بازاریابان اینترنتی! 12 راه برای کسب درآمد در Mayweather در مقابل Pacquino بیش از حد مبارزه!

مگر اینکه ماه گذشته در حالت اغما باشید ، شما قبلاً یک تهوع تبلیغاتی راجع به درگیری (بیش از حد) پیش رو بین Floyd Mayweather و مانی Pacquiao شنیده اید.

بازار | کسب درآمد

این رویداد که با عنوان “واقعه قرن” شناخته می شود ، فوراً بازاریابان را به سه دسته جدا می کند.

شماره 1. کسانی که تعجب می کنند چه کسی در این مسابقه پیروز خواهد شد و پول را خرج می کند (مستقیم یا غیرمستقیم)

کسانی که می پرسند چگونه می توانند در مبارزه با پول درآمدند.

– و-

شماره 3. کسانی که نشسته اند و می پرسند … چه اتفاقی افتاد!

این مقاله ادای احترامی برای کسانی است که می خواهند در گروه دو باشند (شماره 2). شماره 1 و 3 شما تنها هستید.

در اینجا ایده هایی وجود دارد که تیم من تبادل کرده است و ما دوست داریم با شما به اشتراک بگذاریم ، امیدوارم که ایده های سودآوری را به وجود آورد.

نیازی به گفتن نیست … هر کاری انجام دهید – باید سریع عمل کنید! – تا 2 مه 2015

“کسانی که آماده هستند … نباید آماده شوند!” – موفق باشید ، خدا شما را بیامرزد

  • یک محصول یا خدمات وابسته یا خدماتی ارائه دهید تا تجربه مبارزه با فن خود را بهبود بخشید. در مورد راحتی ، آسانتر یا سریع تر برای محصول یا خدمتی که می توانید برای طرفداران مبارز ارائه دهید ، فکر کنید.

  • تی شرت ، کلاه یا سایر لوازم جانبی منحصر به فرد را با موضوع یا گفته های جذاب و خنده دار چاپ کنید. هرچه منحصر به فرد تر ، باهوش تر ، وحشی یا غریبه باشد ، بهتر می شود. مراقب نقض حق چاپ / مارک تجاری باشید.

  • دایرکتوری یا لیست آنلاین ایجاد کنید که به هواداران کمک می کند با استفاده از پیوندهای وابسته ، AdSense یا فرم ثبت نام موارد مرتبط با مبارزه و کسب درآمد را پیدا کنند. هر چه به میدان نبرد نزدیک تر شوید ، طرفداران مبارز بیشتری (و کسانی که در مورد نبرد می نویسند یا می نویسند) به نوشتن اطلاعات سریع نیاز دارند.

  • یک صفحه وب ایجاد کنید که به طرفداران نشان می دهد آخرین اخبار جنگ و کسب درآمد را با AdSense ، پیوندهای تبلیغ کننده و فرم اشتراک دریافت کنید. این روزهای گذشته … این موجی از طرفداران خواهد بود که به دنبال اطلاعات جدیدی از این مبارزه هستند.

  • یک جنگ رایگان نشان می دهد که در آینده می تواند لیستی از هواداران بوکس برای پست الکترونیکی ایجاد کند. این می تواند هر چیزی باشد از یک پوستر سفارشی ، راهنمایی برای یک واقعیت غیر معمول در مورد مبارزان ، تاریخ بزرگترین دعوا بوکس یا حتی یک خبرنامه.

  • نمایش اطلاعات بوکس هدفمند همسران / دوست دختران چه کسی از بوکس خبر ندارد. سود؟ برای کمک به آنها به تماشای هوشمندانه تر با همکاران یا حتی افزایش شانس گرفتن یک تاریخ / عاشق کمک می کند.

  • موضوع (های) جنگی را با زاویه و توسعه منحصر به فرد بنویسید (هیچ کس فکرش را نمی کند … و آنها را به یک مجله ، وبلاگ یا وب سایت بفروشید. آنها اطلاعاتی مانند گودال بی انتها مصرف می کنند).

  • یک ویدیوی خنده دار یا دیوانه YouTube را با عنوان Fight ایجاد کرده و از آن کسب درآمد کنید.

  • صفحه اصلی “بهترین ایده های حزب مبارزات” را جمع آوری کرده و از طریق لینک های وابسته ، AdSense یا فرم اشتراک سرمایه گذاری کنید.

فکر خوب است ، اما فراموش نکنید بعد از مبارزه با پول این نیز انجام می شود. امکانات بی پایان است.

  • در یک فیلم طنز یا مستقیم از “آنچه من در مورد جنگ فکر کردم” ایجاد و سرمایه گذاری کنید.

  • بعد از مبارزه با موضوع پیراهن ، کلاه و لوازم جانبی حس شوخ طبعی ایجاد کنید.

  • یک مقاله منحصر به فرد یا طنز “بعد از نبرد” بنویسید و آن را به یک مجله یا وبلاگ بفروشید.

امیدوارم این به شما کمک کند ایده های سودآور برای شما ایجاد شود. هر ایده دیگری ، به اشتراک بگذارید. ده ها میلیون متعصب (با پول در دست) وجود دارد که شدیدا می خواستم مبارزه با اطلاعات ، محصولات و خدمات … اکنون!

امیدوارم که شما “برنده” شوید و یک ضربه سودآور برای مشت زدن به آن بدست آورید!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا