند سال پیش برخی بلیط ها را کسب کردم. این “اثر Google” من است و پیدا کردن دشمنان برای من آسان است (خوشبختانه ، من چیز زیادی ندارم …) نوجوانان چه اطلاعاتی را در آنجا قرار می دهند؟ به این روش فکر کنید: آیا در وسط یک زمین فوتبال خواهید ایستاد و فریاد می زنید که دو هفته در تعطیلات خواهید بود؟ به خطری که خود و خانه تان وارد کرده اید فکر کنید. آنچه شما آنلاین می کنید بسیار کلی است.

با این حال ، چیزهایی که اینترنت را خراب می کند نیز چیزهایی هستند که باعث می شوند آن خوب شود. به عنوان مثال ، اطلاعات مربوط به سلامتی فراوان است. تصور کنید که شما به یک بیماری ناشناخته مبتلا شده اید ، چیزی که قبلاً از آن چیزی نشنیده بودید. اینترنت نشان می دهد که شما با او تنها نیستید و ممکن است رنج های دیگری در جامعه شما وجود داشته باشد که بتوانید با آنها گپ بزنید و از آنها پشتیبانی کنید. به راحتی می توانید اخبار را در حال حرکت نگه دارید ، آخرین نمرات ورزشی را ببینید ، یا بدانید که دلسوزان مورد علاقه شما چه کاری انجام می دهند. آیا می خواهید یک آهنگ مرموز از سال 1963 پیدا کنید؟ او در جایی آنلاین است.

اثر Google شما برای اهداف بازاریابی بسیار مفید است. اگر هر نوع شغلی دارید ، به حضور آنلاین نیاز دارید. شغل شما ممکن است آفلاین باشد (مانند تعمیر و نگهداری خودرو) ، اما بدون وب سایت ، تجارت خود را از دست خواهید داد. اگر تجارت شما آنلاین است ، نام خود را از آنجا خارج کنید. از اینترنت برای تمام مزایای آن استفاده کنید. بازاریابی آنلاین یک تجارت بزرگ است و میلیونها دلار درآمد برای هر کسی که مایل به داشتن سبد خرید است ، ایجاد می کند.

مردم عشق گمشده را پیدا می کنند ، دوستان خود را فراموش می کنند و با استفاده از اینترنت خانواده های خود را به مرور زمان پیگیری می کنند. این می تواند بهترین دوست شما یا بدترین دشمن شما باشد. پول می تواند شما را به ضربان قلب تبدیل کند یا همه چیز را از دست بدهد. این یک بازی است ، وقت آن است که قوانین را بیاموزیم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا