بازاریابی اینترنتی – جوانب مثبت و منفی آن

[ad_1]

نامهای مختلفی وجود دارد که می توان از آنها برای بازاریابی اینترنتی استفاده کرد. این اسامی بازاریابی اینترنتی بازاریابی الکترونیکی یا بازاریابی الکترونیکی است. اصطلاح بازاریابی اینترنتی به بازاریابی کالاها و خدمات بصورت آنلاین اشاره دارد.

بیشترین تأثیر بازاریابی الکترونیکی این است که در حال حاضر فروش کالاها و خدمات در سطح جهان را تسهیل کرده است. با نگاهی به تأثیر دیگری که در بازاریابی آنلاین به وجود آمده است در حال حاضر پاسخ سریع مشتریان بالقوه را تسهیل کرده است و کیفیت را به عنوان یک رسانه تبلیغاتی بی نظیر می کند.

به این نوع بازاریابی می توان دامنه وسیعی اشاره کرد زیرا فقط اینترنت بی سیم و کاربران ایمیل را هدف قرار می دهد. وقتی شخص به بازاریابی الکترونیکی مراجعه می کند این به معنای بازاریابی مستقیم از طریق پست الکترونیکی است. این همان کاری خواهد بود که به مخاطب ابزاری برای برقراری ارتباط از طریق پیام جمع آوری کمک مالی از یک منظر گسترده تر هر ایمیلی که برای مشتریان بالقوه یا موجود ارسال می شود می تواند یا در نظر گرفته شود که بازاریابی الکترونیکی محسوب شود.

توجه داشته باشید که این اصطلاحات همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد:

  • ایمیل با هدف تقویت روابط فروشنده با مشتری های موجود و گذشته ارسال می شود. ایمیل را می توان برای تشویق تکرار تجارت و وفاداری مشتری استفاده کرد.
  • این همچنین می تواند به عنوان روشی برای به دست آوردن مشتریان جدید یا ترغیب مشتریان موجود برای خرید چیزی در مدت زمان کوتاه استفاده شود. و غیره.

در اینجا برخی از جوانب مثبت و منفی استفاده از تبلیغات پستی سنتی در مقایسه با ایمیل آورده شده است:

مزایای

  1. این امر به دلیل تأثیر بسیار زیادی در شرکت های مختلف تأثیر دارد. ردیابی بازده دقیق سرمایه گذاری که ثابت شده است در صورت صحیح انجام شده بسیار آسان است.
  2. گفته می شود که در مقایسه با بازاریابی جستجو دومین مؤثر است.
  3. هنگام رسیدن مشتری به مشتریان بالقوه در تعداد زیادی از طریق اشتراک ایمیل بسیار موثر است.
  4. اوری تعداد زیادی از افراد دارد که هر روز از ایمیل استفاده می کنند.
  5. وقتی بازاریاب های دیجیتال که 15٪ و غیره ارزش دارند به علامت محبوبیت می رسد.

منفی

بزرگترین اشکالی که می تواند با بازاریابی الکترونیکی همراه باشد این واقعیت است که برخی از پیام های نامه الکترونیکی توسط ارائه دهندگان پست الکترونیکی و سایر سیستم ها فیلتر شده یا رد می شوند. به عنوان مثال در سال 2008 تقریبا نیمی از ایمیل های ارسال شده از طریق این بستر به مخاطبان خود رسیدند. این بدان معنی است که در رسیدن به هدف بسیار پایین تر از ده درصد بود. این بدان معنی است که شرکتهایی که استفاده از نامه الکترونیکی را بخشی از کمپین بازاریابی الکترونیکی خود می دانند باید از پیروی از قوانین مربوط به اسپم در ایالات متحده و سایر قوانین مستقیم یا غیرمستقیم با آنها اطمینان حاصل کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا