بازاریابی اینترنتی – اهمیت استفاده از تبلیغات رایگان طبقه بندی شده آنلاین

[ad_1]

هنگامی که نوبت به بازاریابی مشاغلتان بصورت آنلاین می رسد ، تبلیغات طبقه بندی شده دوست شما هستند. هرچه تبلیغات طبقه بندی شده تری در محل شما باشد ، احتمال مراجعه به وب سایت شما بیشتر خواهد شد. این همه در مورد کمیت است. خبر جالب این است که صدها وب سایت وجود دارد که به شما امکان می دهند یک آگهی طبقه بندی شده را به صورت رایگان قرار دهید. اکثر وب سایت ها حداقل یک ماه آگهی طبقه بندی شده شما را در اینترنت نمایش می دهند. برخی وب سایت ها به شما امکان می دهند تا حداکثر 6 ماه آگهی خود را اجرا کنید. این بسیار عالی است زیرا وقتی یک لیست کیفی برای مشاغل خود ایجاد کرده و در سایت قرار دهید ، دیگر نیازی به بازگشت و ارسال مجدد آگهی برای ماه ها نیست.

وقتی بیشتر افراد درمورد تبلیغات اینترنتی با تبلیغات طبقه بندی رایگان فکر می کنند ، به فکر Craigslist هستند اما گزینه های بیشتری وجود دارد که می توانید برای بازاریابی مشاغل خود استفاده کنید. این امر به ویژه ضروری است زیرا شرکتهایی که برای شغل ها تبلیغاتی را در Craigslist قرار می دهند ، اغلب حذف می شوند ، سپس صاحب مشاغل آنلاین خود را می بیند که بارها و بارها تبلیغات را برمی گرداند و باز می گرداند.

برای شروع جستجو برای وب سایتهای تبلیغاتی رایگان طبقه بندی شده رایگان در اینترنت ، “تبلیغات طبقه بندی شده رایگان” را در Google جستجو کنید. ممکن است برخی از وب سایت ها برای ایجاد یک حساب کاربری از شما بخواهند ، اما بسیاری از افراد به شما امکان می دهند بدون هیچ گونه نیاز به ایجاد حساب کاربری خود را ارسال کنید. وقتی مجبور به ایجاد یک حساب کاربری هستم ، تمایل دارم در صورت امکان از همان نام کاربری و رمز عبور استفاده کنم. این به من اجازه می دهد تا هنگام مراجعه به وب سایت به راحتی اطلاعات ورود خود را به خاطر بسپارم.

من به شما توصیه می کنم برای کسب و کار / وب سایت خود یک توضیحات خوب بنویسید و توضیحات یکسان را در هر یک از سایت های طبقه بندی شده برش داده و چسباندن کنید. شاید مجبور شوید آن را کمی تنظیم کنید اما بیشتر اوقات باید بتوانید همان توضیحات را برش داده و چسباند و این کار باعث صرفه جویی در کار شما خواهد شد.

هنگام ایجاد توضیحات خود ، حتما از محتوای “کلید واژه غنی” نیز استفاده کنید. از آنجایی که بیشتر وب سایتهای طبقه بندی شده آنلاین نویسه های موجود در توضیحات را محدود می کنند ، باید مطمئن شوید که از فضای خود نهایت استفاده را خواهید کرد شما باید با دقت کلماتی را انتخاب کنید که به شما بهترین تبلیغات را برای رتبه بالا در موتورهای جستجو بدست می آورد.

به خاطر داشته باشید که هر بار که تبلیغ آنلاین را در وب سایت خود قرار دهید ، پیوند متقابل ایجاد می کند. Google تمایل دارد وب سایتهایی را با بیشترین پیوندهای متقابل بالاتر از سایرین رتبه دهد. دلیل این امر این است که اگر وب سایت های دیگر محتوای شما را به اندازه کافی مناسب بدانند تا شما را پیوند دهند ، محتوای شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

تبلیغات طبقه بندی شده رایگان آنلاین مخصوصاً برای یک صاحب مشاغل آنلاین که کار خود را شروع کرده و دارای بودجه محدودی هستند بسیار عالی است. به جلو بروید ، حداقل ارسال یک آگهی تبلیغاتی طبقه بندی شده جدید را به یک هدف شخصی تبدیل کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا