بازاریابی اینترنتی اسرارآمیز – 5 راز ساده که باید بدانید

ممکن است شما یک مبتدی باشید که با کاوش در عرصه اینترنت تصمیم به استفاده بیشتر از بازاریابی گرفتید. شما همچنین سالها بازاریاب اینترنتی بوده اید و می خواهید به افزایش پیگیری های خود کمک کنید. در اینجا پنج راز وجود دارد که توسط بهترین کمپین های بازاریابی شناخته شده استفاده می شود. این چهار نکته مطمئناً به شما در دستیابی به نتایج مثبت کمک خواهد کرد: ابزار ، ترافیک ، توصیفات ، اعتماد و جهت.

1 ابزارها

شاید شما در حال حاضر اصول – – پروفایل در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ، تبلیغات وب سایت و تجارت خود داشته باشید. موفق ترین مبارزات فراتر از آشکار است. در مورد ایجاد یک پست مهمان در یک وبلاگ با رتبه بالا چطور؟ ایجاد موضوعات و مباحث بحث نیز به شما کمک می کند. همچنین می توانید پیش بروید و خود را با وب سایت های محبوب معرفی کنید تا بتوانند سایت شما را به عنوان پیوند اضافه کنند. این قطعاً می تواند ترافیک وب را افزایش دهد.

آیا تاکنون سعی کرده اید در فهرست های موتورهای جستجو مانند یاهو و گوگل مشترک شوید؟ همچنین دریافت لیستی از فهرستهای اصلی با شما کار می کند. حتماً تمام مطالب خود را به روز و به روز نگه دارید. کیفیت مطالب شما در اینجا جنبه اصلی خواهد داشت. پس از هدایت سایت شما ، باید مورد نظر و به دلخواه کاربر تنظیم شود ، بنابراین موضوع باید بتواند نیازهای آنها را برآورده کند.

2 حرکت ترافیک

افزایش ترافیک وب یک هدف ثابت برای بازاریاب اینترنتی است. منابع زیادی دارید (مانند Google AdSense ، Looksmart و غیره). به طور مداوم به ترافیک وب و همچنین سایر معیارهای الکترونیکی نگاه کنید. این باید فراتر از فقط جستجو باشد — کجا می توانید پیشرفت کنید؟ در کدام ساعات روز بیشترین میزان ترافیک را به دست می آورید؟ به چه صفحاتی نگاه می کنند؟ آیا آنها از موتورهای جستجو خاص آمده اند؟ رشته های شما از کجا آمده اند؟ هنگامی که شما می توانید آن را تعیین کنید ، اکنون باید بتوانید آنچه را که در حال حاضر دارید بهبود بخشید. شما می توانید در اسرع وقت ویرایش کنید ، اما مراقب باشید: هر چیزی که تغییر می دهید باید همیشه با ویژگی کلی محصول شما سازگار باشد.

3 توصیفات – توصیه ها.

چه در تلویزیون باشد و چه به صورت آنلاین ، توصیفات مشتری یکی از تأثیرگذارترین وسایل برای فروش بیشتر است. هنگامی که کاربران واقعی محصول شما در مورد چقدر شگفت انگیز صحبت می کنند ، این اطمینان را به کاربران می دهد که محصول شما آنچه را که لازم است به آنها می دهد. هنگامی که یک کاربر متوسط ​​گواهینامه هایی را مشاهده می کند که می تواند به آن لینک دهد ، استفاده از محصول برای او راحت تر است.

4 اعتماد به نفس.

شما به سادگی نمی خواهید مشتریان خود از محصولات شما بهره مند شوند ، شما فقط می خواهید که آنها دوباره به بازار برگردند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند. اینجاست که باید اعتماد مصرف کننده خود را برقرار کنید. ضمانت های برگشت پول همیشه پاداش اضافه شده ، تضمین رضایت ، پاداش هستند. از این طریق ، آنها می دانند که بازاریابان “کلاه سیاه” نیستند که سعی می کنند آنها را به چیزی که واقعاً نمیخواهند فریب دهند.

5 روندها

بیشتر محصولات اصلی محصولاتی هستند که بیشترین وزوز را ایجاد می کنند و در بزرگراه اطلاعاتی ، این سرعت به اندازه چند ثانیه می تواند باشد. شما می خواهید اولین نفری باشید که جدیدترین روشها و روشهای سریعتر را برای بهبود فعالیت خود انجام داده و دائماً به بررسی مشتری می پردازد. از بررسی مسابقه نترسید و ببینید چه چیزی دارند! این به شما کمک می کند تا به برنامه فعلی خود نگاهی بیندازید و راه هایی برای بهبود آن پیدا کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا