بازاریابی اینترنتی هتل – رسانه اجتماعی اجتماعی هتل و وفاداری مشتری

بازاریابی در هتل آنلاین باید فعالیتهای بسیاری را داشته باشد که برای دستیابی به یک نتیجه موفق استفاده می شود. این مقاله به رسانه های اجتماعی هتل ها و چگونگی استفاده مؤثر از آنها برای بهبود وفاداری مشتری و همچنین پیشبرد تجارت می رود.

اداری | اینترنتی

هتل رسانه اجتماعی – رویکرد صحیح

استفاده از برنامه های رسانه های اجتماعی به طور مؤثر بدان معنی است که شما باید متفاوت از کانال سنتی بازاریابی به آنها نزدیک شوید. به طور کلی افرادی که از سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر استفاده می کنند همیشه حاضر نیستند آنها را بفروشند. آنها بیشتر وقت اینترنت را برای انجمن و محتوا مرور می کنند.

بنابراین اگر می خواهید از این خصوصیات به عنوان واسطه بازاریابی استفاده کنید آنها باید از آنچه در رسانه های دیگر انجام می دهید دقیق تر باشند.

فقط بخاطر داشته باشید که افراد به دنبال ارتباط با افراد واقعی و بومی مانند آنها هستند نه یک بخش ارتباطی بسیار ساده یا بسیار رسمی.

یک استراتژی برای ایجاد جامعه خود تهیه کنید

محتوا پادشاه است. دائماً در مورد خودتان صدای جیر جیر نکنید چه اتفاقی برای شما یا کارهایتان می افتد و غیره. هیچ کس دوست ندارد کسی را بشنود که در دنیای واقعی به آن سر و صدا می کند و خیلی راحت تر می توانید آنلاین کلیک کنید یا نادیده گرفتن حرفی را که کسی می گوید از آن باشد که اگر در آن در یک کافه نشسته بودید ساده تر باشد.

در مورد مواردی که احساس می کنید توسط مردم در بازار هدف ارزشمند خواهند بود بحث کنید. با فرض اینکه شما یک هتل در نیواورلئان هستید ممکن است بخواهید از وقایع مختلف مختلف (مانند ماردی گراس) که در طول این جشنواره خاص اتفاق می افتد به مردم بگویید. اگر می خواهید به مردم بازاریابی کنید می توانید به یاد داشته باشید که هتل شما به این رویداد نزدیک می شود و در طول ماردی گراس نرخ های ویژه ای را ارائه می دهید.

هدف این است که اطمینان حاصل شود که بازاریابی شما از جنبه اطلاعاتی کمپین رسانه های اجتماعی هتل ثانویه است.

اگر مطالب جالب و ارزشمند را به افراد ارائه دهید در نهایت به سراغ شما می آیند.

برای هدایت مشاغل از تبلیغات ویژه استفاده کنید

بعضی اوقات ممکن است بخواهید کارهایی را انجام دهید که کمی کند باشد. این زمان بسیار خوبی برای یک پیشنهاد تبلیغاتی است. فقط شما می توانید دقیقاً بدانید که در هتل شما چه کار خواهد کرد اما بگذارید برای شما مثال بزنم.

فرض کنید می خواهید اشغال روز ولنتاین را افزایش دهید. می توانید در کانال های رسانه های اجتماعی خود پیام ارسال کنید و به مردم بگویید در صورت رزرو روز ولنتاین 15٪ تخفیف از اتاق دریافت می کنند. شما باید تصمیم بگیرید که آیا ارزش اشغال 90٪ در 85٪ از قیمت عادی یا 60٪ با نرخ عادی را دارد. به شما بستگی دارد

اما یکی از راه های خوب برای بررسی هزینه های کاهش یافته این است که اگر کار خوبی انجام دهید باید برگردید … با قیمت کامل.

بازاریابی آنلاین هتل ها بخش مهمی از مشاغل موفق و مهمان نوازی موفق است و در صورت استفاده صحیح رسانه های اجتماعی می توانند مؤثر باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا