بازاریابی آرسنال شما چیست؟

[ad_1]

این باید سوالی باشد که همه از خود می پرسند. چه چیزی در زرادخانه بازاریابی من است؟ بیایید ابتدا در مورد زرادخانه بازاریابی صحبت کنیم.

آرسنال همانطور که تعریف شده است [http://www.nps.gov/prsf/history/glossary.htm] این ساختمان یا موسسه ای برای ساخت ذخیره تعمیر و صدور اسلحه و مهمات است.

زرادخانه بازاریابی که شما انتخاب کردید یک بانک اطلاعاتی است که شامل کلیه تکنیک ها و تاکتیک های من برای کسب درآمد آنلاین است.

زرادخانه بازاریابی من از نظر فنی پایگاه داده نیست. این پوشه ای است که در رایانه من به نام بازاریابی آرسنال وجود دارد. در این زرادخانه من حجم های دیگری از طبقه بندی های مختلف مانند:

لیست تولید ترافیک ایجاد درآمد AdSense تخصصی جستجو برای محصولات

& # 133؛ و چند مورد دیگر. در هر یک از این حجم برنامه های گام به گام فناوری ها و منابعی وجود دارد که به من کمک می کند تا بصورت آنلاین درآمد کسب کنم.

به عنوان مثال در پوشه My List Creation در بازاریابی من آرسنال من الگویهایی را دارم که قبلاً برای ایجاد صفحات موفقیت آمیز در فرود آمدید و قصد دارم به من کمک کند تا این سایت ها را ایجاد کنم تا حداکثر تبدیل برای مشترکین داشته باشم و برخی از کتاب های الکترونیکی که بیش از پیش به آنها می گویم در ساخت لیست هستم. و برخی موارد دیگر

اکنون هر بار که می خواهم یک لیست جدید ایجاد کنم یک لیست موجود را ویرایش کنم تا بتوانم مشترکان بیشتری را بدست آورم زرادخانه بازاریابی خود را باز کنم به پوشه ساختمان لیست بروم و هر آنچه را که باید بدانم و استفاده کنم در دسترس است.

به همین دلیل باید از خود بپرسید. چه چیزی در زرادخانه بازاریابی من است؟ اگر بگویید من یکی ندارم وقت آن است که شروع به ساختن یکی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد پوشه جدید در رایانه خود در جایی است و نام آن را بازاریابی آرسنال نامگذاری کرده اید.

حالا شما می خواهید چه کاری انجام دهید؟ بیایید بگوییم که او به سایت جدیدی که ایجاد می کند رفت و آمد می کند. سپس در داخل پوشه بازاریابی آرسنال یک پوشه جدید با نام تولید ترافیک ایجاد کنید.

اکنون پردازنده word خود را باز کرده و یک سند جدید ایجاد کرده و آن را به عنوان فایل TrafficPlan در این پوشه ذخیره کنید. یک برنامه تجاری ایجاد کنید و دوباره آن را ذخیره کنید. نمی دانم از کجا شروع کنم؟ سپس زمان آن است که شروع به جستجو کنید. مقالات کتابهای الکترونیکی وبلاگها یا هر آنچه را برای جستجو در راه پیدا کردن راه هایی برای رانندگی می توانید بخوانید. تمام نتایج خود را در سند TrafficPlan خود ثبت کنید.

در حالی که جستجو اگر در مورد ترافیکی که می خواهید به آن مراجعه کنید منابعی پیدا کردید فقط آن را در پوشه ایجاد Traffic ذخیره کنید.

هنگامی که تمام تحقیقات خود را تمام کردید وقت آن است که اقدامی انجام شود. با اولین تکنیک شروع کنید. استفاده کنید آیا او کار می کند؟ چقدر موفق؟ همه این موارد را در سند TrafficPlan خود ثبت کنید.

با گذشت زمان شما از قلمرو زرادخانه بازاریابی جهانی خارج خواهید شد که به شما امکان می دهد هر کاری و هر کاری را که می خواهید انجام دهید! من یک میلیون دلار برای زرادخانه بازاریابی خود نمی گیرم زیرا این پتانسیل را دارد که میلیون ها دلار درآمد کسب کنید و با گذشت زمان و تمرکز می توانید یک زرادخانه بازاریابی یک میلیون دلاری نیز داشته باشید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا