بازاریابی اینترنتی و نکات و ترفندهای مربوط به بازاریابی اینترنتی – چگونگی ارتقاء تجارت / وب سایت شما به صورت آنلاین

[ad_1]

روشهای مختلفی برای تبلیغ وب سایت شما وجود دارد برخی از آنها کمی از وقت شما را می خواهند در حالی که برخی دیگر سوراخ کوچکی را در جیب شما می سوزند. نیازی به گفتن نیست اگر می توانستید وب سایت خود را تهیه و ساخت کنید ترویج و بازاریابی آنلاین آن دشوار نخواهد بود.

بنابراین استراتژی بازاریابی آنلاین من عمدتاً در مورد این چند نکته است:

بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی موتور جستجوگر (SEM) به یک فناوری بازاریابی اینترنتی اشاره دارد که شامل ارتقاء وب سایت ها با افزایش دید آنها در صفحات نتایج موتور جستجو است. در اصل شامل دو روش است:

A> تبلیغات برای هر کلیک پرداخت (PPC)

B> SEO

پرداخت برای هر کلیک راهی برای هدایت موتور جستجو برای نمایش بیشتر وب سایت در نتایج جستجو در هنگام جستجو برای کاربر است در حالی که SEO راهی برای ویرایش یا بازنویسی دستی محتوای وب سایت برای دستیابی به رتبه های بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو است.

بازاریابی محتوا

این نوعی بازاریابی است که در آن رسانه ها و محتویات به منظور برقراری ارتباط و دستیابی به مشتریان بالقوه ایجاد و منتشر می شوند. محتوا ممکن است به شکل عکس خبرنامه راهنمای مطالعات موردی و غیره باشد. هدف اصلی بازاریابی محتوا فروش مستقیم یک محصول نیست بلکه ارتباط مستقیم با مشتریان موجود و بالقوه ارائه اطلاعات لازم و مفید برای آنها برای بدست آوردن وفاداری آنها است. رایج ترین و سنتی ترین روش برای بازاریابی محتوا نوشتن مقاله های توصیفی یا محتوای تبلیغاتی در سایت هایی مانند EzineArticles Squidoo ArticleBase GoArticles و غیره است. برخی حتی برای نوشتن مقاله هزینه می کنند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی راهی برای ترویج یک رویداد محصول خدمات برند یا شرکت با کمک سایتهای شبکه های اجتماعی است. این یک روش بازاریابی بدون پرداخت هزینه است زیرا به کیفیت محتوا و میزان مشارکت خوانندگان بستگی دارد. محبوب ترین سیستم عامل برای بازاریابی رسانه های اجتماعی Facebook LinkedIn Twitter Google+ MySpace و غیره است. بسیاری از این سایتها صفحه ای را به فعالیت شما ارائه می دهند که می تواند برای ارتقاء شرکت محصول یا خدمات شما استفاده شود. علاوه بر این کلام به زبان و ارسال توسط کاربران نقش مهمی در انجام همان کار دارد.

بازاریابی موبایل

بازاریابی موبایل همانطور که از نام آن مشخص است نوعی بازاریابی است که در آن تلفن های همراه پل ارتباطی بین شرکت و مشتریان آن یا مشتریان آینده بیشتر اوقات جایی است که در آن مشتریان اطلاعاتی ارائه می دهند یا معاملات سفارشی یا سفارشی در مورد محصول یا خدمات ارائه می دهند. روش های زیادی برای بازاریابی موبایل وجود دارد اما ما آن را در اینجا به محبوب ترین و موثرترین روش ها ادامه می دهیم.

a> SMS: بسیاری از ارائه دهندگان پیام کوتاه متن وجود دارند که برخلاف حاملانی که دارای حداکثر پیامک ارسال شده هستند به کاربران این امکان را می دهند تا تعداد زیادی پیامک ارسال کنند و از تحویل اطمینان حاصل کنند. بنابراین از این سرویس پیامک فله می توان علاوه بر اینکه بسیار مقرون به صرفه است برای ارسال پیام های مربوط به محصولات و خدمات به تعداد زیادی از کاربران در مدت زمان بسیار کوتاه استفاده کرد.

ب> بازاریابی مبتنی بر برنامه: با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند استفاده از برنامه های موبایل متناسب افزایش یافته است. بنابراین مفهوم ایجاد برنامه های موبایل برای سیستم عامل های iOS اندروید و Symbian و توزیع آنها به صورت رایگان در بازار برنامه های آنلاین است. ارسال اعلان های فشار به این ویژگی افزوده می شود که کاربران بلافاصله هشدارها و اعلان های مربوط به محصولات جدید خدمات یا اطلاعات جدید را دریافت می کنند.

بازاریابی ایمیلی

این یک روش بازاریابی مستقیم است که در آن پیامهای تجاری برای گروههایی از افراد با استفاده از ایمیل ارسال می شود. ممکن است ایمیل ها با هدف ارتقاء خدمات یا کالای جدید یا قدیمی و یا انجام معامله یا پیشنهاد برای کسب و کار مکرر یا تجارت فوری به بانک اطلاعاتی از مشتریان موجود یا بالقوه ارسال شود. بیشتر اوقات شرکت ها ایمیل تبلیغاتی ارسال می کنند که معامله ای برای مدت زمان محدود ارائه شده و مشتریان در صورت بهره مندی از خدمات یا محصولاتی در آن دوره از تخفیف برخوردار می شوند. همچنین ارسال خبرنامه بصورت آنلاین حس وفاداری را به مشتریان موجود می بخشد.

رتبه بندی آنلاین

تعدادی وب سایت وجود دارد که به صورت آنلاین رتبه بندی می شوند و ما می توانیم آگهی های مربوط به محصولات و خدمات خود را با قیمتی بسیار ناچیز یا مطلقاً بدون قیمت ارسال کنیم. سایتهای طبقه بندی شده یا فعال ممکن است بصورت محلی ملی یا بین المللی شناسایی شوند. با توجه به بازار آنلاین هند مواردی که به ذهن خطور می کنند Quikr Click.in Olx … هستند و لیست هرگز متوقف نمی شود. Locanto و Craigslist دو غول در بازار بین المللی آنلاین هستند و ناگفته نماند که در این دسته بسیاری هستند. هر تبلیغی که برای این سایت ها ارسال می کنید برای مدت معینی فعال است و پس از آن مجبورید مجدداً تجدید یا ارسال مجدد کنید یا در صورت نیاز تبلیغ دیگری ارسال کنید.

برنامه های تبادل لینک

Link Exchange به روشی است که دو (یا بیشتر) مدیران سایت برای نمایش منافع یا پیوند با یکدیگر در سایت خود برای منافع متقابل توافق دارند. این روش همچنین به فرایندی اشاره دارد که تعدادی از سرپرستان یا مسئولان وب سایت سایت خود را در یک وب سایت مرکزی ثبت می کنند که به عنوان میزبان عمل می کند و پیوندهای متقابل را برای وب سایت های شرکت کننده برای نمایش در صفحات خود فراهم می کند بنابراین اگر خودتان را برای تبادل برنامه های لینک در این سایت ثبت نام کنید لینک در یک سایت قرار می گیرد. وب شما در تعدادی وب سایت دیگر طبقه بندی شده مشابه و به نوبه خود شما باید لینک های آنها را در سایت خود قرار دهید ساده است درست است؟ به طور کلی این سرویس به این دلیل آزاد است که بر اساس اصل متقابل کار می کند زیرا دو طرف تقریباً به طور متقابل و مساوی سود می کنند اما گاهی اوقات در صورت انتخاب خدمات برتر و سریع به کمی ثروت خود نیاز دارید.

بحث های انجمن

تالار گفتمان روشی عالی برای تبلیغ خود به مخاطب هدف است. تقریباً برای هر موضوعی که می توانید به آن فکر کنید تالار گفتمان آنلاین / تابلوهای گفتگو وجود دارد بنابراین در اینجا گروهی از افرادی را دریافت می کنید که از قبل (و تنها) به همان موضوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهید علاقه دارند. بنابراین تمام افراد حاضر در آن بحث مشتری بالقوه شما هستند تنها کاری که باید انجام دهید رسیدن به بالاترین سطح موفقیت و انگیزش است. گوگل و یاهو همچنین برای نوشتن و تبلیغ مقالات شما دارای گفتگوهای اختصاصی / سؤال و پاسخ هستند زیرا می توانند نتایج خوبی کسب کنند.

فیلم را بارگیری کنید

رسانه های مکتوب چاپی یا ارسال شده راهی مناسب برای بازار یابی است اما فیلم های کوتاه در مورد خدمات یا محصولات شما راهی عالی برای بازاریابی هستند. در اینجا مردم فقط باید چند ثانیه یا شاید چند دقیقه به فیلم شما نگاه کنند و درک کنند که واقعاً چیست. به این ترتیب آنها به راحتی روش سنتی و نسبتاً خسته کننده خواندن تبلیغات خبرنامه یا تبلیغات را نادیده می گیرند. محبوب ترین پلتفرم YouTube است که در آن می توانید فیلم های دلخواه خود را به صورت رایگان بارگیری کنید یا تبلیغات پولی را انتخاب کنید که فیلم های تبلیغاتی بسیار کوتاه (توسط YouTube) در بین فیلم های دیگر که شاید از قبل برای مردم شناخته شده باشد شامل می شوند و بنابراین فرصت های بیشتری برای تماشای کلیپ ها وجود دارد. ویدیو تبلیغاتی.

لیست دایرکتوری

دایرکتوری های وب یا دایرکتوری های لینک دایرکتوری هایی در شبکه جهانی وب (www) هستند که به وب سایت های دیگر پیوند دارند و وب سایت ها را با توجه به محتوای آنها طبقه بندی می کنند. به عبارت ساده دایرکتوری ها موتور جستجو نیستند بلکه فقط یک فهرست آنلاین هستند که لیستی از وب سایت ها را بر اساس طبقه بندی ها و زیر شاخه ها نشان می دهند. تعداد زیادی دایرکتوری وب وجود دارد که مطابق انتخاب شما پیوندهای رایگان پرداختی متقابل و وابسته ارائه می دهند. اگر فهرست به درستی رتبه بندی شود لیست گنجاندن روش بسیار خوبی برای خرید آنلاین است. DMOZ Yahoo و Digg برخی از محبوب ترین دایرکتوری های آنلاین هستند.

معاملات آنلاین

تخفیف ها همیشه مشتری را جذب می کنند حتی اگر هیچ ارتباطی با محصول نداشته باشند. آنها متوقف می شوند به آنچه نشان داده می شود نگاه کنند. بعضی اوقات این مساله باعث می شود که شخص بتواند عمیقاً فکر کند و به فکر سود بردن از معامله باشد فقط به این دلیل که آن را با قیمت عالی دریافت می کند. وب سایت های بسیاری وجود دارند که خدمات / محصولات با قیمت های تخفیف ارائه می شوند. بازدید از Snapdeal Groupon Timesdeal و چند مورد دیگر را در نظر بگیرید.

برنامه های وابسته

پس از تمام این تلاش ها اگر هنوز مانع باقی مانده در روند فروش وجود داشته باشد بازاریابی کمیسیون همیشه در جهت تبلیغ مستقیم محصول یا خدمات است که در آن سهمی اندک از سود به ناشر یا فروشنده ای که فروش را تبلیغ می کند همیشه وجود دارد. این یک سیستم بازاریابی مبتنی بر عملکرد است و شرکت های وابسته درصدی از سود را برای فروش یا کمک به فروش یک مقاله با استفاده از هر یک از روش های فوق یا تکنیک های بازاریابی وی کسب می کنند. یک روش معمول این است که با اجازه آنها پیوندهای تبلیغاتی یا بنرها را در وب سایت های افراد دیگر قرار دهید و اگر در وب سایت آنها فروشی وجود داشته باشد باید مبلغ یا درصد مشخصی را به آنها بپردازیم.

من تجربه کمی در زمینه پخش و تبلیغ وب سایت ها دارم امیدوارم این عوامل هنگام تلاش برای انجام بازاریابی برای وب سایت جدید شما واقعاً مفید باشند اگر فراموش كردم كه به يك چيز مهم اشاره كردم ببخشيد البته در صورت اشتباه مي توانيد اظهارنظر كنيد و تصحيح كنيد. روز خوب.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا