بازاریابی اینترنتی – ابزار و نکاتی که بدون هتل و رستوران امکان پذیر نیست

[ad_1]

داشتن یک وب سایت به شما دسترسی مستقیم به 1.5 میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان می دهد. مشکل این است که داشتن یک وب سایت به معنای دستیابی توده ها یا مهمتر از آن بازار هدف نیست.

بازاریابی اینترنتی به عنوان یک رویکرد مقرون به صرفه برای رانندگی ترافیک به وب سایت شما و ارتقاء فروش مشاهده می شود. این روشها مقرون به صرفه هستند و می توانند بازده خوبی در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی داشته باشند. از همه بهتر تأثیرات کاملاً قابل اندازه گیری است.

نام تجاری شما می خواهد در موتورهای جستجو ظاهر شود و در صفحات نتایج خود جایگاه های بالایی را اشغال کند. هدف شما این است که توجه زیادی به برند و سایت خود داشته باشید. شما می خواهید در وب سایت های دیگر که سطح بالایی از نوع مشتری شما را به خود جلب می کند دیده شوید و در نهایت می خواهید آنها را کلیک خرید کتاب یا مشترک کنید. اما چگونه؟

ابزارها و تکنیک های بازاریابی اینترنتی

شما باید با ابزارهای موجود کار کنید تا ابتکاری ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل را ایجاد کنید که کاربر را به عمل ترغیب کند. درک ابزارها بسیار مهم است بنابراین بیایید با چند تعریف شروع کنیم:

بازاریابی اینترنتی

این به همه فعالیت های آنلاین اشاره دارد که کاربران را با مارک شما مرتبط می کند. اثرات را می توان با درک روشنی از مقرون به صرفه بودن فعالیت جستجو کرد. برخی از نمونه ها شامل تبلیغات به ازای هر کلیک تبلیغات نمایش میکروسایت بازاریابی ایمیل و برنامه های وفاداری است.

بازاریابی ایمیلی

احتمالاً مقرون به صرفه ترین گزینه. با استفاده از بانک اطلاعاتی مشتری می توانید گفتگوی مستقیمی با افراد علاقه مند به محصول خدمات یا برند خود داشته باشید. آنها اطلاعاتی را در مورد آنچه دوست دارند به شما داده اند تا بتوانید ایمیل های خود را برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های آنها سفارشی کنید. بهترین چیز این است که در مقایسه با اشکال سنتی بازاریابی نسبتاً ارزان است. بازاریابی ایمیل همیشه باید به عنوان یک تماس شخصی با خواننده تلقی شود و به همین ترتیب محتوای هر ایمیل (مانند طراحی خلاق چیدمان نوشتن و صدای صدا) باید احساس دلبستگی ایجاد کند.

اما به یاد داشته باشید آن را کوتاه و هیجان انگیز نگه دارید – این دکمه حذف فقط چند سانتی متر فاصله دارد!

تبلیغات به ازای هر کلیک

قرار دادن تبلیغات نمایش در وب سایت ها یا موتورهای جستجو جایی که برای هر کلیک کاربر پرداخت می کنید می تواند راهی مؤثر برای افزایش ترافیک باشد. سیستم Google AdWords بسیار توصیه می شود.

SEO (یا SEO)

این اساساً به کلیه فعالیتهایی که به موتورهای جستجوگر کمک می کند مانند Google در یافتن وب سایت شما کمک می کند. روشهای بهینه سازی موتور جستجو وقتی کاربران به جستجوی کلمات کلیدی یا اصطلاحات خاصی می پردازند علاقه بیشتری را از موتورهای جستجو ترغیب می کنند وب سایت شما را جستجو آسانتر می کند.

بازاریابی وابسته

با همکاری با تامین کنندگان یا مارک های جذب کننده بازار هدف می توانید شبکه ای از پیوندها بین وب سایت های یکدیگر ایجاد کنید تا به جذب بازدید کننده بین شما کمک کند. این پیوند همچنین به رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بسیاری از شبکه های اجتماعی وبلاگ ها انجمن ها یا سایت های بازبینی که مشتریان شما از آنها استفاده می کنند برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها وجود دارد. اگر این بستر مربوط به برند شما باشد و شما باید زمان ذخیره اطلاعاتی را که دارید ارسال کنید این بخش مهمی از استراتژی بازاریابی اینترنتی شما خواهد بود.

نکات Glimpses

این ترکیبی از بازاریابی غیرفعال (فعالیتی است که برای اجرای پشت صحنه آماده است) و بازاریابی فعال (مداوم و مداوم مدیریت می شود) که زمینه را برای آگاهی از برند شما به صورت آنلاین فراهم می کند. در اینجا چند روش برای به دست آوردن بیشترین استفاده از بازاریابی خود به صورت آنلاین آورده شده است.

توسعه کمپین بازاریابی آنلاین

یک بازه زمانی تعریف کنید یک پروپوزال ایجاد کنید و یک کمپین تهیه کنید. شخصی را که می خواهید پیشنهاد را دریافت کنید انتخاب کنید و بگویید که چگونه به آنجا خواهید رسید. آیا از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؟ آیا آنها در پایگاه داده مشتری شما هستند؟ آیا از گوگل استفاده می کنند؟ انتخاب یک ترکیب خوب از کانال های مرتبط روشی مطمئن برای به حداکثر رساندن هزینه خود است.

ادغام آنلاین و آفلاین

برای هدایت ترافیک به سایت خود باید از ابزارهای آفلاین خود (مانند مسابقات مجله روابط عمومی و غیره) استفاده کنید. هنگام برنامه ریزی یک بازاریابی ادغام یک پیام واحد در تمام کانال های آفلاین و آنلاین تأثیر بیشتری خواهد داشت.

فریبنده خلاق

ترجمه یک تجربه آنلاین مجلل و آنلاین همیشه آسان نیست. ایده های دیجیتالی با محتوای جذاب و کارکردهای آسان تجربه برند شما را به روشی که شایسته شماست ارائه می دهد.

سئو خود را تقویت کنید

از توسعه دهنده وب سایت یا آژانس بازاریابی خود بخواهید که فناوری های سئو را در سایت خود بهبود بخشد یا از آنها بخواهید مناطقی از سایت را تغییر دهند تا آنها را برای موتور جستجو مرتبط تر کنند.

محتوا پادشاه است

صرف نظر از ابزاری که انتخاب می کنید ضمن روشن شدن ویژگی های مثبت محصولات اطمینان حاصل کنید که مطالب مربوط به خواننده هستند.

شکی نیست که قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی آنلاین آنهایی هستند که نه تنها تصور کاربران اینترنت را به خود جلب می کنند بلکه آنها را به سمت ایجاد انگیزه – به خرید این کوپن اشتراک در بانک اطلاعاتی یا کتابی که وعده غذایی / تعطیلات / اسپا می بخشد شکی نیست. در کنار هم ابزارهای موجود می توانند به شما نسبت به رقبا کمک کنند بازدید کنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کرده و بازار بیشتری را برای برند شما ارائه دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا