بازاریابی اینترنتی – چیست؟

بازاریابی دیجیتال با وجود اینکه بخشی از گفتگوی غالب امروز است هنوز هم موضوعی است که بسیاری از افراد گمان می کنند. در این مقاله با استفاده از اصطلاحات غیر فنی ساده می توان اطلاعات مربوط به بازاریابی دیجیتال را ارائه داد. تأکید بر ساختن این مقاله برای خوانندگان غیر فنی است.

اینترنتی | بازار

در این عصر پیشرفت تکنولوژی ، کسی نخواهد بود که از بازاریابی دیجیتال نشنیده باشد. خوب ، این یک کلمه معمولی است که اکنون در روزها استفاده می شود ، اما همه نمی دانند که دقیقاً در چه چیزی است.

بیشتر ما بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی موتور جستجو را اشتباه می گیریم. نه فقط SEO یا بهینه سازی رسانه های اجتماعی (SMO) ، بلکه ترکیبی از همه این فعالیت ها است که به بهترین وجه برای بازاریابی وب سایت شما اعمال می شود. ماهیت این فعالیت ها در درجه اول به حوزه کاری شما بستگی دارد.

بازاریابی در تجارت خود

بنابراین ، یک مثال می آوریم: فرض کنید شما یک کتابفروشی آنلاین دارید که می خواهید بصورت آنلاین بازاریابی کنید و یک مارک ایجاد کنید ، بنابراین می توانید کاربران را به سمت کسانی هدایت کنید که از طریق سایت شما معاملات انجام می دهند و در نتیجه درآمد کسب و کار شما را ایجاد می کند. شما چکار انجام خواهید داد؟ ممکن است اتفاق بیفتد که شما تمام تخصص لازم در مورد نحوه بازاریابی وب سایت خود و ارائه سوالات واجد شرایط را ندارید که بتوانید به چشم انداز مشاغل تبدیل شوید. برای بازاریابی برند شما باید متخصصان بازاریابی دیجیتال را با دانش میدانی استخدام کنید.

بنابراین سوال بعدی که به ذهن متبادر می شود این است که بازاریابی اینترنتی چگونه به شما کمک می کند تا شغلی را پیدا کنید که فراتر از استراتژی های بازاریابی سنتی شما باشد؟ بازاریاب های دیجیتال مختلف به روش های مختلفی به این سوال پاسخ می دهند. بهترین پاسخ منطقی برای این امر این است که ابتکارات بازاریابی دیجیتال فن آوری های سنتی شما را تکمیل می کند و حضور برند شما را افزایش می دهد. بنابراین دیجیتالی یا سنتی نیست بلکه سنتی و دیجیتال است.

رسانه دیجیتال:

در اصطلاح شهروند عادی ، بازاریابی دیجیتال در درجه اول مارک های با استفاده از رسانه های دیجیتال و کانال های اینترنتی را تبلیغ می کند. زمینه بازاریابی دیجیتال شامل طیف کاملی از مواردی مانند تلفن همراه ، ضمانت آنلاین ، بازاریابی ایمیل ، شبکه های اجتماعی و موارد دیگر می باشد. این مزایای بسیاری دارد. اول ، این نوعی بازاریابی مستقیم است. ثانیا ، در واقع امکان ایجاد پیام های سفارشی وجود دارد که می تواند برای هر گیرنده شخصی سازی شود. این رویکرد به شما امکان می دهد تا در حالی که می توانید اطلاعاتی را در مورد اینکه چه کسی در معرض پیام های شما قرار گرفته است ، اندازه گیری کنید ، در چه ساعتی ، از کدام نقطه از جهان و چه اقداماتی بیننده را نیز در نتیجه ابتکار عمل خود انجام دهید.

انقلاب اینترنتی

چند سال پیش ، روش های ایجاد و توسعه برندها محدود بود. از زمان انقلاب اینترنتی ، راه هایی که می توانید به مشتریان احتمالی خود برسید چندین بار چندین برابر شده است. همانطور که درست گفته شد ، جهان در حال کوچکتر شدن است.

بازاریابان سنتی تمایلی به استفاده از استراتژی های بازاریابی دیجیتال ندارند زیرا هنوز با این مفهوم چندان آشنا نیستند. از طرف دیگر علاقه مندان به عصر دیجیتال وجود دارند که معتقدند که اجرای استراتژی های بازاریابی آنلاین به طور قطع به آنها کمک می کند تا تجارت بیشتری انجام دهند. اگر می خواهید جاده دیجیتال را طی کنید هنوز گیج شده اید ، نباشید! این روش های سنتی را تکمیل می کند که به شما در بازاریابی برند شما به روشی بهبود یافته کمک می کند.

راه دیجیتال بروید …

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا