[ad_1]
رشد انفجاری اینترنت طی 10 سال گذشته امکان کار در خانه برای هزاران نفر را که ممکن است قبلاً این فرصت را نداشته باشند فراهم کرده است. هزینه های پایین مرتبط با کار آنلاین باعث می شود که شما به عنوان مستقل از هر زمان دیگری به راحتی کار کنید. در واقع فقط با سرمایه گذاری 20 دلار یا بیشتر هر کسی می تواند در کمتر از چند ساعت یک نام دامنه بخرد و یک وب سایت آنلاین دریافت کند.
با این وجود بازاریابی اینترنتی مواردی بیش از ثبت نام دامنه و بارگذاری وب سایت است. فرد برای فروش به کالایی و مهمتر از همه راهی برای فروش آن کالا نیاز دارد. برخلاف فروشگاه آجر و ملات سنتی که ممکن است مشتریانی را که به طور تصادفی رانندگی می کنند جذب کند وب سایت برای هر کسی که به طور خاص به دنبال آن نیست کاملاً نامرئی است.
چگونه می توان محصولات را بصورت آنلاین به بازار عرضه کرد؟ در اینجا لیستی از هفت روش محبوب ترین بازاریابی اینترنتی آورده شده است:
وب سایت مشاغل – اگر می خواهید به صورت آنلاین تجارت کنید داشتن وب سایت خود به شما کمک می کند. سایتی با اطلاعاتی در مورد محصولی که می فروشید ابزاری حیاتی است هرچه مخاطب بیشتر از کالای شما اطلاعات کسب کند وضعیت بهتری خواهید داشت.
وبلاگ نویسی – به نظر می رسد همه این روزها وبلاگی دارند و چرا نه؟ یک وبلاگ کوتاه شده برای وبلاگ وب سایتی کوچک است که غالباً به صورت دفترچه خاطرات آنلاین است و می توان با استفاده از نرم افزارهای ویژه به راحتی اصلاح و به روز کرد. Google یک برنامه وبلاگ نویسی رایگان به نام Blogger دارد و صدها مورد دیگر نیز در دسترس است. موتورهای جستجو بلاگ ها را بسیار دوست دارند و صفحات به روز شده اغلب طی چند ساعت در پایگاه های اطلاعاتی موتورهای جستجو ظاهر می شوند که وبلاگ نویسی را به یک ابزار بازاریابی م effectiveثر تبدیل می کند.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) – هیچ راهی بهتر از این نیست که افراد بتوانند به جستجوی ساده در Google و Yahoo! یا MSN برای موضوع خود. داشتن یک وب سایت طراحی شده با موتورهای جستجو می تواند تعداد زیادی ترافیک را به صورت رایگان به سایت شما وارد کند. سئو می تواند پیچیده باشد اما ابزار حرفه ای و کمک در دسترس است
بازاریابی از طریق ایمیل – با اسپم اشتباه نشود بازاریابی از طریق ایمیل فرآیند ارسال پیشنهادات محصول به طور مستقیم به مشتریانی است که عضویت در لیست پستی شما را انتخاب کرده اند. این لیست ها اغلب از صفحات وب تخصصی به نام صفحات فشار به دست می آیند که معمولاً یک گزارش رایگان یا کتاب الکترونیکی را در برابر نام و آدرس ایمیل مشتری ارائه می دهند.
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یا همان PPC که معمولاً شناخته می شود نوعی تبلیغات در صفحات نتایج موتور جستجو است که وقتی مشتری به دنبال چیزی در رابطه با محصول تبلیغات می رود تبلیغ یک تبلیغ دهنده نشان داده می شود. آگهی دهنده برای هر بار کلیک مشتری بر روی آگهی خود هزینه کمی از چند سنت تا چندین دلار به موتور جستجو پرداخت می کند.
شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس در دو سال گذشته بسیار محبوب شده اند و تعدادی از بازاریاب ها راه هایی برای تبلیغ محصولات به میلیون ها نفر از اعضای عضو آن سایت ها پیدا کرده اند. چندین کتاب در این زمینه نوشته شده است. با یک جستجوی ساده وب می توانید آنها را پیدا کنید.
بازاریابی ویروسی – این فرایندی است که در آن اطلاعات از یک کاربر اینترنت به کاربر دیگر منتقل می شود معمولاً به صورت یک ویدیو گزارش یا کتاب الکترونیکی است که سپس به اشتراک گذاشته می شود به او داده می شود یا به شخصی منتقل می شود که علاقه مند است. برخی از فیلم های تبلیغاتی YouTube.com صدها هزار بازدید ایجاد کرده اند.
برخی از شرکتها از یکی از این روشها استفاده می کنند. همه دیگران از آن استفاده می کنند. هرچه تنوع در تاکتیک های بازاریابی شما بیشتر باشد احتمال موفقیت شما در فروش بیشتر است.
[ad_2]