بازاریابی از مقایسه توییتر با بازاریابی سنتی استفاده می کند

[ad_1]
بازاریابی سنتی به انواع استراتژی هایی اطلاق می شود که افراد هنگام تبلیغات در اینترنت به صورت خارجی یا خارجی استفاده می کنند. بازاریابی آنلاین شامل بازاریابی روی صفحه ، بازاریابی ایمیلی ، استراتژی های متمرکز بر SEO ، پرداخت به ازای کلیک و موارد دیگر است. بازاریابی خارجی شامل تبلیغات در روزنامه ها ، مجلات ، رادیو یا تلویزیون است. در اینجا برخی از اهداف اشتراک گذاری shareware که می توانید استفاده کنید آورده شده است. سر و صدای جدید با بازاریابی در توییتر ایجاد می شود.
اگر می خواهید از توییتر به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کنید ، فقط باید با ایجاد یک حساب کاربری شروع کنید. ایجاد رایگان است و شما فقط به آدرس ایمیل نیاز دارید. البته می توانید جزئیات شخصی خود را به دکوراسیون وب سایت خود اضافه کنید. یک چیز واضح است ، شما اطلاعات شخصی را ارائه نمی دهید ، اما اطلاعات مربوط به شرکت خود یا محصولاتی را که ارائه می دهید ارائه می دهید.
پس از بازیابی حساب ، اتصال را شروع می کنید. این یکی از مهمترین عناصر کل فرآیند بازاریابی است. شما باید افرادی را پیدا کنید که علاقه مند به خرید آنچه شما ارائه می دهید ، باشند. سپس باید آنها را دنبال کنید ، با آنها صحبت کنید و در ارتباط باشید. با گذشت زمان ، آنها همچنین به حساب شما نگاه می کنند و شما را دنبال می کنند.
آنچه من توجه کرده ام این است که شما توییتر را به عنوان مبنایی برای گسترش تجارت خود ندارید. شما باید یک نام تجاری در دنیای واقعی ایجاد کنید و سپس آن را در توییتر گسترش دهید. این یک فرایند دو مرحله ای است و بدون اصول اولیه نمی توانید بازاریابی توییتر را انجام دهید.
اگر ساختار بازار خود را بیشتر مقایسه کنید ، به یک نکته بسیار مهم پی خواهید برد – در یک بازار سنتی ، همه مشتریان شما جدا هستند و مطمئناً یک گروه واحد از افراد را تشکیل نمی دهند. این یک ضرر واقعی است زیرا دسترسی به همه سخت تر است.
در توییتر ، همه متصل هستند. این امر مشتریان شما را محدود نگه می دارد و دسترسی آسان تر ، به روز رسانی و حداقل سرمایه گذاری را در اختیار شما قرار می دهد.
آخرین ویژگی متمایز این دو ، ترتیب رشد است. در حالی که بازاریابی سنتی فروش را افزایش می دهد ، توییتر فروش بیشتری را ارائه می دهد. با تبلیغات منظم خود ، تا آنجا که می توانید با افراد بیشتری تماس می گیرید. در توییتر ، پیروان شما نیز در مورد محصول شما می شنوند و شما را از این روند خارج می کنند.
راز بازاریابی توییتر این است که این دو روش را با هم ترکیب کرده و از آنچه می توانند ارائه دهند استفاده کرده و آنچه را که ندارند جبران کنند. با صبر و حوصله ، می توانید با بازاریابی توییتر به نتایج برجسته ای دست پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقت خود را با سایر کاربران بگذرانید.

بازی | تلویزیون

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا