این مقاله در مورد نرم افزار Thriive است که اخیراً توسط مارک بیشاپ و شرکا منتشر شده است

[ad_1]

درآمد اینترنتی | سرمایه گذاری

اگرچه همه اینها بسیار پیچیده به نظر می رسد ، اما برنامه در واقع برای مبتدیان مناسب است. در واقع ، یکی از مهمترین نکات فروش Thriive این است که همه کارها را از انتخاب مکان مناسب تا هدایت خودکار ترافیک برای شما انجام می دهد. برای کسب درآمد از Thriive به هیچ وجه به تجربه فنی احتیاج ندارید. برای میزبانی Thriive Hub ها حتی نیازی به میزبانی وب ندارید ، همه چیز در آن گنجانده شده است …

“سیستم خرد” چیست؟ “مرکز Thriive” چیست؟ چطور کار میکند؟

در اصل ، “سیستم خرد” یک شرکت کوچک است. Thriive فقط با چند کلیک ماوس با کمترین کار (تقریباً هیچ) سیستم های کوچک و کاملاً سودآوری ایجاد می کند …

“Thriive Hub” جایی است که جادوگری اتفاق می افتد. این وب سایتی است که ثابت کرده است برای مشاغل کوچک سودآور است. نکته قابل توجه در مورد “مراکز” ایجاد شده توسط Thriive این است که آنها ثابت کرده اند که شرکت های وابسته را متحول می کنند و پیشنهادات CPA بسیار موثر هستند. تمام آزمایشات اسپلیت توسط مارک و تیم قبل از راه اندازی Thriive انجام شده است …

این نرم افزار علاوه بر ایجاد Hub ، در انتخاب مخاطب (به عنوان مثال انتخاب یک مکان سودآور) و ایجاد ترافیک نیز کمک می کند. هنگامی که “فعال” می شود ، ایجاد ترافیک رایگان (سئو و پخش محتوای خودکار با کیفیت بالا از طریق سایت های پربازدید) آغاز می شود. این بدان معناست که شما می توانید آرام بنشینید و آرام باشید زیرا سیستم از خلبان اتوماتیک ، 24/7/365 درآمد کسب می کند …

آیا واقعاً می توانید با Thriive درآمد کسب کنید؟

البته ، این برنامه فرمول سود اثبات شده ای را که خود مارک بیشاپ از آن استفاده می کند به طور خودکار انجام می دهد. در واقع ، این سیستمی است که مارک هنگام شروع بازاریابی آنلاین از طریق آن فقط در 6 ماه 6 عدد تولید کرد.

آیا Thriive همان چیزی را که قول داده بود انجام می دهد؟

بله همینطور است این برنامه چهار مرحله را که وعده داده بسیار خوب انجام می دهد.

با این حال ، انتظار نداشته باشید که 6 شخصیت را با یک “Thriive Hub” و فقط یک مینی سیستم کار کنید. در حالی که مارک مشخص نمی کند که در طی 6 ماه چه تعداد شرکت کوچک سیستم موفق به انجام 6 شماره شده است ، اما می توانید اطمینان داشته باشید که او بی وقفه کار کرده و سود بسیاری از آنها را کسب کرده است.

البته ، مارک در آن زمان همه کارها را به صورت دستی انجام می داد و اکنون همه چیز با Thriive خودکار شده است ، که کار را بسیار راحت تر می کند.

اما اگر می خواهید این نتایج خارق العاده را بدست آورید ، باید برای ایجاد مراکز زیادی در زمینه های مختلف آماده باشید. اگرچه کارهای زیادی در زمینه راه اندازی Thriive Hub وجود ندارد ، اما شما باید آماده باشید تا آنها را به طور مداوم برای حداکثر سودآوری تنظیم کنید.

مارک بیشاپ کیست و آیا قابل اعتماد است؟

مارک بیشاپ یک بازاریاب وابسته و توسعه دهنده نرم افزار بسیار موفق است. نکته قابل توجه در مورد مارک این است که برنامه های او معمولاً تکنیک هایی را که در تجارت شخصی اش تسلط داشته است ، خودکار می کنند. Thriive دقیقاً این کار را انجام می دهد و این خودکارسازی مراحل است که مارک هنگام شروع کار با بازاریابی اینترنتی به صورت دستی تسلط یافت.

به طور خلاصه…

آیا برای کسب درآمد اینترنتی به ابزاری مانند Thriive نیاز دارید؟ کاملاً نه ، شما می توانید تمام مراحلی را که Thriive به صورت دستی انجام می دهد انجام دهید.

با این حال ، انجام همه این مراحل به صورت دستی زمان زیادی را می طلبد و می دانید که چگونه. همچنین شما باید هر ماه ماه به ماه روی میزبانی سرمایه گذاری کنید.

در حال حاضر ، می توانید برای پرداخت یکبار مصرف به Thriive دسترسی مادام العمر داشته باشید. این به این معنی است که استفاده از Thriive بهتر است ، در واقع ارزان تر از انجام همه کارها به صورت دستی است و شما مجبور به خرید هاست هستید. از آنجا که این نرم افزار بسیار مقرون به صرفه است و ماه ها کار سخت خود را در عرض چند دقیقه انجام می دهد ، به نظر من خرید آن ضروری است!

آنها اکنون یک پیشنهاد ویژه دارند

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا