اینگونه واقعیت افزوده آینده ما را تغییر شکل می دهد

[ad_1]

آموزش | اینستاگرام

واقعیت افزوده از محیط فعلی استفاده می کند و علاوه بر این اطلاعات اضافی را نیز شامل می شود.

اگر هنوز درمورد AR مشخص نیستید ، تنها کاری که باید انجام دهید بازگشت و یادآوری زمانی است که Pokémon Go بر اینترنت تسلط داشت. این بازی حول بازیکنانی است که برای هیولاهای دیجیتالی شکار می کنند. به همین ترتیب ، برنامه هایی مانند اسنپ چت ، فیس بوک و اینستاگرام فیلترهایی را با هم پوشش می دهند که تصاویر گیف را در چهره کاربران قرار می دهند.

اکنون فکر خواهید کرد که چگونه این فناوری می تواند آینده ما را تغییر شکل دهد یا تغییر شکل دهد. واقعیت افزوده می تواند تغییرات و تحولات زیادی را در صنایع مختلف ایجاد کند. بیایید بفهمیم آنها چیستند

مشاور املاک

همه ما آرزو داریم که در یک خانه کاملاً طراحی شده زندگی کنیم که از سبک و طراحی ما برجسته باشد. با واقعیت افزوده ، این رویا ممکن است محقق شود. واقعیت افزوده با استفاده از تصاویر تعاملی و تولید شده توسط رایانه ، به خریداران امکان می دهد ملک نهایی را در حالی که هنوز در دست ساخت است ، تجسم کنند. مزیت این فناوری در صنعت املاک و مستغلات توانایی آن در تبدیل همه مدل های 2 بعدی مانند نمودارها و عکس ها به مدل های سه بعدی برای خریداران است که به راحتی با آنها تعامل دارند.

سازندگان و بنگاه های املاک و مستغلات برای نمایش املاک با چنین تجربه ای همهجانبه مناسب خواهند بود. و نه تنها این ، خریداران علاقه مند می توانند رنگ ، مبلمان ، اندازه اتاق و موارد دیگر را نیز بسته به اینکه می خواهند طرح تمام شده چگونه باشد ، تنظیم کنند. تجسم ملک تکمیل شده خود با استفاده از واقعیت افزوده حتی قبل از ساختن آن یک ابزار بازاریابی مفید برای فروش ملک است.

خرید

خرید آنلاین به آرامی شیوه سنتی خرید را در دست می گیرد. با این حال ، این عدم اطمینان است که مانع از خرید آنلاین چیزها توسط خریداران می شود. واقعیت افزوده می تواند به صنعت خرید راه پیدا کند و خریداران بالقوه را به سمت خرید آنلاین سوق دهد. با رشد واقعیت افزوده در فروشگاه ها ، مشتریان می توانند محصولات را به صورت کاملا واقع بینانه در محیط دلخواه خود مشاهده کنند.

به اشتراک گذاری کاتالوگ محصولات با اطلاعات به روز شده برای بازاریابان نیز آسان خواهد بود. علاوه بر این ، با تهیه عینک AR در هر فروشگاه خرده فروشی یا سوپرمارکت می توان تجربه های خرید را بهبود بخشید. این عینک ها هنگام خرید کلیه قیمت گذاری ، طراحی و مشخصات محصول را برای خریداران به نمایش می گذارند. واقعیت افزوده قطعاً می تواند نحوه خرید مردم را تغییر دهد.

مسافرت رفتن

صنعت مسافرت بخش دیگری است که واقعیت افزوده می تواند انقلابی در آن ایجاد کند. گرچه واقعیت مجازی دارای پسوند است نقش بزرگتری برای بازی کردن در صنعت مسافرت ، واقعیت افزوده هنوز هم می تواند یک تغییر بزرگ تلقی شود. برنامه های مبتنی بر AR در تلفن های هوشمند به گردشگران و مسافران کمک می کند تا جاذبه های محلی اطراف را بررسی کرده و بلافاصله بیلبوردها و علائم را به زبان مادری خود ترجمه کنند.

علاوه بر این ، گشت و گذار و بازدید از جاذبه های محلی ، پارک ها و باغ وحش ها با واقعیت افزوده به مسافران کمک می کند تا از یک سفر فوق العاده لذت ببرند. این فناوری مدل های سه بعدی از بناهای تاریخی را به نمایش می گذارد و مسافران را به گذشته می برد تا تحولات زمانی را به آنها نشان دهد. واقعیت افزوده برای صنعت مسافرت فقط عامل سرگرم کننده نیست ، بلکه یک عنصر آموزشی را برای مسافران اضافه می کند.

مراقبت های بهداشتی

در حالی که مردم آنها را به دنیای سه بعدی می بردند که در واقع با هدست واقعیت مجازی وجود نداشت ، واقعیت افزوده در حال حاضر در صنعت داروسازی و مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد تا جان بسیاری را نجات دهد. با این حال ، این تمام نیست. واقعیت افزوده می تواند به سازمان های مراقبت های بهداشتی در بهبود عملکردهای فعلی کمک بسیاری کند. واقعیت افزوده دانش عمیقی را در مورد خطرات موجود در جراحی های کم تهاجم به جراحان ارائه می دهد و به آنها در عملکرد موثر کمک می کند.

جراحی های قبلی به انواع مختلف صفحه نمایش نیاز داشتند که آمار حیاتی بیمار را از طریق دوربین آندوسکوپی نشان می دهد. با پشت سر گذاشتن همه مشکلات ، پزشکان می توانند از عینک های واقعیت افزوده هوشمند استفاده کنند که تمام اطلاعات مربوط به آنها را هنگام انجام عمل جراحی نمایش می دهد و به آنها کمک می کند تا روی وظیفه مورد نظر تمرکز کنند.

تحصیلات

واقعیت افزوده در بخش آموزشی می تواند عامل اصلی تغییر در نحوه یادگیری کودکان باشد. این فناوری محتوایی فراگیر در اختیار دانشجویان قرار می دهد که به آنها در درک مفاهیم کمک می کند. با کمک مدل های سه بعدی ، دانش آموزان می توانند اطلاعات پیچیده را به روشی آسان تر جذب کنند و درک گسترده تری از مباحث را برای آنها فراهم کنند.

در عصر و عصر پویای ما ، موزه ها و اماکن تاریخی ویژگی های AR را در نمایشگاه های خود گنجانده اند تا همتراز با فناوری باشند. این یک روش عالی برای افراد برای کاوش و کسب دانش اضافی رسانه است. واقعیت افزوده همه چیز در مورد اکتشاف است ، که در نهایت دانش آموزان را به سمت یادگیری و درک سوق می دهد. این یک برنده برای صنعت و فناوری است.

نتیجه:

شکی نیست که واقعیت افزوده چیزی بیش از این پنج صنعت تغییر شکل خواهد داد. با انطباق دستگاه ها با فناوری جدید ، رشد در واقعیت افزوده بسیار زیاد است. با وجود بسیاری از مزایای مثبت ، واقعیت افزوده می تواند به شدت آنچه انسان است را تغییر دهد

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا